کامالا هریس آمریکا را تهدید کرد!

[ad_1]

کامالا هریسدر رفتن پگی نونان ستون نویس هفته نامه وال استریت ژورنال و تحلیلگر سیاسی در شبکه خبری ABC و NBC است. از زمان پایان دوره ریاست ریگان، او جهت گیری راست میانه را در نوشته های خود حفظ کرده است. پنج کتاب پرفروش نون در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارند.


رای به رئیس جمهور بایدن برای کامالا هریس معاون رئیس جمهور بد و بد است. نظرسنجی راسموسن (نزدیک به محافظه‌کاران) در این هفته نشان داد که 39 درصد از مردم دیدگاه مثبت و 57 درصد منفی نسبت به هریس داشتند. نتایج نظرسنجی ماه گذشته USA Today خیره کننده بود و 28 درصد با هریس موافق و 51 درصد با او مخالف بودند.

کامالا هریس در چند هفته گذشته با خبرهای بدی روبرو بوده است. واشنگتن پست در مقاله ای تند نوشته است که کارکنان دفتر او بی کفایت هستند و فضای آشفته و خصمانه تلخی در میان کارکنان عالی رتبه ریاست جمهوری و معاونان آنها حاکم است. این مقاله نشان می دهد که وقتی «هریس» از انجام کاری امتناع می ورزد، زیردستان خود را سرزنش می کند. یکی از کارمندان سابقش گفته بود که نمی خواهد کار کند.

گزارش مشابهی توسط CNN منتشر شده است. در سانفرانسیسکو اگزمینر، یکی از دستیاران هریس در زمانی که دادستان کل کالیفرنیا بود، ستونی درباره او نوشت و اشاره کرد که در حلقه آشنایان و اطرافیانش سردرگمی وجود دارد.

همه اینها آمریکایی ها را بی قرار و مضطرب می کند. ما اکنون روسای جمهور و معاونان قدیمی داریم که تصور خوبی از مسائل ندارند. آیا سه سال دیگر در دسترس خواهد بود؟ این خطرناک است و ما نمی خواهیم ضعف هر دوی ما (بایدن و هریس) به نقطه ضعف آمریکا تبدیل شود.

خبر خوب این است که داستان هایی درباره ناتوانی هریس، حداقل برای چند ماه آینده، و خیلی بیشتر منتشر خواهد شد. خبر خوب این است که هیچ کس از هریس انتظار بیشتری ندارد، زیرا او عملاً در ذهن مردم خواهد مرد و انتظارات از او کم خواهد بود.

از این مرگ ذهنی، هریس می تواند بر علت شکست خود تمرکز کند. کسانی که او را می شناسند شک دارند که او می تواند تفاوت عمیقی ایجاد کند زیرا او با مشکلات سطحی سروکار دارد. به یاد دارم در ماه ژوئن، زمانی که هریس در جلسات مهاجرت در گواتمالا و مکزیک شرکت می کرد، در یک کنفرانس مطبوعاتی می گفت: “ما باید ریشه های مهاجرت غیرقانونی را کشف کنیم.”

او تکرار کرد: «تمرکز من روی علل اصلی است. داستان هایی که من می شنوم و دیالوگ هایی که امروز داریم دلایل اصلی را تقویت می کند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دلایل اصلی نگاه کنید.

هیچ کس در ایالات متحده، از جمله مهاجران، دلایل اصلی مهاجرت غیرقانونی را نمی داند. مهاجران برای زندگی بهتر می آیند. آمریکا دارای مشاغل، شبکه ای از حمایت های امنیتی و اجتماعی و همدردی عمومی با ضعیفان است. در اینجا، اگر اتفاق خوبی برای شما به عنوان یک مهاجر بیفتد، هیچ اتفاق خوبی برای شما در کشورتان نخواهد افتاد. بنابراین مهاجران برای همیشه به ایالات متحده. صحبت کردن در مورد “علل ریشه ای” یکی از راه های بیان این است که می خواهید در حالی که کاری را انجام نمی دهید، مشغول به نظر برسید.

هریس بی ربط به نظر می رسد. او تمرکز نمی کند و جدیت کافی ندارد. حامیان پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. آنها اظهارات هریس را “جنسیت در مطبوعات” می دانند. حامیان پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. حقیقت این است که او در انظار عمومی قوی به نظر نمی رسد، او غیرمتمرکز و بی ربط به نظر می رسد.

مشکل واقعی هریس این است که او عاشق سیاست است و به معنای سیاست اهمیت نمی دهد. وقتی مردم او را ملاقات می کنند، می گوید که به سیاست اهمیت می دهد، نه موضوع. اگرچه او علاقه مند به بازی سیاسی در سطح ملی است، اما مهارت لازم برای انجام این کار را ندارد. او نتوانست نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شود.

او از نسلی از دموکرات های کالیفرنیا بود که حتی مجبور نبودند با جمهوری خواهان ملاقات کنند. او فقط می خواست به زبان دموکرات ها صحبت کند، فقط می خواست بداند آنها چگونه فکر می کنند و چگونه ائتلاف احزاب تشکیل دهند. با این حال، نیمی یا بیشتر از آمریکایی‌ها محافظه‌کار و جمهوری‌خواه هستند. او هرگز مجبور به پرورش استعدادهای سیاسی گسترده برای صحبت با آن طیف نشد.

چه کاری می توان کرد؟ اولین مورد این است که هریس باید خود را با شغل خود وفق دهد. جان آدامز، معاون اول رئیس جمهور توضیح داد: «بی اهمیت ترین مکانی که انسان تا به حال کشف یا تصور کرده است. “امروز هیچ چیز نیست، اما فردا می تواند هر چیزی باشد.” او پس از معاونت رئیس جمهور، دومین رئیس جمهور آمریکا شد.

دلیل اینکه هریس آمریکایی اینقدر از نزدیک زیر نظر گرفته می شود این نیست که او یک زن یا رنگین پوست یا فردی موفق است، بلکه به این دلیل است که می تواند سال آینده رئیس جمهور شود. آمریکایی ها نمی خواهند نگران این موضوع باشند.

ما چالش های بزرگی در پیش داریم: چین، روسیه و ثبات آینده اقتصاد ایالات متحده. چه کسی ما را راهنمایی خواهد کرد؟ این نکته ی مهمی است. هریس ابتدا باید ذهن خود را به مسئولیت عمیق کاری که باید انجام دهد معطوف کند. او باید این کار را با کمال میل انجام دهد. تنها در این صورت است که می تواند به آینده سیاسی خود فکر کند و دو بار فکر کند.

ثانیاً باید خود را مفید سازد. او معاون رئیس جمهور برای کمک به رئیس جمهور است. معاونان رئیس جمهور در سال های اخیر نسبتاً موفق بوده اند. از طریق تماس های قدیمی خود در واشنگتن، او از تجربیات خود برای انطباق با کار رئیس جمهور و کمک به رئیس جمهور برای یافتن اهرم های قدیمی در واشنگتن برای ایجاد روابط جدید استفاده کرد.

پدر جورج دبلیو بوش این کار را برای رونالد ریگان از کالیفرنیا انجام داد. آنچه ال گور می دانست در کنار بیل کلینتون فرماندار سابق آرکانزاس بود. جاده در واشنگتن برای هریس بسته است زیرا او یک تازه وارد به شهر است و تجربه ریاست جمهوری او بیشتر از او است که تجربه شخصی او را کوچکتر می کند.

کاری که «هریس» می تواند برای تقویت جایگاه بایدن انجام دهد، مهارت هایی است که او در اجرای عمومی دارد و بایدن در این مهارت ها قوی نیست. هریس باید تصمیم بگیرد، جدی باشد، با متفکران حزب ملاقات کند و کتاب های بیشتری بخواند.

به نظر می رسد استراتژی فعلی او مبتنی بر کاریزمای شخصی است: لبخندهای شاد، تلاش برای ارتباط شخصی و ابراز اشتیاق. در عوض، او باید عمیق تر صحبت کند. خانم هریس هرگز جدی به نظر نمی رسد. اکنون زمان خوبی است که او جدی تر باشد. مهم نیست، بگذارید مردم از دیدن تنبیه و تغییر شما راحت شوند. بگذارید جدیت چیزی را که پنهان می کنید ببینند. بگذارید بدانند که شما متواضع هستید. خانم هریس، از این موضوع دوری کنید و به آمریکا فرصت استراحت و نفس کشیدن بدهید و بگذارید شرایط تغییر کند.

منبع: وال استریت ژورنال

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما