کووید نیوز: CDC واکسن های دیگری را برای جانسون و جانسون توصیه می کند

[ad_1]

ویدئو

گزیده

گزیده

شهردار نیویورک می گوید: “افزایش قابل توجهی در موارد کووید”.

شهردار بیل دی بلازیو از اقدامات جدید برای مبارزه با آخرین شیوع ویروس کرونا در شهر، از جمله افزایش آزمایش و توزیع ماسک رایگان خبر داد.

در چند روز اخیر افزایش چشمگیری در موارد ابتلا به کووید مشاهده شده است. و واضح است که نوع Omicron در اینجا در شهر نیویورک به کار گرفته شده است. و ما در حال اعلام تعدادی از اقدامات برای رفع این وضعیت هستیم. ما قصد داریم ظرفیت آزمون را افزایش دهیم. و این بدان معناست که در هر پنج سایت موبایلی که در مورد آنها صحبت کردیم، موارد بیشتری خواهید دید. ما در حال ساخت سایت های جدید هستیم – سایت های ثابت جدید برای آزمایش و ساعت و ظرفیت بسیاری از سایت های موجود خود را افزایش می دهیم. ما 10 هزار ماسک KN95 را فوراً و بدون هزینه از طریق سپاه تست و ردیابی، سازمان‌های مبتنی بر جامعه، کلینیک‌های مبتنی بر جامعه توزیع خواهیم کرد. نیم میلیون نسخه آزمایشی سریع در خانه مستقیماً توسط سازمان های اجتماعی تحویل داده می شود. ما تقویت کننده را دو برابر خواهیم کرد. خبر خوب این است که 1.5 میلیون نیویورکی قبلاً واکسن تقویت کننده دریافت کرده اند. ما می خواهیم ببینیم افراد بیشتری آن را دریافت می کنند. بنابراین، دستوری که ما دادیم راه پیش رو است. ما تعداد آنها را دو برابر می کنیم و مطمئن می شویم که آنها دنبال می شوند. ما برای کسب و کار در سراسر شهر بیرون خواهیم رفت.

پخش کننده ویدیو در حال class=
شهردار بیل دی بلازیو از اقدامات جدید برای مبارزه با آخرین شیوع ویروس کرونا در شهر، از جمله افزایش آزمایش و توزیع ماسک رایگان خبر داد.اعتباراعتبار …کارلو آلگری / رویترز

دفاتر در حال لغو مهمانی های تعطیلات هستند. اجراهای برادوی به دلیل انتقال موفقیت آمیز بین گونه ها در حال تعطیل شدن هستند. فینال کالج ها به صورت آنلاین منتقل می شوند و برخی از کالج ها و دانشگاه ها پس از تعطیلات زمستانی، حداقل برای مدتی، به آموزش از راه دور باز می گردند.

موارد ابتلا به ویروس کرونا دوباره در شهر نیویورک در حال افزایش است، فراتر از هر چیزی که از زمستان گذشته دیده شده است، و در بسیاری از مناطق ایالات متحده، جایی که نوع دلتا نسخه غالب است. بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، این کشور به طور متوسط ​​روزانه بیش از 120000 مورد جدید را نشان می دهد – افزایشی 40 درصدی نسبت به دو هفته گذشته و 70 درصدی بیشتر از کاهش در اوایل نوامبر.

اکثر افرادی که واکسینه نشده اند در معرض خطر بیشتری هستند، اما ترکیبی از عوامل – گسترش گسترده، ضعف سیستم ایمنی، و گردش خون بسیار مسری – می تواند منجر به عفونت های موفقیت آمیز در افراد واکسینه شده شود.

چندین مطالعه آزمایشگاهی جدید نشان می‌دهد که واکسن‌ها، به‌ویژه تقویت‌کننده، می‌توانند محافظت قابل‌توجهی در برابر بدترین اثرات نوع ویروس کرونای Omicron که به سرعت در حال انتشار است، ارائه دهند. با این حال، طبق تحقیقات، سویه جدید بسیاری از افرادی را که واکسینه شده یا از نسخه‌های قدیمی‌تر ویروس بهبود یافته‌اند، آلوده می‌کند.

ایالات متحده در این هفته از دو مرحله عبور کرد – 50 میلیون کل موارد شناخته شده و 800,000 کل مرگ و میر – و کارشناسان می گویند گنجاندن Omicron احتمالاً مسیر را بیشتر می کند. مقامات بهداشت عمومی می گویند که این یک فصل تعطیلات خواهد بود و مردم در حال سفر هستند و خانواده ها در خانه جمع می شوند، جایی که ویروس به راحتی در آن پخش می شود.

به نظر می رسد شیوع بیماری در اطراف دریاچه های بزرگ و در شمال شرقی تشدید شود. کانکتیکات به طور متوسط ​​روزانه بیش از 2600 مورد جدید را مشاهده می کند، بیش از 330 مورد در ابتدای نوامبر، و رود آیلند با بالاترین نرخ در کشور به موارد ابتلا اضافه می کند. میشیگان، ایندیانا، اوهایو و پنسیلوانیا بالاترین میزان بستری شدن در بیمارستان کرونا را دارند.

در برخی از ایالت های دشوار، کادر پزشکی فدرال برای کمک به کارکنان خسته بیمارستان اعزام شده اند. حدود 68000 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور بستری شده‌اند که نسبت به دو هفته گذشته 21 درصد افزایش یافته است، اما بسیار کمتر از سطوح مشاهده شده در تابستان و زمستان گذشته است.

مقامات دولت بایدن در حال بررسی موج احتمالی عفونت Omicron هستند که می تواند سیستم مراقبت های بهداشتی را تضعیف کند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اخیرا هشدار داده است که درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا توسط Omicron در ایالات متحده به شدت افزایش یافته است و احتمال دارد که عفونت ها به زودی در ماه آینده افزایش یابد.

دولت در تلاش است تا همه آمریکایی‌های واجد شرایط را تشویق کند – آنهایی که 16 سال و بالاتر دارند که دوز دوم واکسن Pfizer-BioNTech یا Moderna را حداقل شش ماه پیش دریافت کرده‌اند، یا دوز تک دوز جانسون و جانسون حداقل دو ماه پیش. یک تقویت کننده

در سرتاسر کشور، مؤسسات فرهنگی و بسیاری از آمریکایی‌های عادی در حال بازاندیشی در مورد امنیت هستند. اپرای متروپولیتن روز چهارشنبه اعلام کرد که از ماه آینده، برای همه کارکنان واجد شرایط و مخاطبان، نماهای تقویت کننده لازم است. NFL و NBA در حال بحث در مورد تغییرات در پروتکل های خود در پاسخ به موج آلودگی در بین بازیکنان هستند. برخی از بانک های وال استریت از کارکنان اداری می خواهند در روزهای تعطیل در خانه بمانند.

رشد و سرکوب مشابهی در بسیاری از کشورها به ویژه در اروپا اتفاق می افتد. دولت فرانسه روز پنجشنبه سفرهای غیرضروری به و از بریتانیا را ممنوع کرد و الزامات آزمایشی را برای مسافران تشدید کرد، زیرا این نگرانی وجود دارد که فرانسه به زودی با سونامی جدیدی از سرایت به دلیل افزایش بی سابقه موارد Omicron در بریتانیا مواجه شود.

از روز پنجشنبه، روزانه به طور متوسط ​​3700 مورد جدید در شهر نیویورک گزارش می شود، سطحی که از اوایل آوریل مشاهده نشده است. ایالت نیویورک که موارد را قبل از شهر گزارش کرده بود، روز پنجشنبه نشان داد که تعداد موارد ابتلا به بیش از 18000 مورد جدید افزایش یافته است که از این تعداد 8300 مورد در شهر نیویورک بوده است – سطحی که از زمان افزایش تعطیلات در ژانویه گذشته مشاهده نشده است.

کتی هوچول، فرماندار نیویورک اعلام کرد که ایالت به نیویورکی ها اجازه می دهد برای آزمایش های سریعتر در مناطقی با نرخ واکسیناسیون پایین و تعداد بیماران بالا درخواست تحویل در خانه کنند و بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک، یک طرح شش مرحله ای را برای مبارزه با واکسیناسیون اعلام کرد. افزایش، آزمایش و اجرای بیشتر سفارشات ماسک.

به طور رسمی، سیستم مانیتورینگ شهر فقط در حدود 1 درصد از موارد تجزیه و تحلیل شده تا هفته 4 دسامبر، نوع Omicron را انتخاب کرده بود. اما CDC اخیراً گزارش داد که در نیویورک، نیوجرسی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده در این منطقه، حدود 13 درصد موارد مربوط به Omicron است.

وی افزود: در چند روز اخیر شاهد افزایش چشمگیر موارد کووید بوده ایم. شهردار بیل دی بلازیو روز پنجشنبه گفت، واضح است که نوع Omicron در شهر نیویورک به کار گرفته شده است.

سارا گانچر، معلم مدرسه جدید در کوئینز، گفت که تست هشت نفر از دوستانش که کاملاً واکسینه شده بودند، این هفته مثبت بودند. او گفت که سرعت تشدید پرونده ها او را ترسانده است.

خانم گونچر گفت: “من فقط داشتم فکر می کردم.”

او صبح پنجشنبه روی نیمکتی در پارک مدیسون اسکوئر در منهتن نشسته و کیف خود را باز کرد تا پنج کیت تست خانگی خود را که اخیراً خریداری کرده بود، به نمایش بگذارد. چندین مهمانی تعطیلاتی که او قصد داشت در این آخر هفته شرکت کند، لغو شد، و اگرچه او برای دیدار با خانواده‌اش بلیت خانه‌اش در کالیفرنیا را رزرو کرده بود، اما گفت مطمئن نیست که دیگر چقدر در امنیت باشد.

او گفت: من واقعاً نگران و نگران هستم.

اشلی وانگ، میچ اسمیت و جوزف گلدشتاین در گزارش مشارکت داشته است.

تعمیر:

نسخه قبلی این مورد عکسی با شرح اشتباه داشت. عکس زنی که سپر صورت در میدان یونیون به تن داشت مربوط به نوامبر 2020 بود نه نوامبر 2021. این تصویر تغییر کرده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما