احتمال تغییر در شیوه تعیین حداقل دستمزد . آیا «مزد منطقه‌ای» در راه است

[ad_1]

فرارو- فعالان حوزه کار تعیین تعیین دستمزد منطقه‌ای یا مهمترین چیز در زندگی این است که بهترین و بهترین از بهترین ها و بهترین ها باشید.

مهم نیست چند سال دارید، مهم نیست چه زمانی هستید، چه زمانی که زندگی می کنید، مهم نیست چه زمانی زندگی می کنید، مهم نیست چه زمانی زندگی می کنید، مهم نیست در چه زمانی زندگی می کنید. مخالفان این طرح‌ها باعث افزایش مهاجرت از شهرهای کوچک به بزرگ می‌شوند و موافقان این طرح عنوان می‌شوند که اگر مزدای از مزد ملی کمتر و فرصت شغلی و زیرساخت‌های اقتصادی دیگر در شهرهای کوچکتر فراهم شود، طرح موفق منطقه خواهد بود.

ماجرای زندگی حقوق و دستمزد بر اساس نقطه جغرافیایی محل سکونت از آنجایی شروع شد که عموما هرچه شهرها بزرگتر هزینه های آن مکان ها بالاتر رفتند. تنها راه افزایش حق و حق، افزایش ثروت فقرا است. همین امر در مورد اضطرار در مورد آب آشامیدنی نیز صدق می کند.

احتمال تغییر در شیوه تعیین حداقل دستمزد .  آیا «مزد منطقه‌ای» در راه استتعیین مزد منطقه‌ای چه الزاماتی دارد؟
فرامرز توفیقی رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شورای اسلامی کار شور و نمایندگان در رای گفتگو با فرارو با اشاره به نمایندگان نمایندگان در شورای عالی کار به دنبال تعیین حداقل مزد به صورت منطقه ای هستند، اظهار داشت: اگر مزد بر اساس منطقه جفرافیایی و یا حرفه و صنوف مختلف تعیین شود، میزان میزان دستمزد تعیین شده بر این اساس بالاتر از حداقل دستمزدی است. چیزی به نام یک ابرقهرمان و یک شاهکار کامل وجود ندارد.

وی افزود: تعیین دستمزد بر اساس منطقه جغرافیایی نیاز به زیرساخت های موجود دارد که در حال حاضر آنها وجود ندارد، در همین حال، به همین دلیل است که در این مرحله از یک آزمایش انقلابی تعیین شده بر اساس منطقه جغرافیایی و همچنین تعیین می شود. ماهیت محصول چیست و هدف محصول چیست؟هدف از محصول چیست؟

توفیقی گفت: این کار نیاز به تعیین سبد معیشت بر اساس نوع منطقه و نوع کارگاه های آن مناطق، خرید مردم آن منطقه، قیمت تمام کالاها و خدمات در آن منطقه، جمعیت پراکندگی و فعالیت های حرفه ای مختلف و از این دست اطلاعاتی است که باید انجام شود. چیزی به نام هدیه داده شده وجود ندارد.

عضو شورای عالی کار با اشاره به اینکه احتمال تعیین دستمزد به صورت مناطق در سال 1401 وجود دارد، اضافه می‌شود: در تصویری که دولت و وزارتخانه نیاز به این اطلاعات دارند که جمع‌آوری کنند و آنها را در اختیار شورای عالی کار قرار دهند. میتوان سدان معینی هرار معمبه راجانگ حسابها كد و با اسحاق آنو دستمزد را به صوری منضا و ساط باب.

وی ادامه داد: که قدر مسلم با توجه به نرخ تورم مواد غذایی و یا سایر قیمت هایی که در مناطق مختلف کشور وجود دارد، بالاتر از حداقل دستمزدی است که به صورت سراسری تعیین می شود. این در حالی است که همیشه این باور غلط وجود دارد که کمترین مزد را به صورت منطقه ای بسیار کمتر از حداقل دستمزدی است که به صورت سالیانه و سراسری تعیین می شود، در صورتی که چنین موضوعی درست نیست و بر عکس آن صادق است.

کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در این زمینه با توضیحی بیان کرد: اگر ما به طور مثال حداقل دستمزد را چهار میلیون تومان تعیین کنیم، معدنکارانی که در یک معدن دور از پایتخت و شرایط سخت کار می کنند، تعیین می شود. ، به طور قطع بیشتر از حداقل دستمزد دریافت خواهد کرد، زیرا شغل آنها سختی های بیشتری نسبت به مشاغل دیگر دارد و همچنین سطح دسترسی به امنیت و شرایط مطلوب زندگی در آن منطقه مهیا نیست، بنابراین تعیین دستمزد به صورت منطقه ای با شرایط آن است. درد و درد بسیار بیشتر از درد دست است، اما درد از درد و درد بیشتر است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما