پیروزی سخت پیازگی بر سرعت آمباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورشش سه” ، تیم پاری سن ژرمن پس از شکست غیرمنتظره هفته نهم مقابل رن ، امشب در هفته دهم بازی خود را با آنجر رتبه چهارم انجام داد. تیمی که در این فصل عملکردی غیرمنتظره داشت و سعی کرد در غیاب ستاره های پاریس تیم را متوقف کند.

مائوریسیو پوچتینو امشب تیم خود را بدون لیونل مسی به زمین فرستاد و نیمار و سرخیو راموس از ترکیب خارج شدند. لیونل مسی و نیمار صبح امروز با تیم های ملی خود به مقدماتی جام جهانی رسیدند و امشب به پاریس رسیدند و غیبت آنها در دیدار مقابل آنژه پیش بینی می شد. سرخیو راموس که دو روز پیش شایعه حضور در لیست را داشت ، سرانجام از سوی پزشکان ممنوع الخروج شد.

در غیاب مسی و نیمار ، ما شاهد شکل گیری مثلث رافینیا ، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که باخت را در هفته نهم جبران کردند ، با گل آنجلو در دقیقه 36 شگفت زده شدند. میهمان ها با یک گل رختکن را بردند.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو آن را به خوبی می دانست. اگرچه نیمار و مسی را در این تیم ندیده ایم. در دقیقه 15 نیمه دوم ، پوچتینو تصمیم گرفت دو گزینه را تغییر دهد و تیم میزبان نتوانست بازی را مساوی کند تا اینکه جورجینو وینالدام و خوان برنات را به زمین آورد. دقایقی پس از این دو تعویض ، پاری سن ژرمن روی پاس امباپه و ضربه پریرا بازی را به تساوی کشاند.

تساوی 1-1 پس از شکست دو هفته پیش ، نتیجه رضایت بخشی برای هواداران پاریسی نبود. با رسیدن به آخرین لحظه ، تلاش پاریسی ها بالاخره به ثمر نشست و این بار خود کیلیان امباپه در نقش گلزن اولین مرد بازی شد.

در دقیقه 35 بازی ، پاریس به دلیل اشتباه هند کاپل پنالتی گرفت. در دقیقه 87 شوت امباپه از پشت به گل تبدیل شد. با این گل پاری سن ژرمن موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. شاگردان پوچتینو امشب با 27 امتیاز 27 امتیاز کسب کردند و با 9 امتیاز از تیم دیگر (لنس) برتری خود در لیگ قهرمانان را تقویت کردند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ