چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

تاثیر ۲۵ درصدی معدل دیپلم و ۵ درصدی پیش دانشگاهی چیست؟ کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور سراسری ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند . دانشگاه های بدون کنکور امکان ثبت نام و پذیرش تمامی داوطلبان و متقاضیانی که واجد شرایط تعیین شده برای این رشته ها باشند، ثبت نام به عمل خواهد آورد. همچنین این تغیرات درسی و عدم اگاهی و تسلط دبیران نااگاه میتونه شما رو از مسیر دور کند بنابراین داشتن یک مشاور خوب و با تجربه میتونه به شما کمک کنه تا خیلی راحت تر از مسیر پرپیچ و خم کنکور عبور کنید گروه مشاوران ایران کنکور که همگی ار دانشجویان پزشکی دانشگاه های برتر کشور هستن و علاوه براین که خود این مسیر را با موفقیت طی کرده اند دارای چندین سال تجربه موفق مشاوره بوده و هر ساله چندین نفر را به رویای خود رساندهاند.

مشاور کنکور کاردانش

تحصیل در این دانشگاه رایگان است و علاوه بر این دانشجویان از ابتدای ورود به دانشگاه حقوقی تحت عنوان حقوق دانشجو دریافت می کنند که برای کمک هزینه تحصیل دانشجویان است. توصیه لایو آموز به شما این است که در صورتی که جز داوطلبان ضعیف هستید، تعداد درس را افزایش و میزان درصد را کاهش دهید تا بتوانید به درصد قبولی برسید. آخر شب هم از هم تست میپرسیدیم استاد هم بهمون زنگ میزد که برنامه رو تکمیل کردیم یا نه هی هم بهمون میگفت امسال اگه قبول نشدید سال بعد زیر پنجاه میشید پس با آرامش بخونید ماهم قبول کرده بودیم و بدون استرس میخوندیم حتی تا روز قبل کنکور تا ساعت ۹ شب درس خوندیم باهم بعد مامان دوستم بزور مارو از کتابا جدا کرد داشتیم دینی میخوندیم مارو برد پیش همون استاد ریاضیمون استاد گفت بیچاره اونایی که هدفشون کنکور فرداس الان کلی استرس دارن شما دیگه راحتید استرس ندارید فقط برید هرچی بلدید بریزید رو برگه ماهم خندیدیم و برگشتیم خونه خب فرداشم دقیقا همونطوری شد استرس من یکم از دوستم بیشتر بود اون استرسش نزدیک به صفر بود فقط میخندید رفتیم و کنکور دادیم بعد از کنکور هم برگشتیم خونه گفتم رتبه ام در حد شش هفت هزار میشه دوستم ولی چیزی نمیگفت ولی گفت خیلی بهتر از اون چیزیه که فکرشو میکردم!

مشاور کنکور معصومه خانکی

1. پیش زمینه داوطلب: مطمئنا داوطلبان با توجه به رشته کارشناسی و نقاط قوت و ضعفی که در هر درس دارند زمانی که برای هر درس اختصاص خواهند داد متفاوت خواهد بود. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان امور دانشجویان دکتر مجید صفاری نیا در شصت و هفتمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاههای کشور که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: کسانی که به کرونا مبتلا میشوند تا چندین ماه پس از آن دچار پیامدهای روانی کرونا هستند و باید خدمات روانشناسی دریافت کنند که در دانشگاهها این وظیفه برعهده مراکز مشاوره است. اما تفاوت مشاور خصوصی با مشاور مدرسه در چه چیزی است؟ برای چه درسایی منابع رو تغییر بدیم؟ اکثر دانش آموزان هم بعد از عید به شدت خسته اند، اما باید این خستگی رو ببینند و بپذیرند و قبول کنند که همه در این زمان خسته هستند و همونطور که گفتم، هر چقدر که خسته تر باشند به این معنی هست که تو مسیر درست تری قرار دارند.

مشاوره ی کنکور انسانی

او اما درباره معلم خصوصی نظر متفاوتی دارد: «راستش را بخواهی تفاوتی نداشت همان مطلبی را می گفتند که معلم ها در کلاس می گفتند. آرمین در این باره گفت: مشاور خصوصی فرد را به طور ویژه ای زیر نظر دارد زیرا به او پول داده شده است برای مثال او برای نتایج آزمون های شما اهمیت قائل است اما مشاور مدرسه چگونه است. علی چیتساز گفت: برای جلوگیری از غالبشدن دلشوره کنکور، ساعت مطالعهام را کاهش دادم و خود را به کارهای متنوعتری مشغول کردم؛ برای مثال به برخی فعالیتها پرداختم که تمایل داشتم بعد از کنکور انجام دهم که باعث شد روحیهام حفظ شود؛ ضمن اینکه پدر و مادرم هم در این روند تاثیرگذار بودند. همانطور که گفتیم نحوه ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، به صورت نیمه متمرکز می باشد و داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری قبول می شوند و موفق به کسب رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان می شوند، لازم است در مرحله مصاحبه، معاینه و آزمون علمی و علمی با توجه به رشته انتخابی شرکت نمایند نمره قبولی کسب نمایند.

مشاوره ی کنکور زبان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور علیرضا افشار (روی این وب سایت کلیک کنید).

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما