کومان: من از دفاع از خودم خسته شده ام

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا فردا شب در دیداری بسیار حساس و مهم در هفته هشتم لالیگا میزبان اتلتیکو مادرید است. بر اساس نتایج اخیر ، بارسلونا در آستانه حذف رونالد کومان از هدایت تیم است و به نظر می رسد هر نتیجه ای غیر از برد مقابل اتلتیکو حکم اخراج او را امضا کند.

رونالد کومان ، سرمربی هلندی بارسلونا در یک کنفرانس خبری قبل از بازی با اتلتیکو مادرید گفت: “در حال حاضر عدم تعادل در تیم وجود دارد. بازیکنان مهاجم در حال بازیابی هستند. ما اثربخشی لازم را نداریم. اتلتیکو می تواند با شوت به دروازه یک گل را به گل تبدیل کند.” این اتفاق نمی افتد. با این حال ، بازی فردا ممکن است متفاوت باشد. “

بهترین لحظات بارسلونا“آیا من باید به این سال پاسخ دهم؟ در حال حاضر احساس می کنم که طلاق گرفته ام. با این حال ، بهترین لحظه من با خرید بارسلونا بود و بدترین آن خروج لیونل مسی بود.”

بی احترامی به شهرت شما“نیازی به پاسخگویی نیست. آیا فکر می کنید من خوب هستم یا بد و این به رفتار من ربطی ندارد. من نمی دانم باید با مربی دیگری صحبت کنم یا نه؟ به هر حال” اگر من یک کیف پر از پول داشتم ، مسی اکنون اینجا خواهد بود آیا خواهد بود ؛ همچنین بازیکنان دیگری که می توانند به من کمک کنند. “

نمره شما در بارسلونا“من از دفاع از خودم خسته شده ام. هرکسی می تواند وضعیت باشگاه و تیم را تحلیل کند. ما تغییرات در باشگاه را پیش بینی کرده ایم.”

بیایید با تلتیکو روبرو شویم“این س tomorrowال فردا است. همه می دانند که من به عشق این باشگاه اینجا هستم. من در شرایط سختی اینجا بودم و هرکس نظر خود را دارد.”

آخرین بازی: “هیچ کس به من چیزی نگفت. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود ، اما ما با یکدیگر صحبت نکردیم زیرا او برای بازی آماده می شد. او چیزی به من نگفت ، اما در همان حال من چشم ها و گوش های خود. “و من می فهمم که چه خبر است؟”

مشکل مقابل اتلتیکو“فردا دو سبک مختلف رو در روی هم قرار خواهند گرفت. سال گذشته اتلتیکو به خاطر شایستگی خود پیروز شد. این فرصت را برای آنها سخت تر می کند. در اتلتیکو توپ زیادی در اختیار ندارد اما آنها در عین حال تیم بسیار بزرگی هستند. . ” ما سعی می کنیم در پاس نهایی خوب عمل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. باید گل بزنیم. “

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما