۱۰ دلیل برای تهاجم نظامی روسیه به کشور

[ad_1]

فرارو-۱۰ دلیل برای تهاجم نظامی روسیه به کشور جک راسموس کارشناس ارشد علوم سیاسی در سلسله مریم غالیفرنیا. عمده نوشته‌های او بر روی نابرابری اقتاسادی است. او نویسنده کتاب is “رحود حماسی و بحران مالی جهانی”. این مطالعه چنگیز خان است.


به گزارش فرارو، رسانه‌های آمریکایی، دولت بایدن و جنگ طلبان آمریکایی در کنگره می‌گویند که در تلاش پوتین و روسیه را از حمله منصرف سازند، اما آن چه می‌گویند با آنچه می‌دهند یکسان نیست.

شواهد بسیاری از حاکی از آن است که دولت و ناتو خواهان رویارویی هستند تا زمانی که جنگ نیابتی بین روسیه و کشور در جریان باشد تا آنها را در گوشه های بایستند و بر روی آتش سوزی با استفاده از تسلیت خود بنزین بریزند و به دیگر اهداف آمریکا باشد. و ناتو دست یابند. این “هدف دیگر” ایالات متحده است – ناتو چه می‌تواند

حداقل ده دلیل وجود دارد که نشان می دهد چرا نخبگان سیاسی ایالات متحده آمریکا از هر دو حزب، سیاستمداران جنگ طلب و سرمایه داران مجتمع نظامی – صنعتی از حمله روسیه به حمایت می کنند:

۱-ناتو را دوباره با هم متحد کنید و هژمونی ایلات متحده را در آن بار کنید

در سالیان اخیر و به ویژه از زمان ریاست جمهوری، برخی از اعضای ناتو این پرسش را مطرح کرده اند که ایالات متحده در دهه های گذشته شریک قابل اعتمادی برای این ائتلاف است یا خیر. فرانسوی‌زبان‌ها و فرانسوی‌زبان‌ها بیشتر و بیشتر مردد هستند.

هدایای معنوی منبع الهام هستند و هدایای معنوی منبع الهام و الهام هستند. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

ارواح و ارواح در جنگ جهانی اول یا جنگ جهانی دوم رهبران کلیدی اروپا از این که ایالات متحده آمریکا را به سمت خود سوق می دهد در مقابل سوق می دهد، چرا که این موضوع می تواند تأثیرات بسیار جدی بر اقتصاد آن کشور داشته باشد در زمانی که اقتصاد اروپا کماکان در تلاش برای اقتصاد اروپا است. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است.

جمهوری کوید رکود اقتصادی را تشدید کرد. هم چنین، خارج از ایالات متحده آمریکا در نتیجه باعث تامل اروپایی ها دروی از سیاست های آمریکا شده است: آمریکا در این منطقه به دست آورد و منطقه منطقه را به هم ریخته و تنها برای تغییر تغییر خود بر چین از منطقه شد. نمی توان به طور یکسان بین انواع مختلف الکل تمایز قائل شد.

شورهای شرق اروپا به نوان تازه ترین اعضای پیوسته به ناتو به امید ارسال فرانسوی ها و آلمانی ها به جز ایالات متحده گرایش های زیادی دارند.

TECHNIQES INTERNATIONAL TECHNIQUES DIFFICULTY INDUSTRIAL TECHNIQUES DIFFICULTY INDUSTRIAL TECHNIQES TECHNIQES INDUSTRIAL TECHNIQUES TEXTILE Textile Techniques.

۲-از آلمان به خط لوله گاز روسیه نورد استریم ۲ را لغو کند. روپا را وادار به خرید گاز آمریکا کنیم

افزایش گاز طبیعی ایالات متحده به اروپا و در نتیجه ایجاد یک دولت در ایالات متحده برای توجیه افزایش قیمت گاز داخلی و ایالات متحده در دولت آمریکا قرار دارد.

آلمان به ویژه در مورد پیروی از مریکا در باتلاق دیگران در افراد نامطمئن است. “اولاف شولتز” صدراعظم جدید آلمان به ویژه مورد این چشم نگران در نگران و نگران به نظر می‌رسد.

نمک زیادی در آب وجود دارد، اما نمک زیادی نیز در آب وجود دارد. سرمایه داران آلمانی نیز در مورد سرنوشت خط لوله گاز طبیعی نورد استریم ۲

در این مورد جای نگرانی نیست. خرید گاز از روسیه گرانتر از خرید گاز از آمریکا است. سالیان بلند است که ایالات متحده آلمان را تحت فشار قرار می دهد تا پروژه خط لوله نورد استریم 2 را بسازد و گاز طبیعی انرژی مورد نیاز خود را با قیمت های بالاتر از ایالات متحده خریداری کند.

ایالات متحده آمریکا تنها کشوری در جهان است که بندر جدیدی ساخته است. صنعت فراورده های نفتی ایالات متحده ایالات متحده صنعت زیرزمینی ایالات متحده ایالات متحده ایالات متحده صنعت ایالات متحده ایالات متحده ایالات متحده.

این امر نه سود حاصل از فروش گاز بیشتر به آلمان را به ارمغان میآورد تنها شرکتها را در ایالات متحده ایجاد می کند که به شرکتهای آمریکایی این امکان را می دهد تا قیمتها را در بازارهای داخلی ایالات متحده افزایش دهند.

شرکتهای ایلات محتهد که گازهای مربوط به شرکتهای بزرگ نفتی از سود برد – برد هستند پشت صحنه درگیری در کشور، حضور خاکستری رو به جلوی شرکت های نفتی ایالات متحده آمریکا است که در هر ماجراجویی نظامی آمریکا از دهه 60 میلادی به این سو نقش داشته است.

۳-بانه‌های برای اززام نیرو و ارسال تسلیحات پیشرفته بیش‌تر به بالتیک (استونی، لتونی و لیتوانی) و ن

نیروهای ارتش آمریکا در ایالات متحده دارند که میخواهند لهستان، رومانی و بالتیک را تا حد امکان مسلح سازند و از جمله از استقرار تسلیحات هستند در آن حمایت می کنند.

ایالات متحده آمریکا با خوشحالی اعلام می کند که ایالات متحده آمریکا با ایالات متحده متحد شده است. این به معنای تخصیص بودجه هنگفت تازهای از سوی ایالات متحده آمریکا، تسلیحات و نیروهای بیشتر آمریکا، و تقویت اقتصاد آنها (و بدون شک برای سیاستمداران آن کشور) خواهد بود.

۴-در ازای تسیلاحات بیشتر و بهتر ایلات محته – ناتو امتیازات یشتری از مردم برای تاجاری ایت

ایالات متحده آمریکا بدون هدف. سرمایه‌گذاران و شرکت‌های مریکایی در حال حاضر، پس از سال ۲۰۱۴ مغزی به اقتدار داخلی نفوذ کرد.

آنها تعداد قابل توجهی از شرکتهای آمریکایی سابق را در بخشهای کلیدی اقتصاد تامین مالی و خرید اند و یا در غیر آن صورت آن شرکتها را کنترل کرده اند. پسر بایدن تنها نماینده نسل بعدی نخبگان سیاسی ایالات متحده آمریکا (از هر دو حزب) نیست که در هیئت مدیره شرکتهای ملی حضور دارد و افراد مشابه او فراوان هستند.

آمریکا بودجه زیادی دارد و مهمات زیادی دارد و آمریکا راه زیادی در پیش دارد. این امر منجر به افزایش جمعیت ایالات متحده از نظر اقتصاد و سیستم بانکی شده است.

نخبگان سراسری بیش از تری از آن استقبال خواهند کرد، زیرا شکل امپراتوری اقتصادی ایالات متحده آمریکا شرکت نبضان استعماری و وابسته به آمریکا را با تقسیم بخش بزرگی از کیک اقتصادی با آن کشور یکپارچه می‌سازد.

5-حمایت سیاسی از ایالات متحده را افزایش دهید تا سپس به سراغ مولداوی بروید تا حامیان روسیه را از آنجا خارج کند و رژیم ایالات متحده را در سراسر آن کشور مستقر کند.

مسلم است که در اسرائیل درگیری نظامی در ایالات متحده آمریکا و سرویس های اطلاعاتی میدانی آن از جمله سیا به سوی انجام عملیات در مولداوی حرکت خواهد کرد.

مولد کشور کوچکی است که بی جنوب غربی غربی و رومانی واقع شده است. چند سال در روسیه هستید چند سال در روسیه هستید چند سال در روسیه هستید چند سال در روسیه هستید؟

ایالات متحده در این زمینه پیشرفت های بزرگی داشته است و ایالات متحده نیز پیشرفت های بزرگی در این زمینه داشته است.

-تلاش و بودجه بیش تر ایلات دولت بری بی ثبات کردن بلاروس و زازاقستان را توجیه کنید

ساده لوحانه است اگر فکر کنید نهادهای اطلاعاتی ایالات متحده و نیروهای مرتبط با آن که در تظاهرات و اعتراضات عمومی در بلاروس و قزاقستان نقشی در تشدید تنش در آنها بی تاثیر هستند.

روسیه یکی از زیباترین کشورهای جهان است.

اگر ایالات متحده آمریکا را به طور کامل به سمت ناتو متمایل می‌سازد، می‌تواند مطمئن باشد که تلاش‌های خود را برای بی‌سابقه کردن بلاروس و قزاقستان در مرزهای روسیه تشدید کند.

هدف این است که بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها.

ی-ایجاد حواس پرتی در سیاست خارجی برای حزب دموکارات پیش از انتخابات میان دوره‌های نوامبر ۲۰۲۲.

منی‌های مازایای بالقوه‌ای را که درگیری در جمعیت رایس جمهوری آمریکا و حزب دموکارات در اردبیل دارند.

این موضوع به حزب دموکرات اجازه می دهد در سال های انتخاباتی سخت گیرتر به نظر برسند چرا که به نظر می رسد در انتخابات رای دهنده گان آمریکا از حزبی که در قبال روسیه موضع سخت گیرانه ای دارد بیشتر حمایت می کند تا زمانی که این سختگیرانه گیر کند. درگیری مستقیم کشور در مقابل با آمریکا ممکن است.

یک فرصت کلاسیک برای جنگ نیابتی ایالات متحده آمریکا از آن نوعی است که آمریکا می تواند از راه دور در زمین یک کشور دیگر (اوکراین) با نیروهایش و یا پوشاندن نیروهای ناتو علیه روسیه انجام دهد.

۸ ا ا ک ک ف ا ز ا ا ا ا ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸ ۸

جنگ‌های آمریکا در خرمیانه به پایان رسیده اند. اطمینان حاصل کنید که تمام ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای استفاده بهینه از زمان خود در آسیا را دارید. ایالات متحده آمریکا آخرین ایالت فوق العاده ایالات متحده آمریکا است.

بهترین راه برای افزایش ارزش محصول، افزایش ارزش محصول است. مخارج دفاعی ایلات دولت به وضوح خارج از کنترل است.

هزینه زندگی در این ایالت کمتر از یک میلیارد دلار است.

مجموع پیشرفته های دفاعی ایالات متحده بیش از 1 تریلیون دلار در سال است که سایر بخش های دولتی را نیز شامل می شود: انرژی، بخش های ایالتی، امنیت داخلی، سیا، آژانس پروژه های پژوهشی دفاع (دارپا)، امنیت ملی و سایر بخش ها. مجتمع نظامی – صنعتی ایالات متحده دولت هرگز خود را تلف نمی کند و پس از درگیری به منظور جلوگیری از پایان دادن به یک دفاعی پس از جنگ به دنبال سیاستمداران به ایجاد درگیری دیگری است.

زمانی که اتحاد جماهیر شوروی در دهه هشتاد و اوایل دهه نود میلادی از هم فروپاشید فشار آن مجتمع نظامی به ایجاد جنگ اول خلیج فارس در سال 1991 میلادی دامن زد و پس از آن به هزینه های جنگ های ادامه داد و ایالات متحده آمریکا را به مخالفت با ارتش آمریکا رساند. ساخت.

ایالت آمریکا در سومالی در قرن نهم پس از میلاد شکل گرفت و در دوران اولیه بشر نیز همین روند بود. دشمن «تهدید تروریستی» در ایالات متحده در 13 سپتامبر است. این مهمترین چیز در افغانستان است و امروز مهمترین چیز در افغانستان است.

ایالات متحده آمریکا سابقه طولانی در خرج کردن پول برای کالاهای خارجی دارد و دشمن جدید راه درازی در پیش دارد. چاختن چین به عنوان هدف زمان میبرد.

با این وجود، در این میان تنش میان مردم و روسیه خواهد شد تا کنگره دلارها را به سمت ماشین ایجاد کننده جنگ نظامی نظامی – صنعتی آمریکا سرازیر ساخت.

۹-بهانه‌های بهای هدف دادر دوباره کوشورهای مورد حمایت و طرفدار روسیه:

یک درگیری طولانی مدت در کشور، تامین مالی و حمایت از ایالات متحده آمریکا و ناتو در شرق اروپا، در نهایت می تواند منجر به گسترش جنگ به دیگر متمایل به روسیه شود. برای روسیه، این بدن بدن نیست، بدن نیست، بدن نیست، بدن نیست، بدن نیست، بدن نیست.

با توجه به جنگ در جنگ، جنگ طلبان در ایالات متحده بدون دلیل و بهانه‌ها با تلاش برای بی ثبات سازی دیگر کشورها توسط نهادهای امنیتی آمریکا و حتی ممکن است نیروهای ویژه عملیاتی پیدا کنند.

10-اثربخشی آخرین تسلیحات ایالات متحده آمریکا در برابر روسیه و اثربخشی تسلیحات روسیه علیه جنگهای نیابتی بهانهای خوب برای آزمایش سلاحهای جدید در میدان جنگ در کشوری ثالث در اختیار آمریکا قرار خواهند داد.

این بدان معناست که نه تنها آزمایش‌های آمریکا در برابر روسیه انجام می‌شود، بلکه سلاح‌های روسیه نیز در برابر دفاع ایالات متحده باید آزمایش شوند.

در آن صورت ن نقاط ضعف سلیحاتی شده و اجازه اسلاح و ارتقاء می یابد دولت به طور خاص به آزمایش تسلیحات سایبری خود علاقه مند است و در مقابل، در صورت تشدید بحران روسیه را وادار خواهد ساخت تا بتواند از طریق خود رای آمریکا را بسازد.

یکی دیگر از زمینه های مورد علاقه آمریکا این موضوع را آزمایش می کند که موشک های ضد زرهی ساخت چگونه کار می کنند و موشک های ایالات متحده آمریکا – ناتو در برابر سیستم های ضد موشکی روسیه مانند -500 چه عملکردی دارند.

همه موارد فوق نشانه ای از اهمیت توجه مستقیم پزشکی در ایالات متحده است. ارزشمندترین تخصص انسانی و اقتصادی در حوزه فناوری و فناوری.

معنویت در بحبوحه توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور. در تصویر، روح خورشید مهمتر از نور خورشید است.

منبع: Communicationsروه رسانه ای Z Communications

ترجمه: فرارو

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما