آنفولانزای روسی 130 years ago میمه ورزشی امروز است!

[ad_1]

فرارو-در سال مرگش بر اثر سکته قلبی در روسیه درگذشت. این بیماری در طول چند سال دارای حداقل سه بیماری بود.این بیماری که “آنفولانزای روسی” نامیده می شود، به گمان برخی مطالعات ممکن است ناشی از یک بیماری همه گیر بیماری های مشابه SARS-CoV-2 باشد، ویروسی که باعث COVID- شود. 19 می شود.

به گزارش فارارو ، امروزی امروزی و آنفولانزای روسی شباهت‌هایی نیز دارند. In the heart of all the Russian افففللزز،،، د دددد و مد ححح مححح بحر بکر بله بله بلد د فرد فردی است که می خواهد انسان و انسان باشد.

بهترین راه برای امرار معاش چیست بهترین راه برای امرار معاش چیست بهترین راه برای امرار معاش چیست بهترین راه برای امرار معاش چیست؟ پیتر پالس، محقق آنفولانزا و استاد پزشکی دانشکده پزشکی ایکان در مانت واقع در نیویورک میگوید: “ویژگی همهگیری آنفولانزای روسیه به طور وحشتناکی به همهگیری ویروسهای صحنه ای شباهت دارد، احتمال اینکه آنفولانزای روسی ممکن است توسط یک ویروس ایجاد شود، همچنان در حد فاصل باشد. حدس و گمان است.»گزارش // در حال ویرایش

دکتر جفری تاوبنبرگر، رئیس بخش پاتوژنز و کوئین تحقیقاتی موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به همراه جان آکسفورد، استاد بازنشسته ویروس شناسی در مری دانشگاه لندن، در جستجوی شواهدی هستند تا این ایده را اثبات کند. آن ها باحفاری نمونه های بافت ریه هایی که مربوط به همه گیری آنفولانزای 1918 است، به دنبال بقایای ویروس های آنفولانزا و کشورهایی هستند و امیدوارند تا از طریق این بقایا اطلاعاتی در خصوص بیماری های خاص پزشکی روسی پیدا کنند. دکتر اسکات پودولسکی، استاد بهداشت جهانی و پزشکی دانشکده پزشکی هاروارد، و دومینیک دبلیو هال، متصدی موزه تشریحی وارن هاروارد نیز به دنبال بافت ریه حفظ شده از همان دوره زمانی هستند.

اگر مواد ژنتیکی از ویروس آنفولانزای روسی در این ریه ها پیدا شود، ممکن است نکاتی در مورد پایان همه گیری آنها ارائه شود، زیرا پوشش خبری آن زمان اطلاعات را در این زمینه ارائه می دهد. دانشمندان عقیده دارند در تصاویری که همه گرفتن گزارشی روسی توسط یک ویروس ایجاد می‌شود، ممکن است برخی از بیماری‌هایی که باعث سرماخوردگی می‌شوند، به جای بیماری در گردش باشد.

منبع: sciencealert

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما