“گوگل” بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی بینگ است

[ad_1]

گوگل به دادگاه تجدیدنظر گفته است که موتور جستجوی مایکروسافت بینگ از کلمه “گوگل” به عنوان رایج ترین عبارت در موتورهای جستجو استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) گوگل را متهم به سوءاستفاده از موفقیت سیستم عامل اندروید در بازار موبایل کرده است تا گوگل را موتور جستجوی پیش فرض این دستگاه قرار دهد و این شرکت را مجبور به پرداخت 5 میلیارد جریمه کند.

گوگل با ادعای اینکه بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی مایکروسافت “بینگ” “گوگل” بوده است ، 5 میلیارد شکایت کرده است ، این نشان می دهد که کاربران موتور جستجوی بینگ به دنبال رقیبان نسبت به عبارات دیگر هستند.

بینگ

با این حال ، گوگل ادعا می کند که خدمات آنها تنها محبوب ترین است. وکیل شرکت در دیوان دادگستری اروپا گفت: “آلفونسو لامادرید”.

ما شواهدی ارائه کرده ایم که متداول ترین عبارت جستجو در موتور جستجوی بینگ “Google” است. مردم گوگل را انتخاب می کنند و اجباری نیست.

آمار منتشر شده توسط SEO Ahrefs نشان می دهد که “گوگل” بیشترین کلمه جستجو شده در بینگ و جهان است. بعد از گوگل ، اصطلاحات دیگری مانند YouTube ، Facebook ، Gmail و Amazon وجود دارد. اگر داده هایی را که به کاربران آمریکایی ارائه می دهیم محدود کنیم ، گوگل رتبه سوم را در بین بیشترین عبارات جستجو شده دارد. کلمه “بینگ” نیز قابل توجه است و در رتبه دهم لیست جهانی ظاهر شده است.

البته بیشتر اینها به دلیل انتخاب موارد پیش فرض است. موتور جستجوی بینگ در حال حاضر به طور پیش فرض در مرورگرهای Microsoft Edge استفاده می شود ، اما کاربران می توانند به Google تغییر دهند. گوگل جستجو در اینترنت و جستجوی عبارات با الگوریتم های خود را بسیار آسان کرده است.

وی ادامه می دهد که طبق داده ها ، 95 درصد از کاربران اینترنت گوگل را بر موتورهای جستجوی رقیب ترجیح می دهند. با این حال ، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا معتقد است که گوگل تولیدکنندگان تلفن همراه را مجبور کرده است موتور جستجوی خود و مرورگر وب Chrome خود را بر روی دستگاه های خود نصب کنند. باید دید دادگاه انحصاری گوگل چگونه پیش خواهد رفت.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما