گوگل در دادگاه تجدیدنظر از اقدامات رقابتی ضد رقابتی دفاع می کند

[ad_1]

گوگل طی درخواست تجدیدنظر خود اعلام کرد که تصمیم گرفته است به تولیدکنندگان تلفن همراه پول بدهد تا موتور جستجوی این شرکت را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

در چند سال گذشته ، گوگل از بازار به دلیل سوء استفاده از موقعیت خود و نصب موتورهای جستجو در دستگاه های Android به طور پیش فرض شکایت کرده است. این شرکت در شکایت دادگاه تجدیدنظر اروپا اعلام کرد که به سازندگان تلفن همراه پول می دهد تا موتور جستجوی گوگل را در دستگاه های رقیب اپل نصب کنند.

در سومین روز ملاقات رسمی با دیوان عدالت اروپا که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت ، گوگل علیه اقدامات متقابل رقیب خود صحبت کرد. در حال حاضر غول موتورهای جستجو در اتحادیه اروپا با 7/7 میلیارد جریمه ضد انحصار روبرو است و دستور اتحادیه اروپا مانع از کنترل موتور جستجوی خود در دستگاه های Android می شود.

گوگل

بر اساس گزارش اتحادیه رقابت های اتحادیه اروپا ، دو نوع معامله بین گوگل و تولید کنندگان تلفن همراه وجود دارد که یکی از آنها پرداخت هزینه پیش نصب موتور جستجوی گوگل بر روی دستگاه اندرویدی است. این پرداخت ها تحت عنوان “Revenue Sharing” (RSA) شناخته می شود و مشکل این است که بر عملکرد سایر رقبا تأثیر می گذارد.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل گوگل در دادگاه گفت که این پرداخت برای جلوگیری از رقبا استفاده نمی شود ، بلکه برای تشویق تولید کنندگان تلفن همراه است. به گفته وی ، این انگیزه برای ترغیب تولید کنندگان به استفاده از پلتفرم اندروید ایجاد شد و می تواند از Google RSA برای موفقیت بیشتر در رقابت با اپل استفاده کند.

وی افزود که این قرارداد به گوگل فرصت بهتری برای تبلیغات می دهد تا بتواند در سیستم عامل های رایگان ، فروشگاه های برنامه رایگان و سایر خدمات رایگان سرمایه گذاری کند. کمینوس افزود پرداخت RSA تنها 5 درصد بازار را پوشش می دهد.

با این حال ، وکلای کمیسیون ادعای شرکت مبنی بر اینکه غول های موتورهای جستجو سایر رقبا را در نظر می گیرند ، رد کردند و این نگرانی وجود داشت که پرداخت های RSA “اوج فناوری به هم پیوسته گوگل” باشد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما