یوونتوس 1 – 0 چلسی ؛ هفته قهرمان بد کامل شد

[ad_1]

چلسی که اوایل این هفته مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر شکست خورد ، هفته گذشته با یک گل فدریکو چیزا مقابل یوونتوس در تورین شکست خورد.

چلسی شروع خوبی داشت و این شانس را داشت که در دقیقه هفتم روی ارسال زمینی مارکوس آلونسو اولین گل خود را به ثمر برساند اما ضربه روملو لوکاکو از داخل محوطه جریمه توسط وویشزنی در دو مرحله مهار شد.

یوونتوس در دقیقه 1 زمانی که متئو کوواچیچ مرتکب اشتباه بزرگی شد شانس زیادی برای گلزنی داشت. فدریکو چیزا می توانست به سمت راست حرکت کند و دروازه را باز کند ، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواسط نیمه اول ، آدریان رابیو از چپ حرکت کرد و او فرصتی داشت تا اولین گل یوونتوس را از درون به ثمر برساند ، اما ضربه فنی او از بالای دروازه ادوارد مندی گذشت.

در اواخر نیمه اول ، تیاگو سیلوا با شوت از داخل محوطه یوونتوس در هرج و مرج منطقه ، بازیکنان رقیب را زد تا شور و شوق بین دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

اما یوونتوس در اوایل نیمه دوم گلزنی کرد. فدریکو چیتزا روی یک پاس عمقی از فدریکو برناردچی در سمت چپ محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد با آنتونی رودیگر و ورود به دروازه تغییر جهت داد.

در دقیقه 53 با کمک متئو کوواچیچ و کای هورتز ، چلسی می توانست به طور تصادفی بازی را به تساوی بکشاند اما توپ پس از برخورد با مانوئل لوکاتلی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

اما دقایقی بعد یوونتوس در راه گل دوم بود. خوان کوادرادو از سمت راست ضربه ای را وارد دروازه برناردسکی کرد ، اما ضربه او دقیقاً نامتعادل نبود و از بالای دروازه چلسی عبور کرد.

در دقیقه 5 ، تماس کالوم هادسون اودو برای چلسی مساوی کرد اما ضربه سر روملو لوکاکو به سمت دروازه یوونتوس رفت و تغییری نکرد.

در دقیقه 83 روی پاس بارکلی روملو لوکاکولا فرصتی داشت تا روی قدرت بدنی خود در مقابل دروازه یوونتوس تکیه کند اما ضربه محکم او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در وقت های اضافی ، ضربه سر کی روش هاوارتز کمی جلوتر از دروازه یوونتوس رفت و چلسی را در این بازی گل داد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما