واسه هر درس یک تا دو منبع کافیه

بسته به سطح تحصیلات و مدرک دانشگاهی و سابقه کار و راضی بودن بالادستی ها و یه سری مسائل دیگه پرستار میتونه همون پرستاری شیفت بمونه یا ارتقا پیدا کنه و بشه سرپرستار یا سوپروایزر یا مترون و حتی بالاتر اگه دکتری پرستاری داشته باشه تا حد رئیس بیمارستان بره. دانشگاه های سطح بالاتر که سهمیه مناطق محروم هم ندارن (مخصوصا روزانه) رتبه بهتری لازم دارن. باید سریع خودتون رو برسونید اگه لازم شد تو احیا کمک کنید و هر لحظه ممکنه از نزدیک شاهد مرگ یک انسان باشید به هر حال این استرس ها کم کم در روحیه انسان ممکنه تاثیر بزاره. پرستار باید ادم صبوری باشه خیلی وقتا واقعا لازمه با بیمار همدردی کنه یا حتی با همراه بیمار، خودشو ر یه لحظه بزاره جای اونها، مهربان بودن خوش برخورد بودن اینا واقعا لازمه کار یه پرستاره اگه میخواد پرستار موفقی باشه. آخرین رتبه قبولی خیلی میتونه متغیر باشه مثلا پارسال با رتبه های سی و چند هزار منطقه ۳ بومی های شرق استان کرمان با سهمیه مناطق محرومشون تونستن پرستاری دانشگاه بم قبول بشن.

شرایط کاری و محیط کار بخش به بخش فرق داره مثلا شرایط کاری یه پرستار توی بخش اورژانس با بخش اطفال بیمارستان خیلی میتونه فرق داشته باشه. اینکه احتمال داره به بیماری های واگیردار محیط بیمارستان آلوده بشن، نیدل استیک شدن، اینکه شما با خون و زخم سرو کار دارید، البته بعضی بخش های بیمارستان از این نظر راحتترن و بخش تا بخش فرق داره، کمبود نیروی پرستار توی بخش که باعث میشه فشار کاری بیشتری روی پرستارهای اون بخش باشه. من سرجلسه کنکورم با انگیزه 100% زدن ریاضی و فیزیک دفترچه تخصصی رو باز کردم و نهایتا 100% هم زدم، اما برای شیمی انگیزه 100% زدن رو نداشتم و 3 تا غلط داشتم در حالی که از نظر دانش تو شیمی و فیزیک و ریاضی یکسان بودم. در شیفت شب به صورت توافقی از چند تا پرستار با هم تو بخش شیفت شب هستن میتونن نوبتی هر کدوم یکی دو سه ساعت بخوابن البته باید همیشه حداقل یه پرستار بیدار باشه چون ممکنه یک مریض حالش بد بشه و نمیشه همه پرستارهای بخش همزمان خواب باشن. بعضی شب ها هم ممکنه اصلا تعداد مریض های بخش یا اوضاع مریض ها طوری باشه که هیچکدوم از پرستارها حتی یک دقیقه هم نتونن بخوابن.

مشاور کنکور شبکه اموزش

الان شما اگه با خیلی از پرستارها صحبت کنید اصلی ترین مشکلات شغلشون رو معمولا میگن فشار کار و استرس زیاد این شغل هست و در کنارش حقوقشون که با توجه به سختی کارشون خیلی زیاد نیست، بعضی ها از شیفت شب و به هم خوردن نظم خوابشون گلایه دارن، مخصوصا کسانی که بچه دارن و مجبورن در ماه حداقل چند شب پیش خانواده و بچه شون نباشن، ارتباط با انواع بیمارها و تاثیر گذاشتن روی روح و روان پرستارها، مثلا شما داخل استیشن نشستی چند دقیقه وقت داری استراحتی کنی و چای بخوری یهو کد میخورید واسه احیا! این مطالب لزوما بصورت مستقیم از کتب درسی برداشته نمیشوند بلکه معمولا بصورت غیرمستقیم و از زیرشاخه های فرعی مطلب استفاده میشود. بعضی مراکز خصوصی هم هستن که تعدادی پرستار دارن کسانی که نیاز به پرستار در منزل مخصوصا واسه سالمندان دارن از این مراکز درخواست پرستار میکنن. حتی چون در روزانه ها ظرفیت پذیرش پرستاری واسه دختر و پسرها برابر هست جنسیت هم واسه قبولی موثره و برای رتبه های آخر لب مرز آقایون معمولا خوش شانس ترن. شایعات زیادی درباره اینکه ظرفیت پذیرش داوطلبان نظام قدیم در کنکور ۹۸ و ۹۹ فقط …

مشاور کنکور سراسری

طبق اطلاعیه سازمان سنجش تقریبا بیش از 85 درصد رشته محل ها، از طریق بدون کنکور پذیرش می کنن و داوطلبا می تونن با بررسی لیست رشته های بدون کنکور سراسری و همینطور لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نامشون رو در رشته محل مورد علاقشون انجام بدن. در نتیجه احتمال اینکه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا سراسری اصولیتری داشته باشید افزایش پیدا میکنه. مشاورین ایران تحصیل آماده اند تا در رابطه با مشاوره رایگان کنکور تجربی 1400 و مشاوره موفقیت در کنکور سراسری در کنار داوطلبان عزیز باشند. اگر داوطلبی در کنکور سراسری سال گذشته شرکت نموده باشد و در دانشگاه های غیر دولتی پذیرفته شده و در حال تحصیل باشد برای شرکت در ثبت نام کنکور سراسری امسال نیازی به انصراف از دانشگاه خود نمی باشد. این قبیل از حرف ها تنها فریبی بیش نیست و در نهایت در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری متوجه این قضیه می شوید که خیر قبولی در کار نبوده و این مشاوران تنها قصد فریب و دادن امید واهی را به شما داشته اند. رشته علوم انسانی در کنکور سراسری دارای پنج زیرگروه می باشد که ضرایب درس ها در زیرگروه های مختلف، متفاوت است.

مشاور کنکور علی رضوانی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور خوب نی نی سایت – bestp.ir – – لنگر – .

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما