هوندا برای فعال شدن بیشتر در سه صنعت رو به رشد 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

هوندا طی 6 سال آینده 45 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سه زمینه موشک ، روبات و خودروهای پرنده هزینه خواهد کرد.

این شرکت هنوز دقیقا مشخص نکرده است که چه مقدار از این مبلغ در کدام مناطق پرداخت می شود. هنوز جزئیات بیشتری در مورد تجاری سازی این مناطق مشخص نشده است.

هوندا

در واقع ، هوندا حوزه های رباتیک ، موشک و خودروهای EVTOL و همچنین مشاغل اصلی خودروسازی خود را می بیند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بفهمد که در حال توسعه یک پلت فرم خوب خودروهای برقی است ، ارزش سرمایه گذاری در آنها را می داند. در واقع ، آنها می خواهند ابتدا مطمئن شوند که نمونه برنامه خود هستند.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا ، در نشست خبری به خبرنگاران گفت:

فن آوری های کلیدی در این زمینه مربوط به تجارت فعلی ما است و ما در حال توسعه این زمینه های جدید هستیم زیرا فعالیت اصلی خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند گسترش می دهیم.

هواندا همچنین گفت که در حال توسعه یک تاکسی پرنده است که می تواند به عنوان خدمات تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرد. اما برخلاف بسیاری از شرکت های نوپا که خودروهای سبک وزن و همه کاره ای تولید می کنند که از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند ، هوندا از باتری های هیبریدی “به عنوان ابزاری برای درک آنچه مشتریان شما می خواهند” استفاده خواهد کرد.

هوندا

هوندا می گوید هواپیماهای برقی مجهز به باتری تنها قادر خواهند بود چند کیلومتر پرواز کنند. با استفاده از توربین گازی برای تکمیل موتور الکتریکی ، هوندا می گوید می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کرده و سفرهای تجاری بیشتری مانند بوستون و نیویورک انجام دهد.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که به EVOL ابراز علاقه کرده است. شرکت های دیگر مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکرد مشابهی را برای سرمایه گذاری در این بخش اتخاذ کرده اند.

هوندا همچنین قصد دارد روی رباتیک سرمایه گذاری کند تا “دستان چند انگشتی” خود را بسازد که بتواند اجسام خاصی را نگه دارد و نگه دارد. هوندا در حال کار بر روی چگونگی انجام این کار از راه دور است ، جایی که مردی با پوشش واقعیت مجازی و دستکش های اتصال دهنده می تواند با بازوی روباتیک کار کند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما