یونایتد 2-1 ویارئال ؛ یک پیروزی چشمگیر در دقیقه 95

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد که در نیمه اول چندین بار با واکنش های داوید دخیا نجات یافت ، در نیمه دوم وقتی ویارئال با عبور رونالدو در دقایق آخر 1-2 به زمین افتاد ، شرایط را تغییر داد.

ویارئال بازی را با حمله آغاز کرد و توانست زود بازی را به میدان ببرد. در دقیقه هفتم کاپو فقط یک فرصت برای ضربه زدن به داوید دخیا داشت اما ضربه مهاجم ویارئال توسط دروازه بان یونایتد مهار شد.

یک دقیقه بعد ، این بار دانجوما به چپ حرکت کرد و پس از عبور از ضربات دیه گو دالو ، فرصتی پیش آمد تا دروازه منچستریونایتد را باز کند ، اما این بار ، توسط داوید دخیا مانع از این اتفاق شد.

یک دقیقه بعد ، دانجومی دوباره از چپ پرید و این بار برای گل یونایتد بهتر بود اما دروازه بان شیاطین سرخ روی ضربه سر آلک تمرکز کرد. اسر cer.

در دقیقه 31 ، به لطف خطای رافائل واران ، آل اس اس سرو فرصت دیگری برای به ثمر رساندن اولین گل ویارئال داشت ، اما ضربه زمینی او بسیار فراتر از دروازه یونایتد بود.

در دقیقه 39 ، یونایتد توانست با تأثیر برونو فرناندز و ارسال او به کریستیانو رونالدو گل اول را به ثمر برساند اما توپ شبیه پای این بازیکن نبود که فرصت را از دست داد.

در پایان نیمه اول ، پینو از جناح راست حرکت کرد و یونایتد او را با شلیک گلوله تهدید کرد ، اما مانند قبل ، داوید دخیا دروازه را مهار کرد تا باز نشود و وارد شود. هر دو تیم پس از چالش وارد اتاق شدند.

اما حمله ویارئال در اواخر نیمه دوم باعث برتری این تیم در دقیقه 53 شد. حفره کوچک گرین والد از سمت چپ تا دروازه ابتدایی به Paco Alc اسر cer رسیده بود که ضربه به پای دخیا برخورد کرد و وارد دروازه تیم میزبان شد.

دقایقی بعد یونایتد تقریباً فرصتی برای تساوی داشت. برونو فرناندز به گوشه محوطه جریمه ویارئال برخورد کرد ، اما ضربه او با فاصله زیاد به بیرون رفت.

اما در دقیقه 61 ، یونایتد بازی را به تساوی کشاند. پاس برونو فرناندز از سمت راست با یک شوت عالی دنبال شد ، الکس تلس فرماندار به گوشه دروازه رسید و کنترل زنان برای به ثمر رساندن اولین گل زیبا بود. و یونایتد.

دقایقی بعد ، وقتی میسون گرینوود پاس داد ، بازیکنان ویارئال به اشتباه تصور کردند که ادینسون کاوانی ممکن است دومین گلزن باشد ، اما او نتوانست از آن استفاده کند.

در دقیقه 86 ، ویارئال گل دوم را به ثمر رساند. در ابتدا ، گومز توسط دخیا اخراج شد ، در مقابل او ضربه دیا را نادیده گرفت و در نهایت توپ را زد تا این خطر واقعی از بین برود.

اما در دقیقه 95 جسی لینگارد در سمت راست دروازه ویلارئال رونالدو ظاهر شد و او با ضربه شگفت انگیز از کرنر پایانی ، گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد 1-2 پیروز شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما