💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

برای این کار تستزنی و مرور بر درس های سال های گذشته و درس هایی که اخیراً یاد گرفتهاید اهمیت زیادی دارد. استفاده از مشاوره کنکور یکی از بهترین و توصیه شده ترین روش های کسب اطلاعات کمکی پیرامون آزمون سراسری با هدف پیشرفت تحصیلی می باشد که در آن، داوطلبان به مشاوران مدارس، موسسات کنکوری، مراکز مشاوره ای تحصیلی، رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و… سلام ببخشید من یازدهم ریاضی هستم به نظرم کتابهای جامع برای دروس خیلی خوب هستند به نظرشما خوبه که از کتابهای جامع استفاده کنم؟ قسمت های زیادی از دروس عمومی و بخشی از درس های اختصاصی مثل شیمی، مطالبی حفظی هستند و گاهی برای ما دردسر ساز میشن. بر خلاف تصور آموزشگاه های کنکور کار آموزش فقط برای کنکور را ندارند، فعالیت اصلی این مراکز کنکوری ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی دقیق آموزشی برای تمامی مقاطع است، چه آزمون کنکور و چه در هنگام تحصیلات در سطوح مختلف؛ همینطور آموزشگاه های کنکور در بحث کمک به تحصیل دانش آموزانی که در دروس تخصصی مشکل دارند نیز وارد شده و برای درک بهتر دروس اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی میکنند.

مشاور کنکور رایگان انسانی

ثبت نام مشاوره ماهانه - مشاوره تحصیلی نیما پیری-مشاوره کنکور خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به همه در تمامی نقاط کشور می باشد. مشاورانی که از تجربه نسبتا بالایی برخوردارند، مبنای کار خود را بر اساس شناخت توانایی ها و نقاط ضعف داوطلب قرار می دهند و با لحن و نیتی محبت آمیز و دلسوزانه نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف این افراد اقدام می نمایند. برای دستیابی به اطلاعات درست و موثق، نیازمند منابع اطلاعاتی معتبری هستیم که توسط افراد متخصص در آن حوزه گردآوری شده باشد. سلام رتبه ۱۸۰۰سهمیه ۵درصدی برای پزشکی یا دندان یا دارو سازی چقد شانس قبولی دارم؟ ، همگی مستلزم بهره گیری از این نوع مشاوره هستند و می توانند در دوران آماده سازی کنکور، زمان جمع بندی، ایام انتخاب رشته و… مدت زمان آماده سازی داوطلبان برای حضور در جلسه کنکور سراسری، نسبتا محدود می باشد.

البته این سهمیه سال اولی هست که اعمال میشه و برای بررسی دقیقتر به اطلاعات بیشتری از کارنامه شما و همینطور کسب تجربه از قبولیهای امسال نیازه. سلام بله میتونید در تکمیل ظرفیت شرکت کنید و قبولیتون بستگی داره به رتبتون و رشته ی انتخابی و همینطور دانشگاه مدنظرتون برای راهنمایی دقیق تر با ایران مشاوره تماس بگیرین . در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور، می توانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس برقرار کنید. هدف تان را دقیق انتخاب کنید. انتخاب رشته به معنی اولویت بندی وچینش اولویت های داوطلب نیست ،بلکه انتخاب رشته انتخابی بسیار مهم وسرنوشت ساز در زندگی است.انتخاب رشته می بایست بر اساس مسیرهایی باشد که ما را به هدفمان می رساند . مشاوره کنکور ارشد مجموعه علوم سیاسی، به عهده خانم معصومه گودرزی (مشاور تخصصی ارشد مجموعه علوم سیاسی) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

رتبه اخرین نفر مجاز در رشته ام در دورهای غیر روزانه ۱۷۰۴۱ر و در دوره روزانه ۱۹۵۸ بوده برای تکمیل ظرفیت ارشد ۹۶ چقدر شانس قبولی در شبانه و پیام نور رو دارم؟ سلام.من امتحان ارشد معماری دادم ولی مجاز به انتخاب رشته نشدم.میتونم در تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟ مشاوره تحصیلی کمک میکند تا دانش آموز با تسلط بیشتری به مطالب مورد نظر سر جلسه امتحان حاضر شود و علاوه بر این به خود اعتماد به نفس داشته باشد. مشاوره کنکور در ایران در حال حاضر به شکل های مختلف ارائه می شود. مشاوره تحصیلی کنکور می تواند جامعه آماری بزرگ متقاضیان شرکت در آزمون سراسری را در مراحل مختلف یاری نماید. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. بهترین مشاوران کنکور، هیچ گاه یک برنامه روتین و از پیش نوشته شده را برای استفاده تمامی مراجعه کنندگان ارائه نمی نمایند و هر کسی را در وهله اول با توانایی های فردی و ظرفیت درونی خود می سنجند و پس از آن نسبت به ارائه برنامه ای شخصی و کاملا اختصاصی اقدام می کنند.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما
این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای تولیدی خود را ایجاد می‌کند، اما استفاده از این محتوا برای هرگونه انتقاد یا تشویق از سوی ما توصیه نمی‌شود.