(ویدئو) مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می کنند؟

[ad_1]

جشن مردم کره شمالی سال نو قمری را با نشان دادن وداداری خود به خانواده کیم آغاز می‌کنند.

به گزارش فرارو، مردم کره شمالی با گذاشتن گل در پای مجسمه های رهبران فقید در پیونگ یانگ که در سال جدید قمری با پوشش ضخیمی از برف پوشانده شده اند، به رهبران سابق این کشور کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل ادای احترام کردند.

ساکنان پیونگ یانگ از قصر خورشید کومسوسان بازدید می کنند که در گوشه شمال شرقی شهر پیونگینگ است و به عنوان آرامگاه یادمانی برای کیم ایل سونگ، بنیان کره شمالی و پسرش کیم جونگ یل، که هر دو پس از مرگ به عنوان رهبران ابدی کره شمالی معرفی شده اند. شناخته می‌شود.

پنان سس از تپه مانسو بالا می‌روند تا در مقابل مجسمه‌های برنزی غول پیکر رببران فقید تعظیم کنند.

اما هیچ حرکت دسته جمعی برای دیدار با خانواده در کره شمالی وجود ندارد، این صحنه کاملاً در تضاد با چین است، جایی که بزرگترین سفر سالانه جهان در هر سال نو به سراسر کشور انجام می شود.

مسافرت خارج از کشور بدون صرف هزینه زیاد جایز نیست. علاوه بر این، ککومت کیم جونگ اون محدودیت‌های سافرهای داخلی را به بهنه سیستم و کنترل سیستم‌های کنترل می‌کند.

مردم کره شمالی بی سر و صدا سال نو چینی را جشن میگیرند و نمایشهای هنری از جمله کنسرتهای موسیقی، اپراهای انقلابی و سیرکهایی را که در هر منطقه برگزار می شود، تماشا کنند.

راهنما راهنما نیست، راهنما نیست، راهنما نیست. در دو سال گذشته، کیم و دستیارانش کنسرت و جشنی را تماشا کردند که مملو از آهنگها و اجراهایی بود که عظمت حزب حاکم کره و رهبر کره شمالی را به نمایش گذاشتند. خبرگزاری رسمی کره شمالی ژانویه گذشته گزارش داد که آهنگهایی مانند “ما در جاده وفاداری رفتند” و “ما برای همیشه در یک جاده سفر دیدند” در سالن کنسرت طنین انداز شدند. حضار بار دیگر این حقیقت را به شدت احساس کردند که کشور و ما با وجود هر سختی و مردمی در مسیر پیشرفت، زمانی که کیم جونگ آن کشور را رهبری می کند، آینده ای بسیار درخشان دارند.

سال تقویم رسمی ماهی است که در آن تاریخ رسمی برای سال و تاریخ مشخص تعیین می شود. بر اساس طلاعات منتشر شده مردم در روز عید مرخصی میگیرند، اما با ارافافی در یکشنبه ها زا زمان.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما