کراس اوور برقی Marvel R Electric MG برای رقابت در بازار اروپا

[ad_1]

ام جی موتورز قصد دارد با عرضه کراس اوور Marvel R Electric سهم خود را در بازار اروپا افزایش دهد. این کراس اوور که از سال گذشته در چین به فروش می رسد ، در واقع نسخه بازطراحی شده Marvel X است و در سه مدل راحتی ، لوکس و پرفورمنس عرضه می شود.

هر دو مدل راحت و لوکس مجهز به پیشرانه دو موتوره هستند. این موتورها در محور عقب هستند و می توانند مجموعاً 177 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. Marvel R Electric با تکیه بر این موتور ، شتاب صفر تا صد آن را در 7.9 ثانیه افزایش می دهد و قادر است به حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد.

تریم عملکردی ، همانطور که می توانید حدس بزنید ، قوی تر و مجهز به پیشرانه سه موتوره است. این سه موتور در مجموع 284 اسب بخار قدرت و 665 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند که Marvel R Electric را در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند. حداکثر سرعت این تریم 200 کیلومتر در ساعت است.

هر سه تریم عرضه شده در اروپا دارای باتری 70 کیلووات ساعت هستند. بسته به این باتری و طبق استانداردهای WLTP ، می توان مسافت 402 کیلومتر را برای دو نسخه موتور طی کرد. برای نسخه های سه موتوره یا پرفورمنس ، این رقم 370 کیلومتر است. به گفته Amoji Motors ، Marvel R Electric Battery Pack از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و با اتصال 43 دقیقه ای به چنین سوکت ، میزان شارژ آن از 5 تا 80 درصد افزایش می یابد.

قابل ذکر است ، Marvel R از فناوری خودروی برقی برای بارگیری استفاده می کند و می تواند سایر سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی خارجی را شارژ کند.

آموجی تأکید می کند که کابین Marvel R Electric بسیار جادار است و در قسمت های مختلف آن از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است. فضای بار این کراس اوور چینی-انگلیسی 357 لیتر ظرفیت دارد ، در حالی که جعبه جلو 150 لیتر فضا برای حمل تجهیزات مختلف ارائه می دهد.

اما بدون شک جالب ترین ویژگی کابین برقی Marvel R نمایشگر بزرگ 19.4 اینچی است که داشبورد را به کنسول مرکزی متصل می کند. این صفحه نمایش عظیم مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی متعلق به MG به نام iSmart است و پشتیبانی از Apple CarPlay ، Android Otto و Amazon Web Services از ویژگی های اصلی آن است. نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی وظیفه ارائه اطلاعات لازم در پشت فرمان به راننده را بر عهده دارد.

Marvel R از نظر تجهیزات دستی برقی وارد عرصه می شود. برخی از دستگاه های استاندارد این خودرو شامل تهویه مطبوع دو منطقه ای ، 4 پورت USB ، سانروف پانوراما و روکش چرمی است. در تریم لوکس و عملکردی ، مواردی مانند دوربین های 360 درجه ، نورپردازی ، گرمکن صندلی و سیستم های صوتی با کیفیت Bose به لیست اضافه شده است. این خودرو مجهز به سیستم ایمنی خلبان MG متقاطع برقی است که شامل 14 سیستم کمک رانندگی است.

در بازار اروپا ، رقبای Marvel R Electric مانند فولکس واگن ID 4 ، Skoda Enyak Ivy و Kia Nero EV. مدل راحتی پایه 39،990 قیمت دارد. تریم لوکس و پرفورمنس به ترتیب 43 43،990 و 47،990 یورو قیمت دارند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما