چطور بهترین مشاور تحصیلی کنکور را انتخاب کنیم؟

شرکت در کنکور زبان برای داوطلبانی که همزمان با این آزمون در گروه های آزمایشی اصلی شرکت می نمایند کمی سخت خواهد بود. در این مطلب سعی می کنیم همزمان با مشاوره ای جامع و مرحله به مرحله، نحوه ی مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را در موسسه 3گام توضیح دهیم. نکته ای که وجود دارد این است که با سرمایه گذاری و تقویت در دروس بسیار دشوار کنکور مهندسی شیمی یک سال و از دست دادن سایر دروس چندین مشکل برای شما به وجود می آورد، یکی اینکه نه تنها در درسی که نقطه قوت خود به حساب می آورید درصد خوبی کسب نمی کنید و هم اینکه اعتماد به نفس خود را در سایر دروس از دست می دهید و این یعنی هدر رفتن تلاش شما فقط ازسر بی تجربگی و نداشتن آگاهی کافی. یا می پرسند که کتاب های بعضی دروس برای بعضی انتشارات که پرطرفدار هستند،ایا این منابع برای من هم مناسب هست؟ زمانی که هر فرد در برنامه ریزی خود به مطالعه یک درس اختصاص می دهد و اهمیت آن درس خاص در نقشه راهی که برای خود ترسیم کرده است، نکته دیگری است که می تواند در روند انتخاب منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، تاثیرگذار باشد.

مشاور کنکور طوفان

اکثر داوطلبان رتبه برتر با توجه به زمانی که برای مطالعه کنکور وجود دارد که معمولا کمتر از یک سال است، فرصت مطالعه و بررسی همه منابع را نداشته اند؛ پس نظر دقیقی در این زمینه نمی توانند بدهند. علاوه بر این مشورت با مشاوران متخصص و خبره از هزینه های جبران ناپذیر مالی، زمانی و روانی که تعویض منابع خواهد داشت، جلوگیری می کند. یکی از سوالات پر تکراری که داوطلبان موسسه از مشاور تخصصی رشته مهندسی شیمی می پرسند معمولا در مورد منابع مناسب کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می باشد. به طور مثال، این که شما باید برای یک ماه قبل از کنکور به فکر جمع بندی باشید، فقط در همین حد کفایت می کند و شما نباید وارد جزئیات شوید. پس به طور کلی باید دو مولفه ی اصلی، یعنی سطح علمی در آن درس و زمان متوسطی که می خواهیم مطالعه کنیم را در نظر بگیریم؛ اما در درجه اول باید یک نقشه راه و استراتژی برای برنامه ریزی خود داشته باشیم و طبق آن منابع را انتخاب کنیم؛ چرا که قطعا در شرایط کاملا یکسان، با توجه به انگیزه و هدف داوطلب از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و انتظار او از خودش برای قبولی در این رشته، منابع مناسب کاملا تغییر خواهند کرد.

مشاوره رایگان کنکور تجربی 99 آن هم برای کسانی که در کنکور سراسری شرکت نمودند و مهمتر از آن داوطلبین که کنکور تجربی شرکت کردند با توجه به اینکه طرفداران زیادی دارد تصمیم گیری درست را بسیار دشوار ساخته اند. ازین پس مکتبستان با جدید ترین شیوه ی متد مشاوره ای در کنار شماست. اگر به دنبال بهترین ها هستید با ما همراه شوید. برای مثال این کلاسها با جلسات پرسش و پاسخ در انتهای کلاس همراه هستن. در طول جلسات آموزشی ممکن است فراز و نشیب هایی برای دانش آموزان و دانشجویان به وجود بیاید که می تواند بهترین مشاوران کنکور را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود روش کاری خود را زیر سوال ببرد. در این بین، مجموعه آزمون، ۳۰۰ ساعت آموزش الگویی و انیمیشنی را به خود اختصاص داده است که در نوع خود بی نظیر می باشد. در جداول زیر نمونه رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی 99، مترجمی زبان انگلیسی 99، و زبان و ادبیات انگلیسی 99 و سال های قبل از آن را می توانید مشاهده کنید. این موضوع هم برای داوطلبانی که در رشته مهندسی شیمی یا رشته های مرتبط تحصیل کرده اند و هم برای داوطلبانی که قصد تغییر رشته به کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را مشاور کنکور سیب ترش دارند، اهمیت دارد.

زندگی ممکن است پر از اتفاقات غافلگیرکننده باشد و یا حتی به هر دلیلی مجبور به تغییر ساعات مطالعه خود شوید. در کنکور ارشد مهندسی شیمی هر سال امکان مطرح شدن سوالات بسیار دشوار یا آسان وجود دارد و داوطلبی که روی درسی خاص سرمایه گذاری کرده باشد اگر اطلاعات مناسبی نداشته باشد ممکن است از این روند ضربه بخورند و باید حتما با دانش کافی تصمیم بگیرند که آیا سرمایه گذاری روی ان دروس صحیح هست یا خیر. زیرا تنها درسی است که بیشترین تعداد درصد 100 و همچنین بیشترین تعداد درصد منفی را در آن مشاهده میکنیم. متاسفانه بعضی از مشاوران یک برنامه واحد را به تمام داوطلبان می دهد، که این موضوع کار بسیار اشتباهی است. بعد از اطمینان از رشته و گرایش خود، اگر همچنان مایل بودید که در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی شرکت کنید، باید منابع درست و مناسب با سطح خود را داشته باشید.چرا که منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و تعیین کننده منبع مناسب برای هر درس در درجه اول سطح داوطلب می باشد، که هم تعیین سطح داوطلبان و هم انتخاب منابع مناسب نیاز به شناخت کافی در این حوزه می باشد که مشاوران تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 3گام تجربه و دانش این کار را دارند و می توانند در این مسیر به خوبی شمارا راهنمایی کنند.

مشاور کنکور ناصری

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور عالی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما