آیفون – نگاهی اجمالی پیچیده به تصاویر پیچیده گرفته شده با Zomit

[ad_1]

مجموعه عکاسی دریک لین شخصیت های ظریف را با استفاده از افکار آگاهانه لین نشان می دهد و به او کمک می کند حالات و افکار خود را از طریق صحنه های آرام بیان کند. تمام این صحنه ها با دقت روی میز او چیده شده است.

عکس های زیبا با آیفون

لین نه سال پیش برای اولین بار وارد دنیای مینیاتور شد و بلافاصله شروع به جمع آوری آنها کرد. او شروع به عکاسی از آنها کرد و دیدگاه های متفاوت و خلاقانه ای را از زندگی پر استرس خود به عنوان یک حرفه ای در دنیای تبلیغات به نمایش گذاشت.

این هنرمند خلاق ابتدا این کار را به عنوان یک سرگرمی برای خود و همکارانش آغاز کرد. زمانی که آثار او مورد توجه رسانه ها و برندهایی مانند اپل، دیزنی، وال استریت ژورنال و اینستاگرام قرار گرفت، طولی نکشید که به مجموعه ای بزرگ تبدیل شد. بر خلاف سایر اسباب‌بازی‌ها و عکاسان مینیاتوری، لین فقط از کارهای خود با آیفون عکاسی می‌کند.

او می گوید:

به نظر من جذابیت اصلی عکاسی با گوشی های هوشمند امکان استفاده از آنها بدون برنامه ریزی قبلی است. من می توانم تلفنم را بیرون بیاورم و هر زمان که بتوانم شروع به عکس گرفتن کنم.


عکس های زیبا با آیفون


گوشی‌های هوشمند به خطوط عکاسی اجازه می‌دهند تا در زوایای دشواری که دوربین‌های DSLR بزرگتر یا بدون آینه نمی‌توانند عکاسی کنند. ناگفته نماند که عدم عکاسی با گوشی های هوشمند به این معنی است که فوکوس ماکرو و تعداد پیکسل های آنها نسبت به دوربین ها محدودتر است. با این حال، این مانعی برای خط نیست. زیرا او چاپ های خود را به صورت آنلاین به طرفداران و مخاطبانی که مشتاق تزئین خانه های خود با عکس های او هستند می فروشد.


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


خلق و خو نقش مهمی در کار لین دارد. زیرا اغلب از فصول، طبیعت، زندگی شهری و سلامت روان الهام گرفته شده است. او توضیح می دهد:

مقالات مرتبط:

من سعی می کنم داستان های حالات و افکارم را در رویدادهای اخیر تجسم، خلق و تجسم کنم. افکار آرام‌تر و متفکرانه‌تری را انتخاب می‌کنم که معمولاً از بیان آنها به عنوان موضوع تردید می‌کنم و صحنه‌های کوتاهی خلق می‌کنم تا با فیگورهای مینیاتوری به‌عنوان اثر اصلی برجسته شوند.


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


ست های مینیاتوری Lane شامل وسایل میز تحریر مانند لوازم التحریر، مداد، دفتر، کتاب و لیوان می باشد. همه اینها به او کمک می کند تا دنیایی از ایده ها را ایجاد کند که در سطح کار نمایش داده می شود. لین به ابزارش نمی‌چسبد. بنابراین، ستون ها شکننده هستند و نیاز به مراقبت دارند. با توجه به شرایط نوری و قاب دوربین، هر مجموعه تقریباً به یک هفته آزمون و خطا و تنظیم دقیق نیاز دارد.


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون


عکس های زیبا با آیفون

می توانید عکاسی ظریف تر با آیفون را در صفحه اینستاگرام Drake Lane مشاهده کنید.

***



[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما