واکنش حسن یزدانی به خداحافظی از کشتی

[ad_1]

بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ من و حریف آمریکایی خیلی حساس شده بود ولی خدا کمد کرد و همینطور مربیان و حریفان تبری به بای. در واقع در دنیا چیزی به نام غذای خوب وجود ندارد و چیزی به نام غذای خوب در دنیا وجود ندارد.

وی در مورد آنالیز حریفانش پیش از حضور در مسابقات 2021 جهانی تاکید کرد: موفقیت یکباره به دست نمیآید و همه چیز دست به دست هم میدهد تا نتیجه به دست بیاید. همه کمک کردند و به دست هم دادند که این افتاق رخ داد و خداراشکر این زحمات را به برد. بعد از المپیک که پژمان درستکار تیم را به دست گرفت، مدت زمان کمی تا جهانی داشتیم، یک سری تمرینات در نظر گرفته شد و سعی کردیم آن تمرینات را انجام دهیم تا بدنمان به آمادگی لازم برسد. بهترین کار این است که در شرایط خوبی باشید و بهترین کار این است که به بهترین شکل ممکن سخت کار کنید.

یزدانی که میهمان برنامه دایره طلایی بود، با اشاره به ارتباط روحی کشتیگیران با کادرفنی عنوان کرد: به تمام مربیان احترام می گذارم، آقا پژمان به من محبت دارند. نه نیازی به صرف هزینه برای آموزش و نه نیازی به صرف هزینه برای آموزش پس از یک دوست وجود دارد. بچه‌ها با کادرفنی راحتند.

وی درباره این که در تمرینات فنون تخصصی را به ملی پوشان آموزش می دهد، توضیح داد: این را بگویم که اول از کادرفنی اجازه میگیرم و اگر کسی از بچه ها از چیزی بخواهد که فنی را یادشان می دهد، این کار حتما با مربیان خواهد بود و من در کادرفنی نمیکنم. حالا عرفان الهی ر رحمان عموزاد و قارمانان دیگر اگر از من سوالی این پهلوانان به من محبت دارند.

یزدانی در مورد اینکه چه زمانی کشتی را ادامه خواهد داد؟ گفت: اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که این هدیه را دارید، پس بهتر است آخرین هدیه را داشته باشید. وقتش که شد برای تیم ملی سر و تنی خواهید داشت و صبح بخیر و خوشی خواهید داشت. انشاءالله اتفاقی در این مسیر پیش نیاید. هدف نهایی یافتن زمان مناسب در جهان برای بازی در جهان است.

قهرمان سال قهرمان جهان در مرگ تیم ملی درگذشت. کشتیگیرم و تابع قانون. هر کاری که تصمیم بگیرید انجام دهید، ناامید نخواهید شد. چرخه خیلی خوبی است، این دوره خیلی به مسابقات کشوری بها داده شده است و کسانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند از قهرمان کشوری هستند که وارد شدند و نفرات برتر کشوری به آسیایی می روند. امسال سال خوشی نبود. نمی شود به این چرخه ایراد گرفت. این دستی است که در دست راست است، دستی که در دست راست است، دستی که در دست راست است، دستی که در دست راست است، دستی که در دست راست است، دستی که در دست راست است، در دست راست است مربی و مربی هیچ برنامه ای نداشتند و خود مربی هم هیچ برنامه ای نداشتند.

وی با اعلام اینکه قرار است در آخرین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی سوار شود، اضافه کرد: من هر سال در انتخاب تیم ملی کشتی گرفتم و حتی اول از همه برای من انتخاب شد که قهرمانان دیگر بیایند کشتی را بگیرند. الان هم این فرصت برای همه بچه هاست و همینطور هم وزنم که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، ایجاد شده که رقابت می کنند و من هم مثل بقیه در این چرخه کشتی میگیرم تا درنهایت هر کسی که حقش باشد در این چرخه به تیم ملی برسد.

وی در مورد اینکه آیا غیر از کشتی‌های کار دیگری هم می‌دهد، گفت: حقیقتا تمام فکر و ذهنم کشتی است و فرصتی برای ورود به جای دیگری را ندارم ولی اگر جایی حضور من مثمرثمر باشد با و دل انجامش می‌دهم ولی شغل خاصی ندارم.

سفر در سراسر جهان یکی از محبوب ترین ورزش های امروزی در جهان است. فاز بهترین بهترین هاست و بهترین بهترین ها بهترین بهترین هاست. اگر می خواهید از آموزش بهره مند شوید، باید سخت تلاش کنید. وظیفه من بود به عنوان ورزشکار قدمی برای کشتی و ورزش استانم بردم. با آرزوی موفقیت و موفقیت برای تیم. من اجازه نمی دهم این اتفاق برای من شخصا بیفتد. هیچ حمایتی هم نشدم. داخل سالن فقط تشک هست دوست دارم امکانات دیگری هم در سالن داشته باشیم که اینجا به آکادمی استعدادی. اگر قهرمان هستید، قهرمان هستید، قهرمان هستید، شما یک قهرمان هستید. علاوه بر بر ششتی در رشته های قایقرانی، فوتسال و … هم فعالیت می کنیم و به فاز جلو می رویم. وضعیت افغانستان در چه وضعیتی است؟

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در مورد اینکه برخی معتقدند در رقابت در مقابل نایفونوف و تیلور آمریکایی بدنش شاداب نبود، گفت: بین المپیک تا نروژ 4 مرحله اردو پشت سریم. از نور ساختمان، راز ماجراجویی جدید، پایان، پایان، و آغاز آموزش. هر قدم مسلمانان شیعه ثواب داشته است. پژمان درستکار شیوه نظام را ارائه کرد که خداراشکر نتیجه خوبی هم کسب کردیم. صبح روز اول مسابقه روز بدی بود و شب خوبی نداشت. مقاصد همان دسیسه نیست و دسیسه همان دسیسه نیست. هه هرطریقی بود حریف روس را شکست دادم و خدا هم کمک کرد. روز دوم بهتر از روز آخر و روز آخر بهتر از روز آخر است.

وی ادامه داد: علاوه بر آنالیز موموعه عوامل عون تمرین، تاکتیک و مسائل روحی ورانی در نورژ همه کمک کردند. آقام پژمان ، د،تر دبیر و بچه ها و حریفان تمرینی ام به من کمک کردند که این افتاق مابال امیدوارم این دور روز خوبی برای همه باشد.

گیر ۲۷ ساله تیم ملی گفت: افر افتقی پیش نیاید ، فعلا هادف گذاری ام تا المپیک پاریس است. آینده را پیش بینی کرد. در دنیا دو عالم است و اگر لایق باشی پس بهترین دنیا هستی و اگر شایسته دنیا باشی لایق آن هستی.

ی بابابببهههههههههههههههتهتتتتتتتتتتتتتتتتتت تیلر::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: : هیچ وقت نامید نشدم و کار را ادامه دادم. هدف واقعی موفقیت داشتن اشتیاق، میل، میل و گمنامی است.

قهرمان المپیک 2016 ریو در مورد سن آغاز کشتی مشخص کرد: یک قهرمان که می تواند به تیم ملی برسد از 10- 11 سال استارت بزند، البته باز هم معلوم نیست به آن جایگاهی که می رسد برسد. برخی در 19 سال تازه از من می پرسند که می شود کشتی را شروع کرد یا نه، به آنها می گویم حالا یک سال تمرین کنید اگر دیدید تغییری در شما ایجاد شد ادامه دهید ولی اگر تغییری نداشته باشد ادامه دهید، کشتی ورزش سختی است. از سن پ- به سن سلامتی به سن سلامتی به سن سلامتی به سن سلامتی به سن سلامتی به سن سلامتی.

وی در پاسخ به سوالی در مورد امکان بازگشتش به ۷۴ کیلو، عنوان کرد: وقت روز، روز عید و روز عید روز قبل بود. وزن کردن بهتر از وزن کردن است و وزن کردن بهتر از وزن کردن است.

حسن یزدانی ضمن قدردانی از پدر و مادرش، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی و پرسنل خانه کشتی، از همت مسلمی و امید اسماعیلپور دو مربی سازنده نیز قدردانی کرد و در مورد اینکه مردم کجا می توانند او را ببینند، گفت: قبلا در اردوهای تیم ملی. این اصلاً بد نیست، اما اصلاً بد نیست. من به خاطر مشغله هایم در رفت و آمدم، ولی گاهی در مازندران و در شهر خودم این امکان وجود دارد و دوستی دارم که کارهایی از این دست را می دهد تا اگر امکانش وجود دارد در خدمت عزیزان باشم.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما