چرا بچه ها طراحی قالب وردپرس را دوست دارند

بعنوان شخصی که بیش از ۱۰ سال در حوزه طراحی سایت با وردپرس و طراجی قالب وردپرس فعالیت میکنم چالش های زیادی را تجربه کردم و میدانم هر کسی که وارد این حوزه میشود احتمالا با این چالش ها روبرو میشود چالش هایی مثل انتخاب قالب در شرایط مختلف، انتخاب افزونه، فرم سازی در شرایط مختلف، انتخاب هاست در شرایط مختلف، انتخاب هاست دانلود، درگاه پرداخت، مشکلات و خطاهای سایت، مشکلات با کارفرما و… سلام وقت بخیر من میخوام قالب اختصاصی وردپرس طراحی کنم این دوره به درد من میخوره یا نه ؟

سلام بزرگوار افزونه نیست کدنویسی میکنیم. نکته : با توجه به بروزبودن آموزش ها ما از آخرین نسخه منتشر شده از فریم ورک Redux (نسخه ۴٫۳٫۵) استفاده کردیم و همچنین آن را کاملا با قالب ادغام کردیم و نیازی به نصب افزونه هم برای پیاده سازی پنل تنظیمات قالب نیست. فقط این نکته رو هم باید یادآور شویم که قالب هایی که توسط خود وردپرس ارائه می شوند نسبتا سبک ، سریع و قابل اعتماد هستند و قالب هایی که به صورت چند منظوره با امکانات بالا ارائه می شوند خیلی مشکل ساز می شوند. متاسفانه یا خوشبختانه اغلب وردپرس کاران فقط طراحی سایت بدون کدنویسی کار میکنند و نیروی متخصص برنامه نویس وردپرس بسیار کم است.

بدون مطالعه متن دوره را تهیه نکنید! در این آموزش هرچیزی که در مورد درگاه های پرداخت (مستقیم و واسط) لازم است را یادمیگیرید و در نهایت نحوه اتصال سایت به درگاه پرداخت را قدم به قدم (به همراه دریافت کدمالیاتی) یادمیگیرید. خبرخوب اینکه شما با شرکت در این دوره میتوانید دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی به ارزش ۸۸۰٫۰۰۰ تومان را بصورت کاملا رایگان بعنوان هدیه دریافت کنید. سلام آموزش بسیار بسیار عالیست واقعا شما را از شرکت در هر دوره ای بی نیاز میکنه این دوره کامل و کاربردی و مهمتر از همه با کیفیت و جذاب بودن آموزش هست که متمایز میکنه این دوره رو با بقیه دوره هایی که دیدید به هیچ عنوان خسته کننده و سخت تدریس نشده و خوبیش اینه پروژه محور جلو میره این یعنی شما کاملا طراحی صفر تا صد یک سایت حرفه ای وورد پرس رو تجربه میکنید و به خوبی درک میکنید. شما قراره با مهارت هایی که در این دوره بدست میارید برای سال های سال یا همه عمر درآمد کسب کنید پس بنظرم درآمدهای شیرین آیندتون که بواسطه کسب مهارت های این دوره بدست میاد رو حرام نکنید!

شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار حرفه ای و برخورداری از کادری حرفه ای، سفارش طراحی و سئو صنایع مختلف را می پذیرد. همانطور که میدانید با توجه به شرایط اخیر(کرونا) کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش میرود بعضی ها در سال گذشته برای کسب و کارشان وبسایت راه اندازی کردند و خیلی های دیگر هم در سال جاری مجبور به راه اندازی وب سایت هستند. اسلحه پنهان شما در برابر ظلم کارفرما : وقتی در بازار طراحی سایت فعالیت میکنید گاهی اوقات ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که در نهایت به ضایع شدن حق شما ختم شود. اگرچه پلاگین های زیادی برای تقویت سرعت وب سایت وجود دارد، اما نصب افزونه های بیش از اندازه زیاد می تواند منجر به سنگین شدن وب سایت شما و کاهش سرعت آن شود. چراکه بصورت هدفمند و جامع و یکپارچه و بهم پیوسته، طراحی قالب با فتوشاپ، تبدیل به html و css، تبدیل به php در وردپرس، کد نویسی افزونه ووکامرس برای فروشگاه، پنل تنظیمات قالب سایت و مخصوصا سازگار کردن با المنتور و در نهایت ریسپانسیو کردنش هیچ جایی گیرتون نمیاد.

وردپرس به دلیل محیط کاربر پسند و کاربری فوق العاده آسانش به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا تبدیل شده است. باخیال راحت میتوانید از تمام ظرفیت های بازار بزرگ وردپرس و طراحی سایت استفاده کنید و هر پروژه ای را انجام دهید. یه سایت هایی هم هستن که دیگه اینقدر ارزون دارن میدن که کاسبی سایت های دیگه رو خراب می کنن که این هم درست نیست تو این شرایط اقتصادی هم طراحان سایت به پول نیاز دارند هم مردم بنابراین دو طرف باید یه اندازه سود ببرند نه این که ما یا خیلی زیاد بگیریم یا خیلی کم که هر دوتاش هم به ضرر خودمون هستش هم مردم هم اقتصاد بازار. اگر آن قسمت های آرایه های ورودی تابع ایجاد پست تایپ رو بلد نباشیم مشکلی در پروژه های بعدی خواهیم داشت ؟ Function Reference در قسمت Codex وردپرس، مکانی پر از امکانات گرانبها است.

در این مرحله بطور کامل کدنویسی و توسعه فایل های ووکامرس را هم یادمیگیرید و حتی امکانات جدید هم با کدنویسی به ووکامرس اضافه میکنیم تا قالب کاملا با ووکامرس سازگار شود. برای طراحی قالب وردپرس به چه چیزها نیاز داریم ؟ شما هرکه هستید فقط باید یک محصول تولید کنید، محصول شما یک قالب وردپرس است که یک بار آن را تولید میکنید و میتوانید هزاران نسخه از آن بفروشید و درآمدهای فوق العاده کسب کنید. مخصوصا آموختن مهارت هایی که میتواند نقطه عطف زندگی شما باشد و شما را به اهداف شغلی و مالی تان برساند. هدیه به ارزش ۸۸۰٫۰۰۰ تومان! ممکن است در یک روز از قالب ۲۰۰ هزارتومانی خود ۱۰۰ نسخه فروش داشته باشید(معدل ۲۰ میلیون تومان) بدون اینکه آن روز کار خاصی انجام داده باشد. برای طراحی یک قالب با امکانات متداول در اغلب سایتهای اینترنتی، قیمت پایه از ۲.۵ میلیون تومان قابل ارائه میباشد.

اگر سایتهایی با طرحهای پیچیده و امکانات خلاقانه نیاز دارید، برای برآورد هزینه با ما تماس بگیرید. با وجود وب سایت ساز هایی نظیر وردپرس و قالب وردپرس ارزان طراحی سایت دیگر مانند گذشته سخت، زمانبر و هزینه بردار نیست. ولی واقعا میشه با هزینه های خیلی پایین تر برای مردم کار کرد نه اینجوری که طرف باید پول 2تا یا 3 تا لپتاپ اپل بده که بخواد یه سایت داشته باشه . من خودم ولی به این نتیجه رسیدم که فقط باید با وردپرس طراحی کرد برای پشتیبانی و بهترین کیفیت و دقت سایت هم دیگه بالاترین قیمت 10 میلیون وگرنه بیشتر از این واقعا برای هیچ کس نمی صرفه و پول دور ریختن محسوب میشه …

اگر از طراحان سایت بپرسید شاید یکی از دغدغه هایشان بدقولی کارفرما هنگام پرداخت پول باشد. با دیدن این آموزش دیگه نمیگید کارفرما قسط آخرشو پرداخت نکرده، تلفنشو جواب نمیده، بدقولی میکنه، پولمو نمیده یا… آموزش صفرتاصد اتصال سایت به درگاه پرداخت. به این بستههای خدمات در انجام میدم کاره میگوییم. که بالاتر تصاویر آن را قرار دادیم با همین بخش از آموزش انجام شده که نحوه پیاده سازی آن را بصورت کامل یادمیگیرید. ۱ – آموزشی که به اسم این دوره و بصورت غیر مجاز در اختیار شما قرار میگیرد نسخه قدیم این دوره هست که مباحث آن منسوخ و منقضی شده و ما این دوره را از صفرتاصد باز تولید کردیم و در نسخه جدید ویدیو های دوره همگی قفل نرم افزاری دارند و امکان انتشار غیر مجاز آن وجود ندارد. توس وب ، با توجه به تجربه بالا و همچنین دارا بودن متخصصین مجرب و البته بروز بودن اطلاعات و دانش فنی بالا ، برترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه طراحی قالب وردپرس را به شما ارائه خواهد داد . این بخش از آموزش بسیار ارزشمند است و شما میتوانید هر نوع اطلاعات اضافی برای هر نوشته – برگه – محصول و…

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس میتوانید مقاله چرا وردپرس را بخوانید. ترفند دانلود رایگان قالب های پولی وردپرس : گاهی اوقات ممکن است یک قالب وردپرس را جایی ببینیم و خوشمان بیاید، میخواهیم آن را خریداری کنیم اما بهتر است قبل از خرید یکبار آن قالب را نصب کنیم و پنل مدیریتش را بررسی کنیم تا ببینیم دقیقا چه امکاناتی دارد یا امکاناتش چطور مدیریت میشود یا حتی در یک قالب وردپرس امکانات خاصی وجود دارد که ما بعنوان یک برنامه نویس و طراحی قالب وردپرس میخواهیم نحوه کدنویسی و پیاده سازی آن امکانات را بررسی کنیم، در این آموزش ترفندی را به شما آموزش میدهیم که بتوانید قالب های پولی وردپرس را رایگان دانلود کنید. آموزش وردپرس (WordPress) – با آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها میتوانید بصورت قدم به قدم وردپرس را یاد بگیرید و با بخشهای پنل مدیریت وردپرس آشنا شوید تا بتوانید به آسانی سایت بسازید. در وردپرس این کار با استفاده از فایل style.css انجام می شود. هر روز که افراد با ما تماس میگیرند و در مشاوره طراحی قالب وردپرس از ما این موضوع را میپرسند که آیا شما طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو (responsive) انجام میدهید؟

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما