واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان مادر دو قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

[ad_1]

سخنگوی سپاه با اشاره به بیانیه دیدار سرلشکر حسین سلامی با خانواده شهید اسدی لاری (شهید پرواز اوکراینی) تصریح کرد: اظهارات سرکار خانم اسدی لاری درباره این دیدار ناقص، جهت دار و مخدوش است.

به گزارش سپاه نیوز، پس از انتشار گفتگوی زهرا امجد و محسن اسدی لاری، مادر و پدر «محمدحسین و زینب اسدی لاری»، «شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی» و سخنرانی سرلشکر و سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقل قول های ناقص، جهت دار و مخدوش داده اند.

وی افزود: در آن سال بر اساس تصمیم سپاه، اندکی قبل از حضور سردار سلامی در منزل شهید اسدی لاری، چند تن از فرماندهان و مسئولین در جریان این دیدار با خانواده وی تسلیت گفتند، شهدای پرواز اوکراینی. سردار سلیمانی (بازرس فرعی سپاه) 23 دی ماه 98 ساعت 16 با خانواده معظم شهدا دیدار می کند. محسن اسدی از لاری سردار سلیمانی درخواست ملاقات خواهد کرد. فرمانده کل سپاه با تاکید بر خدمت شخص فرمانده کل سپاه و خانواده، شامگاه پنجشنبه 15 بهمن ماه 98 با حضور سردار سلیمانی (معاون بازرسی سپاه)، سردار شریفی (س) برنامه ریزی کرد. مدیر پیشکسوتان سپاه) و بسیاری دیگر.مسئولان سپاه در خانه هایشان حضور دارند. در این دیدار تعداد زیادی از بستگان به همراه اعضای محترم خانواده نیز حضور داشتند.

سردار شریف با اشاره به گفتگوی سردار سلامی با خانواده شهدا در فضایی صمیمانه و صمیمانه گفت: برای کانادا وصف و اجر ارزشمند خود را شهید وسط میدان جنگ دانست.

سخنگوی سپاه گفت: مادر عزیز شهدا به اشتباه گفته سردار سلامی گفته بود اگر این اتفاق نمی افتاد چه می شد و اگر این (حادثه) نمی شد 10 میلیون نفر کشته می شدند. و این حادثه مانع از وقوع این جنگ شد.” افتخار فرمانده کل سپاه است!! خلاف واقع و به دور از عدالت است.

سردار شریف خانم اسدی لاری در گفت و گو با روزنامه شرق با بیان اینکه سپاه به شدت از خانواده ایشان خواسته است که با ایشان ملاقات کنند و ایشان را نپذیرند و یکی از اعضای خانواده واسطه شده است که نزد سردار سلامی بیایند، افزود: و عهده دار وظیفه می شود و در این خصوص. با توجه به تمایل خود را در حضور خود در منزل فرمانده و افسران، اما کو. گفته اسدیلار صحیح نبود و همانطور که اشاره شد پدر بزرگوار شهدا دیدار کردند. فرمانده کل سپاه. ایشان از سردار سلیمانی (بازرس فرعی سپاه) خواسته بودند و ایشان و همسر محترمشان خانم اسدیلر کتابی در مورد مرحوم نخبه که بعد از 9 سال در مورد فرزندان شهید ایشان نوشته شده بود برای ایشان ارسال کرده بودند. هدیه به سردار سلامی.

وی یادآور شد: پس از انتشار این مصاحبه و انتشار فیلم آن، سردار سلامی با اطلاع از این حادثه ضمن تسلیت و همدردی با این خانواده عزیز و سایر خانواده های معظم شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی، تاکید کرد: ما نیز می‌پیوندیم. ما نیز متأسفیم و با توجه به فرهنگ سازمانی و آموزه‌های دینی سپاه، در غم آنان شریک هستیم و برای تسکین غم خانواده‌های محترم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سخنگوی سپاه در پایان گفت: دشمنان ملت ایران که همواره در صدد تضییع حقوق، امنیت و وحدت ملی کشور عزیزشان هستند باید بیش از هر مادری به عنوان مامایی دلسوز شناخته شوند. ذهن و نظر مردم با شعور. ملت فهیم ایران با خانواده های معظم شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی به هیچ کجای منطقه نخواهد رفت و کلید واژه سپر انسانی است! از اول انقلاب تاکنون علیه فرزندان ملت ایران و سایر مدافعان میهن در این سازمان انقلابی مورد استفاده قرار گرفته و شکست خورده است.

کتاب ارسالی والدین شهدا برای فرمانده کل سپاه محمد حسین و زینب اسدی لاری

پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان خانواده دو قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان خانواده دو قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان خانواده دو قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما