پیشنهاد خرید؛ ویدئو پروژکتورهای خانگی جایگزین تلویزیون های گران قیمت می شوند

[ad_1]

پیشنهاد خرید؛  ویدئو پروژکتورهای خانگی جایگزین تلویزیون های گران قیمت می شوند

در رفتن راه اندازی یک پروژکتور در خانه کار پیچیده ای نیست، فضای زیادی را اشغال نمی کند، وزن کمتری دارد و مهمتر از همه خروجی عالی با هزینه بسیار کمتر از تلویزیون به شما می دهد. با این حال، برخی افراد به پروژکتورها اعتقاد دارند. دلیل آن ساده است؛ هیچ یک از شما تا به حال فیلمی هیجان انگیز را در خانه روی صفحه نمایش 102 اینچی ندیده اید، یا می دانید چقدر شگفت انگیز است که یک بازی ویدیویی با چنین تصویر بزرگی انجام دهید. فکر می کنید بعد از چنین تجربه ای می توان جلوی یک صفحه تلویزیون کوچک نشست و خود را سرگرم کرد؟ حداقل اکنون که قیمت تلویزیون سر به فلک کشیده است، باید به فکر جایگزینی آنها با پروژکتور باشید.

مزایای داشتن پروژکتور در خانه
یکی از عوامل مهم در انتخاب پروژکتور مناسب اندازه آن با توجه به نیازهای فردی است. من شخصا پروژکتوری با عرض صفحه نمایش 3.6 متر یا 144 اینچ دارم که می تواند فیلم ها را بهتر نمایش دهد. شخصیت های فیلم تقریباً به اندازه خودشان هستند، شاید هم بزرگتر! در حالت کلوزآپ، سر شخصیت فیلم تقریباً 1.2 متر است. دیدن فصل 3 جان ویک روی صفحه‌ای که تقریباً تمام فضای دیوار روبروی شما را پر می‌کند بسیار جذاب است. اخیراً از تلویزیونی که در خانه داریم به عنوان مانیتور رایانه استفاده می کنم و از این کار راضی هستم، زیرا در یک تلویزیون کوچک کمتر از 50 اینچ، نمی توانید تمام جزئیات نمایش داده شده در فیلم را ببینید. ، اما زمانی که اندازه تصویر به 100 اینچ یا بیشتر ارتقا یابد، می توانید موارد هر بازیگر را بشمارید.

برخی از مردم از خود می پرسند، آیا دیدن چنین عکس های بزرگ آزاردهنده نیست؟ درواقع خلاف این موضوع صحت دارد. پر کردن درصد زیادی از فضای قابل مشاهده با روشنایی متوسط ​​یک صفحه نمایش بزرگ برای چشم آزاردهنده نیست. این وضعیت شبیه سینمای واقعی است.

اگر یک پروژکتور روی سقف نصب کنید، صفحه نمایش را می توان روی دیوار نصب کرد. گزینه های گران تری با صفحه نمایش های جمع شونده وجود دارد که در آن صفحه پروژکتور به سقف چسبیده است و وقتی از پروژکتور استفاده نمی کنید دید را مسدود نمی کند. بعضی ها ترجیح می دهند دیوار را خوب رنگ کنند و دیگر پرده نخرند، اما من به شخصه این کار را دوست ندارم.

معایب پروژکتورهای خانگی
نور یک مشکل بزرگ برای ویدئو پروژکتورها است. هر نور محیطی در اتاق می تواند تصویر نهایی شما را خراب کند. در سینمای خانگی که برای خودم ساختم، در طول روز مقداری نور وارد فضا می شود، اگرچه تاثیر منفی بر کیفیت تصویر ندارد، اما در نهایت باعث می شود که تماشای فیلم در شب را ترجیح بدهم.

تقریباً همه پروژکتورها از لامپ های UHP استفاده می کنند که هزاران ساعت کار می کنند. پس از آن می توان آن را به هزینه تبدیل کرد. شما باید این کار را تقریباً هر دو سال یکبار انجام دهید، اگرچه زمان تعویض مستقیماً به میزان استفاده شما بستگی دارد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند لامپ های UHP را با لامپ های LED ارزان تر جایگزین کنند، اما این لامپ ها به اندازه لامپ های UHP کارآمد نیستند. شما همچنین به یک بلندگو نیاز دارید. چون پروژکتور بلندگوهایی برای پخش صدا مانند تلویزیون ندارد.

قبل از خرید پروژکتور خانگی این موارد را بدانید
اگر بازار ویدئو پروژکتورها را مرور کنید، ممکن است از نظر قیمت، ویژگی ها و قابلیت های آنها گیج شوید و نتوانید تصمیم درستی بگیرید. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. از مدل های کوچک و قابل حمل گرفته تا مدل های بزرگ، نسخه های خانگی و مدل هایی که فقط برای جلسات کاری و محیط های تاریک مناسب هستند. همچنین می توانید مدل هایی را لمس کنید که به شما امکان تماشای فیلم های سه بعدی یا بازی های رایانه ای را می دهند.
از
با ویدئو پروژکتور خود چه چیزی را می خواهید ببینید؟
معمولاً موادی که برای آن ویدئو پروژکتور استفاده می شود به چهار دسته تقسیم می شود. اطلاعات، فیلم، عکس و بازی. اکثر ویدئو پروژکتورها می توانند همه اینها را پشتیبانی کنند، اما هر مدل در هر یک از این زمینه ها مزایای خاص خود را دارد. مدل های کسب و کار پاورپوینت، PDF و غیره فایل‌ها برای نمایش عالی هستند، اما مدل‌های خانگی بیشتر برای تماشای فیلم طراحی شده‌اند تا بتوانند تلویزیون را تغییر دهند. از جمله این محصولات می توان به مدل های قدرتمند برای بازی اشاره کرد. برای تماشای ویدیوها، حتما مدل های با وضوح بالا خریداری کنید، و اگر مجبور به رفت و آمد به محل کار هستید، مدل های قابل حمل ممکن است برای شما مناسب باشند.

با کدام وضوح تصویر بخریم؟
در بهترین حالت، وضوح تصویر و ویدئو پروژکتور شما باید یکسان باشد. برای پخش یا تماشای فیلم ها نسبت 16 به 9 یا 16 به 10 با رزولوشن 1920 در 1080 مناسب است. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید، نمی خواهید ناامید شوید، بنابراین روی یک کاپو خوب سرمایه گذاری کنید. برای کار و کنفرانس، مدل هایی با نسبت چهار به سه و رزولوشن 1024 در 768 گزینه های قابل اعتمادی هستند. اگر از لپ‌تاپ برای ارائه استفاده کنید، مدل‌هایی با نسبت‌های وسیع‌تر کارآمدتر خواهند بود.

چقدر باید روشن باشد؟
مدل هایی با خروجی نور کمتر از 100 لومن را می توان برای استفاده شخصی در اتاق تاریک در بازار یافت. مدل هایی با چندین هزار لومن برای پخش و تماشای فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد. با این حال، روشنایی تصویر شما به دو چیز مشترک بستگی دارد. درخشش محیط و شکل تصویر شما. برای فضاهای کوچکتر و تاریک تر نیز می توانید با 75 لومن کیفیت تصویر خوبی داشته باشید، اما اگر می خواهید برای تعداد زیادی مهمان در سالن های خانه خود فیلمی را اجرا کنید، نمی توانید به کاهش بیشتر منابع نور و محیط اعتماد کنید. نور، در دستگاه هایی که کمتر از دو هزار لومن در نظر نمی گیرند.

ارتباطات آن چیست؟
برای ویدئو پروژکتورهای قابل حمل، اتصالاتی مانند USB و Wi-Fi ممکن است کافی به نظر برسد، اما وقتی در مورد پروژکتورهای خانگی صحبت می کنیم باید اتصالاتی مانند HDMI، S-Video و VGA را در نظر بگیریم. اگر می‌خواهید از صدا در محیط شخصی لذت ببرید، مدل‌های دارای خروجی هدفون یا بلندگوهای بلوتوث مهم هستند. در نهایت، سینمای خانگی به سیستم صوتی ساب ووفر و استاندارد دالبی دیجیتال نیاز دارد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ