استقلال نیوز اخبار استقلال

اخبار استقلال

تمام حقوق مادی و معنوی برای استقلال نیوز محفوظ است استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

  • سهميه تهران چهار تيم بود كه دو تيم پاس و پرسپولیس به عنوان قهرمان و نايب قهرمان ليگ، دو سهميه اول تهران را تشكيل مي دادند.
  • در نيمه دوم دهه بيست شمسى تيم فوتبال دوچرخه سواران موجوديت خود را رسما اعلام كرد تا در فوتبال تهران فعاليتش را زير نظر على دانايى فر– مربی، بازیکن تیم تور – آغاز کرد.
  • پس از یک فصل حضور مرفاوی، مظلومی موفق شد در اولین حضور خود با این تیم عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر ایران را با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهانِ قلعه نویی کسب کند.
  • «رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، در ادامه آرا یک طرفه و غیر منصفانه فصل اخیر صادر شده است.
  • بهترین تفکر برای سینا سعیدی فر و البته همه بازیکنان استقلال فراموشی پایان فصلی که گذشت و یک شروع تازه است.

از انحلال تاج جلوگیری و در تاریخ بیستم فروردین 1358 نام استقلال برای این باشگاه برگزیده شد. آنها به معناى واقعى باشگاه بودند و در چندين رشته ورزشى فعاليت مى كردند. اما اولين حضور رسمى آنها در سال 1325 و با كسب دو عنوان نايب قهرمانى در جام باشگاههاى تهران و جام حذفى تهران همراه بود. رقيبان اصلى اين باشگاه در فوتبال تهران، دارايى، سرباز و شاهين بودند كه پيش از تأسيس دوچرخه سواران فوتبال باشگاهى در انحصار آنها بود. در 17 شهريور 1324 و درست سه روز بعد از پايان جنگ جهانى دوم، كلوپى در میدان فردوسی تهران با نام دوچرخه سواران تأسيس شد كه مركز تجمع ورزشكاران به خصوص دوچرخه سواران بود. یک پاس ساده به سمت چپ می‌فرستا‌د قائدی بود و بیرو و دروازه.

عکس تصویری کمتر دیده شده از علی دایی و احمد عابدزاده در یک بازی سیاسی

تیم فوتبال استقلال(تاج) برای سومین بار پیاپی در فینال جام حذفی شکست خورد. تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود زا در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد. با توجه به اختلافات درونی باشگاه در دهه 30، این باشگاه چندین فصل در مسابقات باشگاه های تهران شرکت نکرد. در نیمه دوم این دهه و بازگشت علی دانایی فر، تاج در سال 1335 و 1337 توانست هر دو جام باشگاه ها و جام حذفی را به دست آورد.

مظلومی با کسب چهار پیروزی در شهرآورد تهران محبوبیت خاصی نزد هوادارن استقلال به دست آورد. روند پیروزی‌های او در مقابل پرسپولیس سرانجام با شکست 2_3 در مقابل تیم پرسپولیس در بهمن 1390 متوقف شد. قلعه نویی پس از دو قهرمانی در سپاهان و یک نایب قهرمانی در تراکتور، راهی استقلال شد و باز هم توانست با این تیم قهرمانی لیگ دوازدهم را کسب کند.

فساد سازمان یافته برای حذف ساپینتو/ داور عامل اخراج سرمربی در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها و سکوت عجیب مدیران استقلال!

اولین واکنش باشگاه استقلال(تاج) به شکست در فینال جام حذفی صدور اطلاعیه ای چهار بندی بود. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نامه‌ای به هواداران درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش واکنش نشان داد. باشگاه استقلال(تاج) در بیانیه ای شدید رای محرومیت ساپینتو توسط کمیته انضباطی را محکوم کرد. فردای روز قهرمانی پرسپولیس ، یک همکار پرسید، یحیی جام حذفی را چه می‌کند؟ بی‌درنگ من که اکثرا منفی نگرم، گفتم قهرمانی قطعی است. دلیلم هم این بود ؛ استقلال پر از شور و‌ اشتیاق  اما در مسیر دوری از تعقل است.

پرسپولیس مالک تمام و کمال اوقات اضافه بود، چند موقعیت عالی خلق کرد و سرانجام عالیشاه تیر آخر را  با چاشنی خوش شلیک کرد. باشگاه استقلال برای عدالت‌خواهی به هر نهاد داخلی و بین المللی ممکن مراجعه خواهد کرد تا حق این باشگاه و هوادارانش محقق شود زیرا اساس این حکم‌ زیر سوال است. قهرمانى در جام باشگاههاى آسيا 2 بار، قهرمانى در جام باشگاههاى تهران 14 بار. به احتمال ۹۰ درصد با توجه به محرومیت ۴ ماهه، کار او در فوتبال ایران به سان دیگر سلفش، شفر و استرا تمام است. خوشحالی معروف امید عالیشاه در شهرآورد، سال‌ها پیش توسط سرمربی او انجام شده بود.

اخبار استقلال

در نیمه دوم این دهه نیز استقلال یک بار دیگر و این بار در مقابل تیم ژاپنی جوبیلو ایواتا در بازی فینال مغلوب شد و برای دومین بار به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید. در تمرین ریکاوری کلنجار رفتن سینا سعیدی فر با کیس بوکس هم در نوع خوب جالب بود.

نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، عباس سرخاب به عنوان مرد سال آسیا شناخته شد و عابدزاده جایزه بهترین دروازه‌بان جام را کسب کرد. دوران حضور شفر در استقلال کوتاه بود و به دنبال نتایج ضعیف با استقلال در دومین فصل حضورش از سمت خود برکنار شد تا آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی جانشین وی شود و به این ترتیب برای نخستین بار یک مربی که سابقه مربی‌گری در سری آ را دارد در استقلال مشغول به کار شود. از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر. با آمدن زدراکو رایکوف یوگوسلاو و پایان بیش از دو دهه حضور دانایی فر، فصل تازه ای در باشگاه تاج رقم خورد.

  • دانایی‌فر این بار به مدت سیزده سال بی‌وقفه مربی‌گری تاج را بر عهده داشت تا صاحب رکورد طولانی‌ترین دوران مربی‌گری در پیشینه این تیم شود.
  • ژنرال در بازگشت دوباره به استقلال، قهرمانی جام حذفی 87_1386 و لیگ برتر 88_1387 را برای آبی پوشان پایتخت به ارمغان آورد.
  • رایکوف پس از ناکامی با تیم ملی جوانان در بانکوک، توسط تیمسار خسروانی روانه تاج شد و جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داد تا در بهار 1349، آبی ها با یک تیم جوان قدم به مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا بگذارند.
  • تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد.
  • استقلال البته دیروز بعد از صدور رای از سوی کمیته انضباطی به شدت به رای صادره اعتراض و اعلام کرد، ضمن اعتراض به کمیته استیناف اگر لازم باشد، پرونده را به دادگاه های ورزشی بین المللی خواهد برد.

او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد. عامل ناکامی این است که تیم بعد از شکست برای بهتر شدن تلاش نکند.

اخبار استقلال

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در بند ششم نامه‌ خود خطاب به هواداران تعصب را به رخ مدیران این باشگاه کشاند. در نيمه دوم دهه بيست شمسى تيم فوتبال دوچرخه سواران موجوديت خود را رسما اعلام كرد تا در فوتبال تهران فعاليتش را زير نظر على دانايى فر– مربی، بازیکن تیم تور – آغاز کرد. سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه در خصوص رای محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد این موضوع را در هر نهاد داخلی و خارجی که لازم باشد، پیگیری خواهد کرد. بی‌شک عدم واکنش باشگاه استقلال به حضور داور عامل اخراج ساپینتو در جشن قهرمانی قرمزها نشان از رضایت مدیران باشگاه از این ماجرا دارد.

باشگاه استقلال حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو را به محاکم بین‌المللی می‌برد. تیم داوری دربی حذفی بی شک لکه ننگی و نشانه ای بارز از فساد سیستماتیک مافیای سرخ در فوتبال ایران هستند. در سال 1328 پرویز خسروانی امتیاز باشگاه دوچرخه سواران را به نام خود به ثبت رساند و به دليل اينكه باشگاه در 18 رشته ورزشى فعاليت داشت و عموم مردم تصور مى كردند فقط باشگاه دوچرخه سواران در رشته دوچرخه سوارى فعاليت دارد، نام اين باشگاه با نظر هيئت مديره به تاج تغيير يافت. عدم‌ تمرکز موجب شد رسما از دقیقه ۷۰ یه بعد تا دقیقه ۱۰۰ تمرکز نداشته باشند‌. تا سرانجام یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شود و طلسم را با یک کار تمرین شده شکستند.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما