آخرین خدمات تولید محتوا در سایت Raymarketing چیست؟

[ad_1]

شرکت رایا مارکتینگ چندین سال است که در جهت ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه تلاش می کند. سایت تولید سفارشی با جذب نیروهای متخصص و متخصص در زمینه های مختلف بازاریابی آنلاین توانسته است اکثر نیازهای مشتری را برطرف کند. این موسسه تنها در زمینه محتوا نویسی در حال حاضر با استخدام نویسنده مخابراتی بیش از 7000 تولید کننده محتوا را استخدام می کند. این شرکت با وجود چندین سال فعالیت و سفارشات فراوان، رسالت ارائه خدمات با کیفیت و نازلترین قیمت را فراموش نکرده است. بنابراین تصمیم گرفتیم با مدیر عامل موفق این سایت مصاحبه ای داشته باشیم. گفتگوی اختصاصی ما با مهندس مجید صفایی را در زیر می خوانید:

مدیریت سایت تولید محتوا Raymarketing

Raymarketing چه خدماتی ارائه می دهد؟

مجید صفایی در پاسخ به این سوال:

شرکت ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت های گسترده ای دارد. ما در حال حاضر تیمی متشکل از 7000 نویسنده سئو، 9000 طراح گرافیک متحرک، 11000 ماشین تحریر محتوا، 1200 برنامه نویس و 3000 سخنران داریم که آماده خدمت در صنایع مختلف هستند. البته این افراد قبل از شروع به کار آموزش های لازم را نیز می بینند. به همین دلیل کلیه سفارشات تحویل شده به مشتری با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود.

چرا محتوای این سایت تولید محتوا اینقدر کم است؟

وی هزینه کم تولید محتوا در این موسسه را اینگونه توضیح می دهد:

با یک تیم قوی و حرفه ای توانستیم خدمات با کیفیتی را ارائه دهیم. همچنین زمان تحویل سفارش با وجود تعداد زیاد افرادی که از راه دور با ما کار می کنند کاهش یافته است. البته این امر باعث افزایش قیمت نشد و با توجه به سیاست ها و روش های نوین خدمات رسانی، ما در رایا مارکتینگ سعی کرده ایم خدماتی مانند تولید محتوا را با هزینه کم ارائه دهیم. زیرا تعرفه های پایین باعث می شود که مدیران بازاریابی توجه بیشتری به شرکت خود داشته باشند و آن را دقیق تر کنند.

آیا شرکت شما در بازاریابی محتوا نیز مشارکت دارد؟

صفایی نیز این سوال را اینگونه توضیح داد:

بله، یک سایت بازاریابی محتوا علاوه بر تولید محتوا در زمینه بازاریابی محتوا، فعالیت های مفیدی را نیز برای کسب و کار فراهم کرده است. کارشناسان ما در این زمینه عوامل مختلفی مانند اعتبار هر سایت، الکسا و ترافیک را در نظر خواهند گرفت و بهترین تصمیم را در مورد نحوه ثبت رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه کسب و کار شما خواهند گرفت. البته فکر می کنم زمانی که شما به تولید محتوا ادامه دهید این کار موثر خواهد بود وگرنه بازدیدکنندگان سایت شما سقوط خواهند کرد.

مهندس نظر شما در مورد بازاریابی از طریق تولید محتوای صوتی چیست؟

مجید صفایی در مورد نقش پادکست ها در موفقیت برندها توضیح جالبی داد:

بازاریابی پادکست بسیار موثر است و تاثیر زیادی بر سئو دارد. ما علاوه بر استخدام نویسنده مخابراتی، سخنرانان خوش صدا و با استعداد زیادی در زمینه تولید محتوای صوتی داریم. می توان گفت که تأثیر محتوای صوتی به اندازه محتوای متنی است و مشاغل آنلاین می توانند مزایای استفاده از صدای ایجاد شده برای یک وب سایت را در دراز مدت ببینند.

لطفا در مورد کیفیت خدمات ارائه شده توسط این سایت دیجیتال مارکتینگ توضیح دهید؟

وی در پاسخ به کیفیت خدمات این شرکت گفت:

ما در استخدام پرسنل خود بسیار دقت کرده ایم تا بهترین و با تجربه ترین افراد را جذب کنیم. ما همچنین با آموزش هایی که ارائه می دهیم افراد تازه وارد را آموزش می دهیم تا بهترین کیفیت را تضمین کنیم. با این حال، کاربران و کارفرمایان این امکان را دارند که با آزمایش و سفارش کار کارکنان، کیفیت کار شرکت ما را ارزیابی کنند.

به عنوان مثال با استخدام یک نویسنده حرفه ای مخابرات و انجام تست های لازم توانستیم سفارشات بسیار مفیدی را در زمینه تولید محتوا برای رونق کسب و کار به کارفرمایان تحویل دهیم. در نظر داشته باشید که در سال های اخیر تکنیک های جدید بازاریابی نسبت به روش های بازاریابی سنتی موثرتر شده اند و البته هزینه های کمتری نیز متحمل خواهید شد. با این حال سعی کردیم کیفیت خدمات خود را حفظ کرده و هزینه را کاهش دهیم. البته خدمات ما از جمله تولید محتوای متنی قبل از رسیدن به مشتری زیر ذره بین کارشناسان تحریریه است و این امر کیفیت کار را دوچندان کرده است.

آخرین خدمات تولید محتوا در سایت Raymarketing چیست؟

گفتگوی اختصاصی با مهندس مجید صفایی

آیا محتوا در بازاریابی مجدد تولید می شود؟

صفایی کپی برداری از نویسندگان این سایت تولید محتوا را تکذیب کرد:

محتوای ایجاد شده توسط نویسندگان ما هرگز منحصر به فرد نیست و به هیچ وجه از اینترنت کپی نمی شود. همانطور که گفتم هدف ما رضایت مشتری و خدمات با کیفیت است. از آنجایی که کپی محتوا کیفیت خدمات را کاهش می دهد، نویسندگان و ویراستاران Raymarketing توجه ویژه ای به ویژگی های محتوا دارند. بنابراین، محتوای تکراری در مقالات ما ظاهر نمی شود.

آیا شرایطی برای استخدام افراد تازه وارد وجود دارد؟

وی به کسانی که قصد همکاری از راه دور با این موسسه را دارند، خبر داد:

در وب سایت دیجیتال مارکتینگ، 100% افرادی که می خواهند در صنایع مختلف شغلی پیدا کنند، این امکان را دارند که به بخش استخدام rymarketing مراجعه کرده و درخواست ارسال کنند. با وجود تعداد زیاد نویسندگان در مجموعه ما، تعداد زیاد سفارش ها باعث شد مانند سایر صنایع، یک نویسنده مخابرات استخدام کنیم. بنابراین، شما می توانید برای همکاری با ما برای شروع کار در تیم ما درخواست دهید.

آخرین خدمات تولید محتوا در سایت Raymarketing چیست؟

وب سایت دیجیتال مارکتینگ

نکته دیگری برای گفتن دارید؟

رایا مارکتینگ، مدیر عامل جوان سایت تولید محتوا نیز در پایان به معرفی خدمات و ایده های جدید این شرکت پرداخت:

اخیراً دو تغییر عمده در خدمات مشتری رخ داده است. اولین کار این است که یک برنامه کاربردی برای یک سایت بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید که به کاربران اجازه دهد تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش دهند. از آنجایی که استفاده از برنامه های تلفن همراه بسیار ساده تر از نسخه های وب است، ما این برنامه را ایجاد کردیم تا کار و سفارش را برای مشتریان خود آسان کنیم.

اما موضوع دومی که اخیراً در سایت ما ایجاد شده است، امکان ارزیابی محتوای نویسان پس از کار است. به این ترتیب می توان به کیفیت کار نویسندگان پی برد و در صورتی که نویسندگان پروژه های خود را به خوبی انجام ندهند، می توانند از همکاری با آنها دست بکشند. البته این برای نویسندگان هم مهم است. زیرا اولاً فضای رقابتی برای ارتقای کیفیت کار آنها ایجاد خواهد شد. نکته دیگر این است که ما هر ماه برای بهترین نویسنده هایمان جوایزی دریافت می کنیم. بنابراین، کارکنانی که کار خود را به خوبی انجام می دهند، می توانند با دریافت ستاره و امتیاز بیشتر از مشتریان، جایزه ماهانه جوایز بازاریابی رایا را دریافت کنند. این جوایز ماهانه از نفر اول تا سوم اعطا می شود.

در ویدئوی زیر صحبت های نویسندگان برتر این سایت محتوایی ماهانه برنده جایزه را مشاهده می کنید:

مصاحبه ما با رایا، مدیر عامل جوان بازاریابی به پایان رسید. در این گفتگو خبرنگار ما و مدیرکل موسسه اطلاعات خوبی در مورد روش ها و کیفیت خدمات این شرکت به تبادل نظر پرداختند. امیدوارم این گزارش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما