چطور در کنکور رتبه برتر شویم؟

در طی آماده سازی فرزندان برای کنکور هیچوقت سعی نکنید نتایج دوست، آشنا و فامیل را برای فرزندانتان جوری بازگو کنید که حس کنند باید مثل اون آدم باشند تا شما تاییدشان کنید . همه اقوام و فامیل و دوست و آشنا بگویند این همه تلاش کرد، این همه خانواده اش برایش زحمت کشیدند. یک دوست خیلی موفق در آموزشگاه کنکور داشتم که همیشه نمره های خوبی میگرفت و استاد ها همیشه میگفتند او در کنکور موفق میشود. جز مشاورِ فرزندتان، چون این کار باعث میشود تا فرزندتان حس کند زیر ذره بین افراد مختلف است. لطفا نگذارید کسی که از امور درسی فرزندتان مطلع نیست اظهار نظر مستقیمی داشته باشد و فرزندتان حس کند اگر فردا نتیجه مطلوب را کسب نکند باعث میشود آبرویش برود. یکی از مسائل پر استرس برای دانش آموزان به خصوص دانش آموزن پایه سوم دبیرستان که در ثبت نام کنکور سراسری شرکت کرده اند، تاثیر معدل در کنکور سراسری است.دیپلمه های رشته ریاضی ، تجربی ، ادبیات و علوم انسانی و علوم معارف اسلامی که سال ۸۴ به بعد دیپلم خود را اخذ نموده اند و یک یا چند امتحان آن ها به صورت نهایی برگذار شده است ، سوابق تحصیلی آنها به میزان حداکثر ۲۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب به صورت تاثیر مثبت در نمره کل آن ها لحاظ میشود.

مشاوره ی کنکور

حالا طبق جدولی که در آن زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب درس ها را به تفکیک معرفی کردیم و همچنین اصول برنامه ریزی کنکور انسانی که به تو یاد دادیم، برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 را به سبک خودت انجام بده و مطالعه را شروع کن. حتی می تونی به خودت جایزه هم بدی. درمورد هدف اصلی فرزندتان واضح و روشن با او صحبت کنید و به او القا نکنید که حتما باید پزشک شود یا دندون پزشک یا حتی وکیل و مهندس شود، وگرنه به هیچ دردی نمیخورد! از فرزندتان بیشتر از توانایی هایش انتظار نداشته باشید، جو رقابتی کنکور به شدت ناسالم است و فرزند شما در این جو باید خودش را پیدا کند و به استرس هایش غلبه کند تا بتواند به سمت هدفش حرکت کند. اما از همین جا اعلام میکنم فردی که بتواند روزانه 12 ساعت مطالعه داشته باشد با برنامه 1000 ساعته حرف آخر در 4 ماه پرونده صفر تا صد کنکور خود را خواهد بست.

از او پرسیدم که آیا مشاوری میشناسد که در زمینه تحصیلی و روانشناسی سررشته داشته باشد و بتواند مرا راهنمایی کند؟ اگر کسی از یک ماه باقی مانده به کنکور استفاده نکند، از اون یک سال هم استفاده نمی کند. پارسال که سال اول کنکورم بود بخاطر رابطه عاشقانه ای که در سال کنکورم برایم پیش آمد، نتوانستم به آن چیزی که میخواهم برسم. منم مثل تو درگیر رابطه عاطفی در دوران کنکور شده بودم و از مرکزمشاوره تخصصی روانشناسی و کنکور پرسا برای کنار آمدن با عشق و عاشقی در سال کنکور خودم استفاده کردم. راستی مشاوره من آنلاین بود و نه تنها از من نخواستن که رابطه امو قطع کنم و رو دلم پا بگذارم ، بلکه بهم کمک کردن بیشتر از قبل در رابطه های دوستانه و عاشقانه ام در سال کنکور موفق بشم. داستانی که برایتان تعریف کردم گوشه ای از خاطرات یکی از دانشجویان سالهای گذشته مرکز مشاوره ما بود.

مشاور کنکور تجربی

اما این گوشه کوچکی از مسائل عشق و عاشقی بود که از زبان دانش آموزان برای روانشناسان و کارشناسان مشاوره ما تعریف میشود. به موسسه بارسا، بزرگترین برگزار کننده همایش های مشاوره تحصیلی و کنکور در کشور خوش اومدید. تصمیم گرفتم با یک مشاور تحصیلی و روانشناسی صحبت کنم. فقط نکته اینجا بود که مسیر درست رو بهم یاد دادن و من تونستم زندگی درسی و زندگی عاطفی خودم رو مدیریت کنم. بنابراین قدر این وقت رو بدونید، از زمان خودتون استفاده کنید و از صمیم قلب براتون آرزو می کنم که بهترین ها برای شما اتفاق بیفتد. اگر شما داوطلب کنکور میباشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در زنجان تضمین نمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از روشهایی است که امروزه به دلیل محدودیتهای اجتماعی و قرنطیهای که دولت درنظر گرفته بسیار محبوب شده. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی یزد و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند میباشند. هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز هستیم.

مشاور کنکور نیشابور

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره ثبت نام کنکور ارشد لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما