زیباترین شهر دنیا میلیون جد است!

[ad_1]

فرارو- محققان مؤسسه کلان داده دانشگاه آکسفورد یک گام بزرگ در جهت ترسیم کل روابط ژنتیکی بین انسانها برداشته شده اند که حاصل آن ایجاد شجره نامه واحدی است که اجداد همه ما انسانها را نشان می دهد. این مطالعه جالب توجه است که در نشریه معتبر است علوم پایه منتشر شده است که نشان می دهد که این شجره نامه در برگیرنده ۲۷ میلیون جد از سل ما انشان ها می شود.

به گزارش فارورو ، در دو دهه گذشته شاهد پیشرفتهای خرقالعادهای در تحقیقات ژنتیکی انسانی بودهایم که صدها هزار نفر از جمله هزاران انسان ماقبل تاریخ را تولید کردند. این اولین بار است که یک انسان برای نوآوری در عرصه هنر تربیت می شود. تا پیش از این، چالش‌های اصلی این دیدگاه، یافتن راه‌هایی برای یافتن توالی‌های ژنوم از پایگاه‌های مختلف داده و توسعه الگوریتم‌هایی برای مدیریت‌هایی که با این اندازه بود. با این حال، روشی که امروز توسط محققان موسسه داده های بزرگ دانشگاه آکسفورد منتشر شده است، می تواند به راحتی داده ها را از منابع و میلیون هاها ترکیب کند تا ژنوم را در خود جای دهد.

دکتر یان وانگ، متخصص ژنتیکی در موسسه داده های بزرگ آکسفورد و یکی از نویسندگان اصلی این پژوهش، توضیح داد: «ما اساسا یک شجره بزرگ ساخته ایم، یک شجره نامه برای تمام بشریت که مسیر تاریخی تنوع ژنتیکی است که در انسان ها پیدا می شود. را نشان می دهد و آن را دقیقاً مدل سازی می کند. این اسم برای ما نیست، اسم یک نفر است، هدیه برای هر نفر است، هدیه برای شخص دیگری است، برای همه است. از آنجایی که نواحی ژنومی منفرد تنها از یکی از والدین، از مادر یا پدر به ارث میرسد، میتوان اصل و نسب هر نقطه از ژنوم را به عنوان یک درخت (شجره) در نظر گرفت. مجموعه ای از نمودارهای نوترکیبی اجدادی را می توان در دنباله درخت یا در نمودار نوترکیبی اجدادی یافت. همین مورد در مورد اضطرار نیز صدق می کند.

دکتر آنتونی وایلدر وونز، نویسنده اصلی این مطالعه که این تحقیق را به عنوان بخشی از دکترای خود در مؤسسه کلان داده است، گفت: «در اصل، ما در حال تغییر ژنوم اجدادمان هستیم. هستیم و می‌خواهیم از آن‌ها برای تشکیل شبکه‌ای از روابط استفاده کنیم. سس می‌توانیم زمان و مکان زندگی این اجداد را تخمین بزنیم. مزیت این کار ما در آن است که بسیار کمی در مورد مسائل اساسی ایجاد می کند و می تواند نمونه های دیانای جدید و باستانی را در خود جای دهد. » همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. تعداد بادها در جهان بیش از پنج بار در سال افزایش یافته است. اهمیت به اندازه واکنش روی دستگاه بستگی دارد. این اولین بار است که یک میلیون نفر از زمان مرگ جد ما جان خود را از دست داده اند.

. . . نتیجه موفقیت کبدررکی ریسیر دکیررلر ببرباششهایبهبهربهربهایشگران چاه هاآنآآآن ،آآهه تازه ای دیگر. | نقشه شجره نامه در حال حاضر یک منبع بسیار غنی است، اما تیم تحقیقاتی قصد دارد با ادامه داده های ژنتیکی که در قرار می گیرد، آن را حتی جامعتر کند. در واقع، از آنجایی که توالی‌های درختی، داده‌ها را بسیار کارآمد ذخیره می‌کنند، مجموعه داده‌ها به راحتی می‌توانند میلیون‌ها ژنوم را در خود جای دهند.

دکتر گفت: این مهمترین چیز در جهان برای نسل آینده است. برای بهبود کیفیت محصول، دانستن نحوه استفاده از آن مهم است. نقشه یکپارچه‌ای که نزول همه تنوع ژنتیکی انسان را که می‌بینیم توضیح می‌دهد. دکتر وونز، دیگر دانشمند حاضر در علم انسان علمی افزود: «در حالی که این مطالعه است، این روش برای بسیاری از موجودات زنده از اورانگوتان گرفته تا سلول‌ها می‌توانند معتبر باشند. این روش می تواند به ویژه در ژنتیک پزشکی و جدا کردن ارتباط واقعی بین مناطق ژنتیکی و بیماری ها از ارتباطات جعلی برخاسته از تاریخ اجدادی مشترک ما، مفید باشد. »

منبع: sciencedaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما