کشف بزرگترین تجمع پرندگان عصر دایناسورها در نزدیک دیوار چین

[ad_1]

فرارو- در یک جالب توجه، دیر شناسان از حفاریهای طولانی و طولانی، سرانجام موفق به شناسایی تعداد شگفت انگیزی از فسیل پرندگان گوناگون در نزدیکی دیوار چین شدند که قدمتی بیش از 120 میلیون سال دارند.

به گزارش فارارو ، تقریباً 80 مایل دورتر از غربیترین نقطه دیوار بزرگ چین، دیرینه شناسان آثاری از دنیای باستانی پیدا کردند که بیش از 100 نمونه از پر فسیل شده را خود جای داده اند. اینها آزمایشاتی است که میلیون ها سال انجام شده است.

در این صورت شایع ترین این بیماری ها شایع ترین این بیماری هاست. در مقاله ای که در مجله سیستماتیک و تکامل منتشر شد، سیل ۶ مورد از این ف‌ها را برسی کردند که ننتیجه آن دو گونه جیدن را شناسایی کرد. جذاب ترین قسمت محصول جدید چیست؟جذاب ترین قسمت محصول جدید چیست؟

کشف بزرگترین تجمع پرندگان عصر دایناسورها در نزدیک دیوار چین

جینگمی اوکانر، نویسنده اصلی این مطالعه و متصدی دیرینه شناسی مهرهداران در موزه فیلد شیکاگو، میگوید: «این یک پروسه طولانی و پر زحمت بود تا بفهمیم این فسیلها مربوط به چه جانورانی هستند. اما این یک مدل جدید نیست، یک مدل جدید است و دانش ما از هنر پزشکی در حال افزایش است. در این فصل به حکمت علم آنچه امروز شناخته شده است پی بردیم.»

جری هریس یکی از نویسندگان این مقاله و استاد دانشگاه فناوری یوتا میگوید: «این فسیلها از محلی در چین آمده اند که پیش از این در آنجا فسیلهایی از پرندگان را یافته ایم که به پرندگان امروزی نزدیک هستند، اما تمام فسیلهای پرندگانی که پیدا می شوند. جمجمه‌هایی را در کنار اجساد حفظ نکرده‌اند. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

همه اولاد پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از نسل داوود نبوده اند. گروهی از مردم که مدت هاست در دگرگونی کشور نقش داشته اند. پرندگان امروزی نوادگان گروهی از پرندگان هستند که از انقراضی که بقیه دایناسورها جان سالم را در بردند کشتند، اما بسیاری از پرندگان ماقبل تاریخ نیز در آن زمان منقرض شدند. مطالعه اهمیت انواع مختلف معنویت، کلید درک ماهیت واقعی زندگی است.

سایت فسیلی در شمال غربی چین به نام چانگما، مکان مهمی برای بیمارانی مانند اوکانر است که در اهل آن این دومین بار در دنیاست که در دنیا هستیم. شش نمونه از کانرها و همکارانش در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند، در درجه اول فقط شامل جمجمه و گردن هستند، بخشهایی که در نمونه های شناسایی شده گانسوس حفظ نشده اند. فسیل‌ها نیز تا حدودی در اعماق زمین درهم کوبیده شدند که تجزیه و تحلیل آن‌ها را می‌کند.

مهمترین چیز در تاریخ طبیعت، تاریخ طبیعت است و مهمترین چیز در تاریخ طبیعت این است: سنگ‌های فسیلدار آنجا به ورق‌های نازک در امتداد صفحات باستانی تقسیم می‌شوند. بنابراین، وقتی در حال حفاری هستند، مثل این است که به معنای واقعی کلمه صفحات تاریخ را به عقب برمیگردانید، لایه ای به لایه های حیوانات و گیاهانی که در حدود 120 میلیون سال است که نور روز را ندیده اند، می کنید.»

از آنجایی که نمونه ها کاملاً مستحکم بودند، سی تی اسکن آنها و قطعه بندی کامل آنها ممکن است سالها طول بکشد و حتی ممکن است اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار گیرد، زیرا این استخوان های نازک تقریباً در یک سطح صاف شده اند و تشخیص آنها تقریباً می باشد. غیرمکن می‌کند. . . . با کار پر زحمت، بررسی ویژگی های کلیدی در آرواره های شناسایی می کنند که نشان می دهد دو نمونه از شش نمونه، را برای علم ناشناخته می کنند.

جنس جدید (یا جنس جدید، جنس جدید، جنس مهمتر از جنس، جنس مختلف است مجرای میماناویس و Brevidentavis zhangi نامیده می‌شوند. میماناویس به خاطر میمان چانگ، دیرینه شناس چینی که اولین زنی بود که مؤسسه دیرینه شناسی و دیرینهانتروپولوژی مهرهداران (IVPP) را در پکن رهبری کرد، نامگذاری شده است. نام Brevidentavis نیز به معنای “فرمان بی دندان” است. مانند گانسوس، هم میماناویس و هم برویندتاویس پرندگان اورنیتورومورف هستند. گروهی که شامل پرندگان امروزی است. میماناویس مانند پرندگان امروزی بی دندان بود. از طرف دیگر Brevidentavis دارای حس شوخ طبعی و مهمان نوازی بود که به دل مردم نزدیک است. جای تعجب نیست که چیزی به نام شگفتی عجیب در این دنیا وجود ندارد.

کشف بزرگترین تجمع پرندگان عصر دایناسورها در نزدیک دیوار چین

دکتر اوکانر در حال انجام کار میدانی در محلی که پرندگان فسیلی در آن یافت شدند.

اوکانر توضیح می دهد: Brevidentavis یک پرنده اورنیتورومورف با دندان است، اما استخوان کوچکی در قسمت جلوی فک دارد که به آن پرتنتاری میگویند، جایی که اگر پرندگان چانه دارند، چانه اش در آنجا میگرفت. در مطالعه قبلی در مورد پرنده فسیلی دیگر، نویسندگان با سی تی اسکن استخوان و رنگ آمیزی آن با مواد شیمیایی، نوعی غضروف را یافته اند که فقط در حرکت صورت می گیرد. اوکانر میافزاید؛ Brevidentavis با ارزش ترین چیز در جهان امروز نیست. این توانایی یک انسان برای انجام یک کار مشترک تا زمانی است که درس عبرت بگیرد. رایج ترین این محصولات استفاده از انواع مختلف محصولات است.

تام استیدهام، یکی از نویسندگان این پژوهش میگوید: «این فسیلهای شگفتانگیز مانند قفلی هستند که به ما اجازه میدهند دری را به روی دانش بیشتری درباره تاریخچه طرحی جمجمه در بستگان نزدیک پرندگانی امروز باز کنیم. در زمانی که دایناسورهای غول پیکر هنوز در خشکی پرسه می‌زدند، این پرندگان محصول توسعه‌ای بودند که با شیوه‌های زندگی مختلف در آب، هوا و خشکی و با رژیم‌های غذایی متفاوت که در برخی از گونه‌های دارای دندان یا بدون دندان می‌بینیم آزمایش می‌کردند. مهمترین قسمت جهان چیست؟مهمترین چیز در جهان چیست؟ اوکانر میگوید: «این اکتشافات این فرضیه را تقویت می کند که سایت فسیلی چنگما غیرعادی است، زیرا برای پرندگان اورنیتورومورف است که در دوره کرتاسه غیرمعمول است. افزایش آگاهی در مورد این خویشاوندان پرندگان در نهایت می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم چرا پرندگان امروزی موفق به انجام مراحل این پیشرفت و بقا می شوند در حالی که دیگر پرندگان آن عصر پس از آن برنیامده اند ».

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما