هکرها اطلاعات میلیون ها کاربر هندی ایسر را سرقت کردند

[ad_1]

ایسر ، خرده فروش سخت افزار تایوانی ، تأیید کرده است که هکرها به سیستم خدمات پس از فروش آنها در هند نفوذ کرده و اطلاعات چندین کاربر را به سرقت برده اند.

با این حال ، ناظران تراکنش حریم خصوصی جزئیات این نقض داده را پس از کشف آن در یک انجمن به اشتراک گذاشتند. میکلوس زولتون ، بنیانگذار PrivacyOffice ، نوشت:

در یک پست انجمن ، گروه هکرهای Desorden فاش کرد که سرورهای هندی Acer را هک کرده و اطلاعات آنها را هک کرده است.

SR

به گفته زولتان ، داده های سرقت شده شامل اطلاعات ورود به سیستم و سایر اطلاعات شخصی میلیون ها خرده فروش و توزیع کننده ایسر در هند است.

سخنگوی ایسر همچنین گفت که زیرمجموعه هندی آنها بلافاصله پس از کشف نقض ، پروتکل امنیتی آنها را راه اندازی کرد. جزئیات تخلف به پلیس محلی گزارش شده است و روند اطلاع رسانی به همه مشتریان آسیب دیده آغاز شده است. سخنگو همچنین تاکید کرد که این حادثه “هیچگونه تأثیر مادی بر عملیات و تداوم تجارت ایسر نداشت.”

ایسر به BleepingComputer گفت:

ما اخیراً حمله متفاوتی را به سیستم خدمات پس از فروش خود در هند شناسایی کرده ایم. پس از تشخیص ، ما بلافاصله پروتکل امنیتی و اسکن کامل سیستم خود را آغاز کردیم. ما همچنین به همه مشتریان بالقوه آسیب دیده خود در هند اطلاع می دهیم.

اگرچه ایسر جزئیاتی در مورد نقض اطلاعات ارائه نکرد ، اما گزارش معاملات حریم خصوصی نشان می دهد که هکرها در حمله به داده های میلیون ها مشتری خود دسترسی پیدا کرده اند. در حقیقت ، هکرها هزاران پرونده داده شرکت تایوانی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه کرده اند.

هکرها یا ایسر هنوز فاش نکرده اند که چگونه مهاجمان با حمله به سرور آسیب پذیر شده اند. تخمین زده می شود که بیش از 60 گیگابایت اطلاعات حساس از جمله جزئیات حساب های ایسر ، اطلاعات مالی و حسابرسی به هکرها نشت کرده باشد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما