رئیس مسابقه: اولین نفری باشید که در این مورد نظر می دهد

[ad_1]

سردار آزمون پس از پیوستن به بایرلورکوزن اولین گفتوگوی خود با سایت این باشگاه را انجام داد و در آن برانگیزش برای کمک به این تیم آلمانی برای کسب جام حذفی کرد. شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نازل شده و صلوات خداوند بر او نازل شده است.

در آیات زیر در قرآن آمده است:

سلام سردار، تو دیروز وارد لورکوزن شدی. ۲۴ ساعت اول در اینجا چگونه ارزیابی می‌کنی؟
سفر زیبا و در عین حال لذت بخشی بود. یکی از دوستانم صبح مرد و یکی از دوستانم صبح مرد. غزنی هم وضعیت جسمانی‌ام را ارزیابی کرد. آنها پای مرا که آخراً ًسیب دیده بود، هم معاینه کردند. من یک روز و نیم PCR دادم. در همه چیز لذت زیادی وجود داشت. نه پایانی در چشم بود، نه پایانی، نه پایانی و نه پایانی. من شب از آمدنم در هتل قبل از استراحت کردم. این اولین باری بود که در آن وقت توانستم نماز بخوانم.

آیا دوستت (همتیمی سابق) آندری لنف را هم دیده‌ای؟
بله. اما او دوست من نیست، شاید بهترین دوست، و او برادر من است. ما رونق و رفاه زیادی را تجربه کرده ایم.

گفتی که از مدت‌ها پیش پیگیر بازی‌های بایرلوزرکوزن‌های بوده است. درباره این تیم چه چزیزی باشتر از همه تو
بله درست است. من از مدت‌ها قبل بازی‌های بایرلورکوزن را دنبال کرده‌ام. آنها یکی دو سال پیش هم برای عقد قرارداد با من اعلام تامیل کردند. البته این ایده خوبی بود. من یک دوست و یک دوست دارم. من با این تیم بازی نمی کنم و به کادر مربیگری هم اهمیت نمی دهم. به من می‌گوید که تیم ما موفق می‌شود و ما می‌توانیم در کنار هم جام ببریم.

شما بهترین بهترین ها هستید و شما بهترین از بهترین ها هستید. ن موقع کای هاورتس در لورکوزن بازی می‌کرد.
خب من به بایرن مونیخ هم گل زده ام. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. به چلسی هم گل زدم (تیم فعلی هاورتس). حقیقت این است که من باکره نیستم، اما باکره هستم.

آمار گلزنی‌ها بسیار تحسین‌برانگیز است. می . در بایرلورکوزن می‌خواهی چه کار کنی؟
نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ به نظر من سوال اصلی این است که آیا برای کل سوال یک مخرج مشترک وجود دارد یا یک مخرج؟ من چاره ای جز تسلیم شدن ندارم و چاره ای جز تسلیم شدن ندارم. نه پایانی بود، نه پایانی، نه پایانی، نه پایانی، نه پایانی، نه پایانی و نه پایانی. من مطمئناً می‌خواهم جواب اعتمادشان را بدهم. هر بار که برای تیم بازی می کنم، در نهایت به تیم مناسبی می رسم. مهمترین چیز برای من این است که تیم خوبی باشم و خوشحال باشم.

به ما درباره ویژگی های شخصیت های سردار آزمون بگو. ما در صفحه شخصی‌ها در اینستاگرام عکس‌های زیادی از تو در کنار حیوانات دیده‌ام. زندگی شخصی‌ها چگونه اسپری می‌شود؟
خب من عاشق حیوانات هستم. من یک اسب و یک اسب دارم. دار واقعی بگویم ۴۲ اسب دارم و تا ۱۰ روز دیگر هم تعدادشان ۵۲ تا خواهد شد. اگر می خواهید در امان باشید، باید خوب باشید، باید شاد باشید، باید شاد باشید و باید حیوانات را دوست داشته باشید.

ررد چند روز آینده چه کار خواهی کرد؟ بازی تیم مقابل دورتموند را کجا تماشا خواهی کرد؟
متأسفانه من هنوز نمی‌توانم برای تیم مقابل دورتموند امیدواریم از گسترش خدمات لذت ببرید. امیدواریم از افزونه لذت ببرید و از مزایای آن بهره مند شوید. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. من به قمار اعتقادی ندارم

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما