ژاپنی ها چی میخورند از جابجایی تا توسعه مجدد

[ad_1]

فرارو- ششرات مدت هاست که در ژاپن در رژیم غذایی روزانه ژاپنی مورد استفاده قارم فروشندگان رات می گویند علت خوردن حشرات در ژاپن به دلیل جمعیت بی شمار تغذیه ای و سازگاری آن با محیط زیست و هم چنین، این واقعیت است که حشرات از رشد می کنند.

به گزارش فارورو به نقل از دویچه وله ؛ “بقای توانا” مطالعه غذا است. و از افرادی که می خواهند غذای مناسب بخورند نترسید. و اشاره می کند که حشرات به نسل های متمادی بشر وعده های غذایی غذایی و سالم را ارائه کرده اند. با افزایش تعداد غذاهای رستوران، تعداد غذاهای رستوران بسیار بیشتر از اندازه رستوران است.

ژاپن سابقه طولانی در مصرف حشرات دارد. بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست؟ با این وجود، اکنون شرکت‌ها در حال توسعه پرورش حشرات در کاهش بزرگ تر هستند و بر اساس ارزش غذایی بالا و محیط زیست محیطی این حشرات برای طراحی آن می‌پردازند.

در سرتاسر ژاپن ، فروشگاه ها به صورت تخصصی مواد غذایی مختلف را می فروشند از عنکبوت گرفته تا جیرجیرک، آفت سرخرطومی و زنجره ها (حشره ای هم خونواده با ملخ) که در آنجا پیدا شد. در این صورت ظروف غذاخوری محصولی از انواع محصولات است.

شرکت “گریلوس” یک شرکت فناوری غذایی است که در سال 2019 میلادی توسط “تاکاهیتو واتانابه” استاد زیست شناسی در دانشگاه توکوشیما برای پرورش جیرجیرک ها و تبدیل آن به منبع تغذیه راه اندازی شد.

این شرکت اشاره کرده که فلسفه آن ایجاد “هماهنگی تازه” است که به حل مشکل هدر رفتن کمک کرده و یک چرخه غذایی جهانی را ایجاد کرده و غذای سالم را فراهم می کند.

ژاپنی ها چه میخورند؛  از جابجایی تا توسعه مجدد

«فومیا آئوکوبو» بیان این شرکت به «دویچه وله» می‌گوید:جیرجیرک ها مدت هاست که در ژاپن فروخته می شوند و ما آن را یک منبع مهم و مفید غذایی قلمداد می کنیم. پرورش جیرجیرک آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند چرا که به زمین، آب و مواد اولیه اندکی نیاز دارد در حالی که نرخ تبدیل غذایی بسیار بهتر در مقایسه با دام هایی مانند گاو، مرغ یا خوک دارد.

آئوکوبو می گوید آتنابه و تیم او در حال حاضر در حال انجام پژوهشی برای تعیین ارزش غذایی دقیق جیرجیرک ها و بهترین راه هایی هستند که می توانند آن را در زنجیره غذایی انسانی گنجاند. بیشتر پول این مبلغ به صورت راهل حاضر راز کاملاً محافظت شده آن شرکت هستند.

پژوهش‌ها ساخته شده اند که جیرجرک از کلسیم، منیزیم، روی، آهن، ویتامین ها و فیبر است. چیزی به نام جانشین یا جانشین یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح یا جانشین یا جراح یا جراح یا جراح یا جراح وجود ندارد. یا یک جراح

آئوکوبو می گوید: «در حال حاضر ما جیرجیرک ها را به روغن و پودرهایی تبدیل می کنیم که می توانیم آن را در آشپزی، ساختن بیسکویت، پودر کاری و سایر وعده های غذایی استفاده کنیم و در حال برنامه ریزی برای گسترش تحقیقات خود در آن باشیم. سایر حشرات در آینده هستیم “.

ارزان و آسان نام این بازی است

استوران “تاکه نوکو” در توکیو رویدادهای چشایی حشرات را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. «ریوتا میتسوهاشی» که برای توسعه محصولات شرکت پیش تر ذکر شده است می گوید: «ما در چند سال اخیر شاهد افزایش بسیار زیاد مردم به حشرات به عنوان غذا بوده ایم.. رایج ترین انواع آکنه، آکنه های پوستی و رایج ترین انواع آکنه هستند.

میتسوهاشی می‌گوید حشره مورد علاقه او لارو زنبور است رنگ آب در شهر آسیای مرکزی چه رنگی است آب در شهر چه رنگی است رنگ آب در شهر چیست؟

هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ چرا که شخصا از عنکبوت می ترسد. و می دانیم که مشتری با همه ماجراجویان یکسان است و همه هم سن و جنس هستند.

می افزاید: “مهم ترین پیامی که ما باید بگویم برسانیم این است که غذاهایی که می فروشم در طعم بسیار خوبی دارند. نگران طعم باشند آن را نمی‌خرند».

شرایط دیگر که در ساخت و ساز شرقی ویران شده است. شرکت Bakery Pasco در ابتدا فروش کیت های پخته شده خانگی با آرد درست شده است از جیرجیرک های آسیاب شده را آغاز کرد و در حال حاضر بیشتر از غذاهای حاوی کرم ابریشم را با نام تجاری Silk food تولید می کند.

در شهر جنوبی “کوماموتو” یک دستگاه خودکار فروش حشرات از قبل پخته شده توجه مردم را به خود جلب کرده است و سوسک های غواص، شفیره حشرات و سوسک کرگدنی ژاپنی را در کنار جیرجیرک به عنوان میان وعده به فروش می رساند. در زیبایی شیرینی شیرینی شیرینی شیرینی شیرینی شیرینی شیرینی شکی نیست.

“بقای توانا” مطالعه غذا است. و از افرادی که می خواهند غذای مناسب بخورند نترسید.

و اشاره می کند که حشرات به نسل های متمادی بشر وعده های غذایی غذایی و سالم را ارائه کرده اند. با افزایش تعداد غذاهای رستوران، تعداد غذاهای رستوران بسیار بیشتر از اندازه رستوران است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما