کنکور 1400 نظام قدیم نی نی سایت – راهنمای کامل شما

حسین احمدی کلاهبردار - کنکور آسان است چون اگر ازمجازی بودن دربیایم دوتارشته همزمان حضوری سخته. اگر نیاز به برنامه ریزی شخصی برای مطالعه درس ریاضی یا نیاز به راهنمایی بیشتر برای تقویت ریاضی یا انتخاب منابع کمک درسی ریاضی دارید بهتره با مشاور تحصیلی خودتون هم حتما مشورت کنید چون مشاور شما بیشتر از هر کسی از جزئیات کار و نقاط ضعف و قوت شما خبر داره. از نکاتی که هر بار به داوطلبان کنکور سراسری گوشزد می کنیم می توان به خلاصه نویسی دروس اشاره کرد. سلام استاد تیتر زده اید بودجه بندی 1400 ولی از بودجه بندی تا 98 ذکر خیر کرده اید .انتظار این بود که با توجه به برگزاری کنکور 99 بودجه بندی انجام شده اخیر را زحمت می کشیدید . به دلیل نیاز شدید و مبرم جامعه ایران به رشته های فنی مهندسی با توجه به پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه صنعت، بحث تحصیل افراد در رشته های دانشگاهی این گروه آزمایشی بیش تر از گذشته مطرح شده است. بسیار مهم است که داوطلبان کنکور انسانی 1400 قبل از مطالعه دروس جهت شرکت درآزمون کنکور ، مشخص کنند که رشته مورد علاقه آن ها در کدام زیرگروه قرار گرفته و مهم ترین درس برای این رشته کدام است و هر درس اختصاصی برای آن رشته در چه درجه اهمیتی قرار دارد.

مشاور کنکور سینا تهرانی

آزمون های قلم چی و کلاس های کنکور - سعادت آباد و شهرک غرب ... فیزیک: ترجیحاً آغاز مطالعه با مبحث مغناطیس و القاء، فشار و گرما می باشد اگر چه که بیشتر اساتید با مباحث حرکت و دینامیک آغاز می کنند. این نکته یعنی اینکه پایه ی دروس کنکور سراسری از سال دهم آغاز شده اما به سال دهم ختم نمی شود و مباحث دارای زنجیره هستند که مجموعه ی آنها باهم یک ساختار نسبتاً پیچیده ای را تشکیل می دهند. این یعنی از مباحث روان و پایه ی فیزیک آغاز کنید اما با مباحث ساده تر اینکار را انجام داده نه اینکه این درس را به علت سختی وسنگینی به طور کامل رها و حذف کنید. مطالعه ی دروسی مانند جامعه شناسی، دین و زندگی و از این دست در فصل تابستان چیزی به فرد برای حاضر شدن سر جلسه ی کنکور اضافه نمی کند. البته باید به سرعت اینترنت به عنوان مشکل مشاوره آنلاین نیز اشاره کرد که گاهی قطعیهای مکرر آن از حوصله دانش آموز خارج است ولی راه چاره آن گرفتن اینترنت پر سرعت و یا وقت گیری در زمانهایی است که سرعت اینترنت بهتر است؛ بنابراین به شما توصیه میکنیم در صورتی که دانش آموز شما نیاز به مشاوره تحصیلی دارد حتما مشاوره تحصیلی آنلاین را امتحان کنید تا علاوه بر داشتن زمان مناسب برای مشاوره از اینکه دانش آموز میتواند بدون نگرانی از فاش شدن مطالبش در مدرسه دربارۀ هر آنچه که دغدغه اوست در فضایی امن گفتگو کند.

مشاور کنکور خانم

2- دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۰ حاوی کلیه شرایط و ضوابط اختصاصی رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین توضیحاتی درباره نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته در هر یک از دوره های فوق الذکر می باشند، همچنین نحوه مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نحوه تکمیل نمودن فرم انتخاب رشته می باشد. دروس عربی و علوم و فنون در رشته ی انسانی، همچنین اقتصاد و فلسفه و منطق ، ریاضی و حتی ادبیات فارسی را می توان در صورت داشتن زمان در تابستان مطالعه کرد. سلام استاد بهترین زمان جمعبندی کی هست؟ خداقوت استاد 🌼 خیلی جامع و مثل همیشه عالی توضیح دادین و جواب سوالاتمو گرفتم 😍 واقعا انگار شما میدونین توو ذهن ما چی میگذره 😂👌 عالی عالی … یعنی اینکه موسسه حرف آخر مکان مناسبی برای رشد و ایجاد برنامههای پیشگیری از مشکلات درسی و مطالعه است و قسمت مهمی از رسالت ما به آموزش کنکوری اختصاص دارد. مطلع شوید.اگر میخواهید از رقبای کنکوری خود عقب نمانید و هرروز با انرژی هرچه بیشتر در جهت رسیدن به هدفتون قدم بردارید پس فرصت رو از دست ندید و به برترین کانال مشاوره ای کنکوری تلگرام بپیوندید.

پس اگر در درسی نتوانستید موفق شوید برای آن می بایست بیشتر تلاش کنید و مسیر را نیمه تمام رها نکنید و تا دقیقه نود کنکور تلاش کنید. همچنین شما در روش مطالعه دروس تخصصی در کنکور و روش مطالعه دروس عمومی کنکور بیشتر و کامل تر با نحوه ی مطالعه ی مربوطه آشنا خواهید شد. در این کنار مشاور باید از ارائه منابع متعدد که منجر همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد که باعث آشفتگی ذهنی دانش آموز می شود خوداری کند. نکته مهم: داوطلبی که پایه ی درسی ضعیف دارد می بایست با صبر به پیشرفت خود کمک کرده و حتی برخی از اوقات مطالعه را با منبع درسی تشریحی و فیلم و یا حتی معلم خصوصی پیش ببرد. پایه درسی ضعیفی دارم و تازه شروع کردم و تصمیم دارم تا اوایل مهرماه پیش نیازهای هر درس رو بخونم و از مهر آزمون شرکت کنم . مشاورانی که علیرغم تجربه بالا اما خودشان تمام صفر تا صد خدمات مشاوره و ارائه برنامه ریزی و چکینگ عملکرد درسی شما و پاسخ به سوالات شخصی شما را مد نظر قرار نمی دهند مناسب نیستند . تا روز کنکور تمامی راهنمایی ها در هر بازه ی زمانی به شما دوستان ارائه میشه تا بتوانید نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاوره غذایی کنکور وب سایت خود باشید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما