گوگل پیکسل 6 – از معرفی Zomit چه انتظاری دارید؟

[ad_1]

تا کنون ، گوگل اطلاعات زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری Pixel 6 به اشتراک گذاشته است. با این حال ، برخی از ویژگی های پرچمدار بعدی این شرکت هنوز در تردید هستند. به عنوان مثال ، قدرت پردازشی Pixel 6 چقدر خواهد بود و آیا گوگل در رویداد خود شانس ایجاد شگفتی های جدید را خواهد داشت؟ در این مقاله ، ما هر آنچه را که می توانید از رویداد راه اندازی Google Pixel 6 انتظار داشته باشید ، مرور می کنیم.

بازگشت به ساخت گوشی های شاخص

به گزارش Anjet ، برخلاف سنت قبلی خود ، گوگل برخی از اصول اولیه در مورد خانواده Pixel 6 را به اشتراک گذاشت. گوشی های پرچمدار بعدی گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro خواهند بود. این دو محصول دارای بدنه های شیشه ای هستند که آنها را به یکی از مهمترین اجزای پرچمدار امروزی تبدیل کرده است. غول جستجوی اینترنتی نیز از دوربین های ارتقا یافته ای در این محصولات استفاده کرده است که در نور کم عملکرد بهتری را ارائه می دهد. اگرچه پشتیبانی از شبکه های 5G باعث افزایش مصرف باتری می شود ، اما گفته می شود که با هر بار شارژ گوشی Pixel 6 ، می توانید تا یک روز با آنها کار کنید.

پرچمدار بعدی گوگل از تراشه ای متعلق به گوگل به نام Tensor استفاده خواهد کرد. این شرکت هنوز به طور رسمی ویژگی های کامل Tensor را فاش نکرده است. اما این اولین تراشه سفارشی ساخته شده توسط گوگل است. ویژگی هایی که قبلاً در تراشه های معمولی وجود نداشت ، اکنون به گوشی پرچمدار جدید گوگل اضافه می شود ، که به دلیل هوش مصنوعی ، که شامل پردازش زنده ویدئو است ، در تراشه Tensor گنجانده شده است.

تراشه تنسور گوگل 6 پیکسل

البته گوگل اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های گوشی های سری Pixel 6 فاش نکرده است. انتظار می رود در زمان رونمایی از جزئیات دقیق پرچمدار جدید این شرکت رونمایی شود. البته ، از آنجا که اطلاعات روی کاغذ است ، نمی توان مقایسه دقیقی بین تنسور و رقبای این تراشه انجام داد.

مقالات مرتبط:

علاوه بر این ، او یکی از ناشران اخبار فناوری Behanum است وان بلس، صفحه آگهی موبایل انبار را به اشتراک گذاشت که اطلاعات زیادی در مورد گوشی های سری Pixel 6 ارائه کرد. بنابراین ، انتظار می رود پیکسل 6 به طور مستقیم با Galaxy S21 و iPhone 13 رقابت کند. این محصول از صفحه نمایش 4.4 اینچی با نرخ تازه سازی 40 هرتز بهره می برد.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض آن 12 مگاپیکسل خواهد بود. پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این مدل مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای یک لنز واید و یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای یک لنز تله فوتو خواهد بود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار برای پیکسل 6 پرو می توان به شارژ سیمی 30 وات ، شارژ بی سیم 23 وات و امکان شارژ معکوس بی سیم برای شارژ هدفون و سایر دستگاه ها اشاره کرد.

داده های خرده فروشان نشان می دهد که عملکرد تراشه های تنسور در مقایسه با پردازنده های پیکسلی 5 تا 80 درصد بهبود یافته است. اما مهمترین ویژگی این تراشه اختصاصی عکاسی است. گفته می شود گوگل چندین ویژگی جدید مبتنی بر AI را برای دوربین پرچمدار بعدی خود معرفی می کند. به عنوان مثال ، می توان به ویژگی Unblock Face اشاره کرد تا چهره افراد را در پاک کننده های جادویی و عکاسی اکشن برای حذف نور اضافی جدا کند. البته قبلاً چنین ویژگی هایی به گوشی های شرکت هایی مانند سامسونگ داده شده بود ، اما اکنون برای اولین بار شاهد حضور این ویژگی ها در گوشی های گوگل پیکسل خواهیم بود. همچنین ممکن است عملکرد این ویژگی ها ، به لطف تراشه تنسور ، بهتر از رقبا باشد.

بر خدمات و پشتیبانی تمرکز کنید

گوگل پیکسل 6

این احتمال وجود دارد که فروش پیکسل 6 بیشتر از مدل های قبلی پرچمدار گوگل باشد. برند لی ، گوگل اعلام کرده است که با ادغام بسیاری از خدمات محبوب خود به عنوان بخشی از سرویس PixelPass ، دارندگان Pixel 6 قادر خواهند بود از همه این خدمات با هزینه سرویس ماهانه استفاده کنند. خدماتی که دارندگان پیکسل 6 می توانند با هم استفاده کنند شامل PlayStation Cloud ، Google One ، سرویس های اختیاری GoogleFa یا YouTube Music و YouTube Premium است. به این ترتیب ، گوگل هر آنچه را که در یک اشتراک نیاز دارند به کاربران ارائه می دهد.

مقالات مرتبط:

در یکی از صفحات انبار Carrefour آمده است که گوگل به مدت پنج سال به روز رسانی های امنیتی را برای دارندگان Pixel 6 منتشر می کند. در همین حال ، اکثر تولیدکنندگان تلفن اندرویدی به مدت سه تا چهار سال از محصولات خود پشتیبانی امنیتی ارائه می دهند. به این ترتیب ، گوگل از نظر پشتیبانی نرم افزاری به اپل نزدیکتر است. البته ، ما هنوز نمی دانیم که آیا به روزرسانی های عمده اندروید در این بین منتشر می شوند یا فقط قصد ارائه وصله های امنیتی نرم افزاری را دارد.

قیمت و زمان تحویل

شکی نیست که قیمت پیکسل 6 نسبت به مدل قبلی این گوشی افزایش می یابد. لازم به ذکر است که پیکسل 5 یک گوشی رده بالا است. اما پیکسل 6 یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود. بنابراین ، قیمت مدل Pixel 6 Pro قطعاً بالاتر از مدل معمولی این محصول است.

گوگل پیکسل 6

یکی از کاربران Reddit در فهرست آلمانی قیمت پیکسل 6 را 750 دلار مشاهده کرده است. وب سایت طراحی OneTodays اعلام کرد که پیکسل 6 پرو 1050 دلار قیمت دارد.

اگر گوگل تصمیم بگیرد قیمت گوشی های سری Pixel 6 را کاهش دهد ، احتمالاً مانند رقبای خود برخی از اقلام جعبه را با شارژر حذف می کند. با این حال ، هیچ خبر موثقی در مورد حذف شارژر از تلفن جدید گوگل وجود ندارد و گفته می شود که جعبه این محصولات شامل یک شارژر USB-C است.

بر اساس گزارش های موجود ، انتظار می رود پیکسل 6 در 25 اکتبر (3 نوامبر 1400) منتشر شود. همچنین شایعه شده است که پرچمداران بعدی گوگل در نقاط بیشتری از جهان در دسترس خواهند بود ، در حالی که دسترسی محدود Pixel 5A این شرکت فقط در ایالات متحده و ژاپن به فروش می رسد. شواهد نشان می دهد که گوگل قصد دارد Pixel 6 را در اکثر نقاط جهان عرضه کند.

منتظر شگفتی های زیاد نباشید

گوگل پیکسل class=

به نظر نمی رسد که گوگل در رویداد آینده به غیر از گوشی جدید سری Pixel 6 و نرم افزار مربوط به این دو دستگاه ، از محصول دیگری رونمایی کند. همچنین ، بازاریابی اخیر گوگل تنها بر روی گوشی های جدید این شرکت متمرکز شده است.

البته ، این بدان معنا نیست که سخت افزار جدیدی معرفی نمی شود. هدفون Pixel Buds بیش از یک سال پیش معرفی شد و علاوه بر این ، مدتی است که خبری از نسخه بهبود یافته WiFi نیستیم.

علاوه بر موارد اعلام شده ، انتظار می رود که این برنامه خدمات جدید یا بهبود یافته را معرفی کند. با راه اندازی سرویس “Pixel After” ، گوگل می تواند به کاربران این امکان را بدهد که خدمات بیشتری را برای خدمات بیشتر ، مانند فضای ذخیره سازی بیشتر ابر دریافت کنند.

نظر شما در مورد پرچمدار بعدی گوگل پیکسل چیست؟

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما