وجود دستگاه های پزشکی پیشرفته در سیستم سلامت قلب + Xiaomi Mi Band 6 بسیار زیاد است

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو از این مقاله تبلیغاتی صرف نظر کرده و از هر گونه مسئولیت در قبال محتویات آن صرف نظر می کند.

قلب جهان با توجه به سلامت دیجیتال

بیماریهای قلبی عروقی مهمترین علت مرگ و میر در سراسر جهان است. طی دو سال گذشته ، به دلیل شیوع ویروس در سراسر جهان ، افراد مبتلا به این ویروس تحت محافظت قرار گرفته اند ، به ویژه بیماران سرطانی ، که در برخی موارد دچار مشکل و مشکل هستند.

بنابراین ، امسال فدراسیون جهانی قلب بر هدف روز جهانی قلب 2021 بر اهمیت ابزارهای پزشکی دیجیتال برای افزایش آگاهی ، پیشگیری و مدیریت جهانی تمرکز کرده است.

غلبه بر بیماری های قلبی نه تنها هدف اصلی فدراسیون جهانی قلب است ، بلکه مشارکت اتحاد با تمام بیمارستان ها و پزشکان مختلف و متخصصان پزشکی است.

فرمان قلب سه سال بنویس Mi Band 6 شیائومی

در رویدادهای روز جهانی قلب (27 اکتبر 1400) و با ادعای اینکه جهان هنوز مبتلا به بیماری قلبی است ، درک اهمیت سلامتی شما و عزیزان ما ضروری است. بنابراین مرکز بهار و اکوکاردیوگرافی قلب و عروق امروز به مدت سه روز با راه اندازی تبلیغ “قلب من …” با فدراسیون جهانی ، قلب امروز شادی می کند. برای افزودن به روبان ، Xiaomi Mi Band 6 دارای 3 دست هوشمند در صفحه نبرد است https://echocardiography.ir/whd مرجع و جملهقلب من: … “ اوتی

دنیای مدرن امروز توضیحی فراتر از رایانه و اینترنت است. دنیای مدرن دنیایی از ابزارها و ابزارهای هوشمند است که سعی می کند نیازهای مردم امروز را برآورده کند. از خاموش کردن چراغ های اتاق خواب گرفته تا تجهیزات پزشکی دیجیتالی مانند دستبند ، اکسیژن سنج ، نوار قلب و دوربین قابل حمل به سادگی وصل شدن به تلفن همراه ، می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد سلامت تنفس خود ثبت کنید.

در طول همه گیری کرونا ، به دلیل کمبود منابع انسانی ، استفاده از تجهیزات پزشکی دیجیتال به طور فزاینده ای رایج شده است. این یک ابزار رایانه ای است که می توانید به بدن یا لباس خود متصل شوید تا به شما در ارزیابی سلامت خود کمک کند. به طور خاص ، دستگاههایی مانند مصرف اکسیژن خون ، میزان تنفس ، تب و ثبت دوره های زمانی ، و همچنین دستگاههایی که این اطلاعات را به پزشکان و بخشهای پرستاری منتقل می کنند ، حضور آنها در بازار دیجیتال کاملاً ثابت شده است.

اما توجه داشته باشید که فناوری های واقعی می توانند جایگزین کاملی برای مراقبت های بهداشتی و سلامتی باشند.

انواع مختلفی از تجهیزات پزشکی دیجیتال استفاده می شود

وسایل بهداشتی دیجیتالی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با سلامت جسمی مرتبط هستند و به بدن متصل هستند به سه دسته زیر خلاصه می شود:

  • مانیتور فعالیت
  • ساعت را با دستبند تماشا کنید
  • دستگاه های پزشکی تلفن همراه یا تلفن همراه که فشار خون ، قند خون ، ضربان قلب و ضربان قلب را کنترل می کنند.

این نوع را می توان روی مچ دست یا با چسباندن به قفسه سینه ، شکم یا مچ دست استفاده کرد. این دستگاه های پزشکی دیجیتال شامل سرورهای کوچکی هستند که اطلاعات را جمع آوری کرده و به تلفن هوشمند یا رایانه متصل می کنند. این به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های روزانه خود را دنبال کنید ، نحوه خوابیدن ، تنفس یا ضربان قلب خود را انتخاب کنید.

انواع دستگاه های بهداشتی دیجیتال برای مدیریت سلامت تنفس

دستگاه های پزشکی دیجیتالی که استفاده می شوند می توانند نقش مهمی در مدیریت بیماری های قلبی مانند سکته مغزی و بیماری های مزمن آن مانند دیابت داشته باشند.

دیابت: ابزار دیابت دیجیتال تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای کمک به افراد در مدیریت دیابت. یک کارت در این دستگاه درست زیر پوست وجود دارد و می توانید سطح قند خون را به طور شبانه روزی بررسی کنید.

اگر سطح قند خون بیش از حد بالا یا پایین باشد ، این نوع دستگاه پزشکی دیجیتالی به کاربر هشدار می دهد. با استفاده از این دستگاه ، دیابتی ها دیگر نیازی به گرفتن نمونه خون از انگشتان دست خود برای بررسی فشار خون خود ندارند. نظارت دقیق با این نوع دستگاه پزشکی دیجیتال می تواند از عوارض دیابت مانند چشم ، کلیه ، عصب ، سکته مغزی یا بیماری قلبی جلوگیری کند.

کاهش مستقیم: فیبریلاسیون دهلیزی یک نارسایی قلبی است که می تواند منجر به خونریزی ، سکته مغزی ، نارسایی قلبی و سایر مشکلات مرتبط با قلب شود. فعالیت الکتریکی قلب توسط دستگاهی به نام نوار قلب یا نوار قلب ثبت می شود.

برخی از مانیتورهای هوشمند فعالیت های الکتریکی قلب را ثبت می کنند و می توانند ضربان قلب یا ریتم متفاوت را به کاربر بگویند. با این حال ، کارشناسان می گویند افرادی که از این نوع دستگاه های پزشکی تلفن همراه استفاده می کنند ، باید نتایج را با متخصصان پزشکی خود بررسی کنند ، زیرا خواندن ریتم ناسالم قلب یک هشدار برای سلامتی بیماران است.

بندر ONEHUNGA سلامت دیجیتال

این ابزارها در هر یک از انواع خود می توانند داده های تصادفی ، بالینی و جزیره ای را جمع آوری کنند. ابزارهای سلامت دیجیتال می توانند در موارد زیر به شما کمک کنند:

  • میزان فعالیت بدنی
  • قوانین و الگوهای رفتاری را دنبال کنید و قوانین کنترل مانند فشار خون ، ضربان قلب و قند خون را رعایت کنید
  • اهداف سالم مانند کاهش وزن ، دریافت کالری و … را دنبال کنید.

با تمام مزایای دستگاه های پزشکی دیجیتال ، به ویژه برای مشکلات قلبی ، برخی محدودیت ها نیز وجود دارد:

  • آنها جایگزین پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی شما نمی شوند.
  • آنها جایگزین آزمایشات بالینی مانند نوار قلب ، فشار خون و ریتم در کلینیک نمی شوند که ممکن است سند موثقی در اختیار شما قرار ندهد.

نکات کلیدی در استفاده از لوازم جانبی لباس

استفاده از تجهیزات پزشکی دیجیتال ، به ویژه در دوران همه گیری ، برای بررسی سلامت بدن ضروری است. در هنگام استفاده از ابزارهای تمیز کردن دیجیتال ، موارد زیر را باید در نظر داشته باشید:

  • به یاد داشته باشید که در مورد ابزارهایی که استفاده می کنید با پزشک خود مشورت کنید. اطلاعات ثبت شده توسط برخی از این ابزارهای پزشکی دیجیتال ممکن است 100٪ دقیق نباشد و توسط متخصصان تأیید شود. به عنوان مثال ، ممکن است به ضربان قلب متفاوتی هشدار داده شود که منجر به آزمایشات ناخواسته می شود.
  • حریم خصوصی و جزئیات این ابزار را بررسی کنید.
  • با استفاده از کارآزمایی های بالینی موجود برای استفاده بهتر از این ابزار آشنا شوید.
  • از پزشک خود بپرسید چه نوع تجهیزات پوشاک می تواند به وضعیت شما کمک کند.
  • در مورد نحوه ارزیابی داده های ارسال شده توسط دستگاه لباس با پزشک خود مشورت کنید.
  • درباره این مشکلاتی که می توانند بر سلامت شما تأثیر بگذارند بیشتر بدانید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما