کانال تلگرام مشاوره تحصیلی – کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره

۴. از گفتوگو غافل نشویم: وقتی زیاد در کنار هم هستیم، ممکن است از موضوعات اصلی غافل شویم. با فرزندمان دربارهی درس و مدرسه گفتوگو کنیم. با سلام، در صورتی که دیپلم کار و دانش شما، نظام جدید (۳-۳-۶) باشد، مجاز به تحصیل در رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد می باشید. مشاور تحصیلی خوب و مطلوب ، مشاوری است که متخصص رشته و دروس شما نیز باشد. ایشون یکی از بزرگ مشاورای کنکور هستند که سابقه کاری خوب و درخشانی دارند البته در کنکورهای دهه 80 چون اکثر شاگرداش مال اون دهس حق مشاوره ایشون طی یک نیم سال 1میلیون تومان است که در طی این یک سال فقط و فقط به شما برنامه داده میشود.برنامه هایی که از سوی ایشون ارائه میشه همگامی با برنامه آزمونی که شرکت میکنید مطابقت دارد و در برخی موارد نیز مجبور خواهید شد عقب گرد داشته باشید و از برنامه جا بمونید.مهم ترین عامل در نظر ایشون کیفیت کار است هر چند که تعداد زیادی مطلب مانده باشد و شما نتونسته باشید و اون ها رو خونده باشید.خیلی از مطالبو حذف میکنه که اشتباه ترین کاره.چرا ممکنه که ساده ترین تست ها از اونا مطرح بشه.

با دوستانش بازی هم میکرد.

الان تا قبل بهمن اگر از دانشگاه انصراف بدم می تونم کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم ؟ میتونم بهمن ماه ۱۴۰۰ ( ترم۹ ) انصراف بدم و کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم ! در ماه های دیگر، شما به مدرسه می روید و زمان کمی برای مطالعه دارید اما در تابستان اینطور نیست و برنامه ریزی در اختیار خودتان است. با هیپنوتیزم میشه فرد را به چند ماه اینده وروز کنکورش برد و طی خلسه فرد سوالات را می بینه و از روی انها میخونه صداشو میشه ضبط کرد. با دوستانش بازی هم میکرد. در سالهای گذشته، شبهای امتحان با تمرینکردن و حل نمونهسؤالهای امتحانی و سؤالپرسیدن از او، به آمادگی پسرش کمک میکرد. مادری میگفت وقتی امتحانی بهصورت مجازی برگزار میشود، فرزندش تصور میکند که نمرهی او حتماً باید ۲۰ بشود و استفاده از کتاب درسی را برای گرفتن نمرهی کامل بیعیب میداند. برای مثال در صورتیکه توانستید سوالات را به درستی پاسخ دهید، بهتر است توضیح تشریحی در کتاب تست را در کتاب درسی خود یادداشت نمایید. خوشبختانه خیر. این امکان برای تمامی افراد در سراسر کشور می باشد و به همین دلیل هر یک از داوطلبان می توانند از آن بهرهمند شوند. برخورد با افراد دیگر و مشکلات گاه جدی آنها و کمک به آنها برای برخورد صحیح با احساساتشان می تواند طاقت فرسا باشد.

همه اینها بستگی به افراد دارد. فرزند دبستانی ما برای موفقیت در امتحانات علاوه بر یادگیری درسها و بهاصطلاح مدیریت دانش، به مدیریت روحیه و مدیریت زمان هم نیاز دارد. بدین معنا که مثلا برای درس زیست شناسی زمان یک ساعت را برای مطالعه نصف فصل در نظر بگیرید. در دوران کودکی، این نیاز بیشتر احساس میشود و وقتی فرزند ما در دوران دبستان درس میخواند، در فصل امتحانات، نقش همراهی پدر و مادر پررنگتر خواهد بود. بنابراین بهتر است خودمان بر نحوهی حضور بچهها در امتحان نظارت کنیم و تشویقشان کنیم خودشان را بیشتر از هرکس دیگری دوست داشته باشند. مشاوره ی آن ها عملی است به قولی از بیرون رینگ دستور نمی دهند بلکه در این جو حضور داشته اند و می دانند که چگونه باید با کنکور برخورد کرد. مرور نکردن:همه دانش آموزان می دانند که اگه مرور نکنند، محتویات داخل کنکور یادشان نمی اید و نمی تواندن تست بزنند.

کادر دبیران فوق حرفه ای کنکور 1400 - آزمون های قلم چی و ... یکی از سوال های دانش آموزان کنکور آسان است از مشاورین کنکور تجربی این است که چند ساعت مطالعه در روز برای قبولی در کنکور لازم است؟ چرا که حتی با ارائه بهترین خدمات کنترل شرایط روحی و ذهنی دانش آموزان امکان پذیر نیست.حتی بهترین آموزشگاه کنکور در تهران هم نمی تواند چنین وعده محالی را برای شما محقق کند. جهت ارتباط با مشاوران و رتبه های تک رقمی کنکور همچنین برای اطلاع از مهمترین منابع آموزشی موسسه کنکور آسان است و برنامه ریزی و مشاوره حرفه ای از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. به همین دلیل در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، می توانید از تمامی خدمات مرکز مشاوره کنکور آسان است به خصوص برنامه ریزی رایگان برای کنکور تجربی بهرهمند گردید. شاید یکی از بهترین تعابیری که بتوان برای مشاوره تحصیلی و درسی بکار برد، مثال شمشیر دو لبه است. ۲. با مدرسه در ارتباط باشید: ارتباط با مدرسه بهصورت تلفنی یا از طریق فضای مجازی و پیگیری وضعیت درسی او اثربخشی زیادی در فرزندمان خواهد داشت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاوره ی کنکوری رایگان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما