کتاب صوتی روش دوستی را از Fidebo – Zomit خریداری کنید

[ad_1]

سرانجام ، ما از کیفیت انسانی بالایی برخورداریم ، سعی می کنیم در جامعه پذیرفته شویم و فکر می کنیم برای داشتن قدرت ، احترام و نفوذ بیشتر به گروه های دیگر پیوسته ایم و صادقانه ، حق با ماست. ظاهراً کار آسانی نیست.

با این مقدمه مختصر ، ما در مورد چند کتاب در این مقاله صحبت خواهیم کرد که به هریک از ما در رسیدن به این هدف (بهبود کیفیت زندگی جامعه) کمک می کند. بنابراین ، بیایید بدون درنگ به ورودی این کتاب ها برویم!

اغوا کننده دیل کارنگی مانند

تصویر

“معنای دوستی” یکی از آن کتابهای قدیمی است ، حتی بیش از صد صد سال پیش! این کتاب توسط دیل کارنگی نوشته شده است و یک راهنمای جامع برای یافتن دوستان خوب و روابط و روابط خوب با دیگران است. دیل کارنگی کتاب آیین دوستی را در شش فصل مختلف نوشته است که موضوعاتی مانند “رفتار انسان” ، “راههای کسب شهرت” ، “راههای دوستی با دیگران” و “کمکهای بزرگ برای خوشبخت بودن” اعضای خانواده را شامل می شود. به

چه کسی از این کتاب سود خواهد برد؟او خورد؟ اگر می خواهید درباره رفتارهای همجنسگرایان هنگام قرار ملاقات ، تأثیرگذاری ، تأثیرگذاری بر دیگران ، نحوه تغییر نگرش افراد نسبت به همجنسگرایان ، رقابت خوب ، ایجاد شک ، مشکلات زناشویی و حل این مشکلات ، بدانید ، هنوز این کتاب را دارید. اما قبل از اینکه بتوانید یک کتاب را با درک کامل تهیه کنید ، باید یک خلاصه یا خلاصه تهیه کنید نسخه کتاب صوتی کتاب عاشقانه سفارشی می توانید کتابفروشی های آنلاین را جستجو کنید.

چه تعبیریاینها از کتاب مراسم خواستگاری خوب است؟ اولین مترجمی که کتاب پروتکل دوستی در ایران را ترجمه کرد ، رشید یاسمی بود ، اما پس از وی ، برخی مترجمان عالی مانند مهناز بهرنگی ، فرشته پرنیان و غلامحسین عربی آن را ترجمه کردند. از آنجا که متن کتاب ساده و آسان برای نوشتن است ، به راحتی می توانید متون و موضوعات را بخوانید ، که این امر می تواند خروج از کتاب را برای شما دشوار کند.

شوهرم

تصویر

اولین ، “دوست نابغه من” یک کتاب زیبا در مورد دو دختر است که از کودکی تا میانسالی رابطه نزدیک دارند. یک ارتباط واقعی و صادقانه وجود دارد که وارد لایه های هویت آنها شده و خود را متحول می کند. اما چالش های آنها در میانسالی با یک رویداد غیرمنتظره شروع می شود که رابطه را تغییر می دهد و صدمات و دردهای گذشته یکدیگر را تجدید می کند.

این کتاب را از کجا تهیه کنیم؟ راه آسان ، کتاب دوستان نابغه من را بردارید به طوری که می توانید این کتاب چهار کتاب شگفت انگیز را به راحتی در رایانه لوحی و تلفن همراه خود با همه مکانهایی که وقت آزاد دارید بخوانید. اما یک نسخه فیزیکی در کتابفروشی ها موجود است و توسط Sarah Extract ترجمه شده است.

چرا باید این کتاب را بخوانید؟؟ اگر بخواهیم یک آمار کوچک ارائه دهیم ، به نیویورک تایمز می رسیم ، زمانی که “دوست نابغه من” در ده کتاب برتر جهان (2015) قرار گرفت. اما علاوه بر اعدادی که میل به کتاب خواندن را برمی انگیزد ، شرح دقیق و زیبای نویسنده از مبارزات درونی زنان و استفاده از داستان ، که در نتیجه آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. روابط عمیق انسانی و نشان دادن مهمترین نشانه ها. دیگران.

برای نویسنده کتاب متفاوت است“النا فرانتا” فقط نام مستعار نویسنده مخفی است که نمی خواهد با او شناخته شود و دلایل خوبی برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال ، از نظر او ، کتاب ها منحصر به فرد خود را از نویسنده نشان می دهند ، و این برای کسانی که به ادبیات علاقه دارند کافی است. اما این موارد و مباحثی که در چندین مصاحبه به وی ارائه شد ، مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و تحقیقات زیادی در مورد نویسنده اصلی کتاب انجام شده است. اگر می خواهید درباره این ادعاها و هویت واقعی این نویسنده مشهور ایتالیایی بیشتر بدانید ، می گوییم مقاله نیویورک تایمز در مورد النا فرانتا از دست ندهید

ماراما آرونگانوی دانیل گلمن

اگر درک خوبی از ریاضی دارید ، می دانید ، در غیر این صورت ما ناامید می شویم! اکثر ما تنها با یک نور معروف به IQ قضاوت می شدیم تا زمانی که درها باز شد و روانشناسان به یک کشف بزرگ دست یافتند: احتمالاً هشت نوع مختلف هوش برای هر فرد وجود دارد ، و تنها یک. نور احساسات درونی نور است یا یک احساس درونی.

بله حق با شماست. موضوع کتاب دانیل گلمن با عنوان “Daniel Emmanional Intelligence” به انواع مختلف هوش ، به ویژه هوش ، که در تقویت روابط با دیگران و پیشرفت و موفقیت بسیاری از افراد اهمیت دارد ، می پردازد. و ضریب هوشی خفیف

اما بگذارید افکار ما ساده باشد: اگرچه موضوع کتاب با آخرین یافته های علمی نوشته شده است ، اما به گفته بسیاری از خوانندگان جهان ، متن کتاب واضح و مختصر است ، بنابراین برای شما جالب است که بخوانید و یاد بگیرید خواندن صفحات اول آن

چه موضوعاتی در کتاب وجود دارد؟کیا؟ “خودمدیریت” ، “شناختن خود” ، “مراقبت از محیط زیست” و مدیریت روابط موضوعات اصلی کتاب هستند و نویسنده سعی می کند ویژگی هایی مانند خودآگاهی ، مطالعه خود و تواضع در برقراری ارتباط را بیان کند. ارائه نمونه های مختلف از زندگینامه افراد. ارائه دقیق موضوعات را می توان با تمرین و تکرار آموخت و در نتیجه تغییر جهان را آسان تر کرد.

این کتاب دارای ترجمه های زیادی است و توسط ناشران مانند “نسل جدید اندیشه” و “انتشارات رشد” منتشر شده است.

نتایجی که اظهار شده

ممکن است زمان شما برای مطالعه کتاب محدود باشد ، بنابراین ما سعی کرده ایم مفیدترین کتابها را برای بهبود روابط اجتماعی به شما نشان دهیم. مجموعه ای از روانشناسی ، کتابها و کتابهای علمی که همگی به راحتی قابل خواندن هستند و مهمترین جنبه های جنبه های مختلف روابط انسانی را کشف می کنند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما