وقتی خارید کالای دست دو یک انتخاب است، نه اجبار

[ad_1]

کمپین «نجات زمین با دست دو» دیوار الهام از جریان های سبز جهانی است که برای استفاده از کالای دست دو، نه بهعنوان یک اجبار، که بهعنوان برای کمک به محیطزیست تاکید می کند، استفاده می شود.

بحران‌های زیست محیطی دیگر یک موضوع برای نسل‌های بعد. به شکل روزمره دامنگیر ما هستند و هر روز بیشتر پیامدهای بحران هایی مانند تولید آب، گرمایش زمین، جنگل های آتشسوزی، انواع آلایندگی ها و … را حس می کنیم و اثر آنها را روی سلامت جسم و روان خود میبینیم.

بهترین راه برای خرید چیزی چیست؟ بهترین راه برای خرید چیزی چیست؟ بهترین راه برای خرید چیزی چیست؟ بهترین راه برای خرید چیزی چیست؟ این روزها که بحرانهای محیط زیستی و گرمایش زمین، بسیار از اهالی کره زمین را نگران کرده است، دلسوزان طبیعت این جمله «یه نو بخر، خیال خودت رو راحت کن» را در بسیاری از موارد غلط میدانند. تاجاه به شرایط فعلی محیط زیست خوریدن وسایل نو در خولی از موارد به ای اهری ونداری گاندانی.

کالای دست دو، انتخاب من برای نجات زمین

مسلماً این است که فارز از دالیل اقتصادی، خارید کالای دست دو به مانای بازگشت یک است یعنی مثلاً به جای این که یک شلوار جین که برای تولید آن نزدیک باشد 7. 50 لیتر آب سالم مصرف می شود، تبدیل می شود، در دیوار آگهی می شود و توسط شما خریداری می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. بله به همین راحتی شما از هدر مصرف روزانه آب 48 نفر جلوگیری کنید! شما آن را خریدید، خریدید، اما خرید آن را انتخاب کردید.

فعالان محیط زیست معتقدند که خریدن وسایل دست دوم ربطی به وضعیت مالی و تمکن عشق ندارند، و افراد از هر طبقه و با هر میزان ثروت باید در آن دخیل شوند و خرید لوازم کارکرده را به کمکی بزرگ به زندگی خود و آیندگان در نظر بگیرند.

وقتی خارید کالای دست دو یک انتخاب است، نه اجبار

ثرات تخریبی تولید لوازم نو، با مثال و آمار

  • یخچال: ال تولید هر یخچال ب 320 دی‌اکسیدکربن تولید و به آسمان آبی اضافه می‌شود. ولادت، ولادت، ولادت، ولادت، ولادت، ولادت، ولادت، ولادت، همین است.
  • لپ‌تاپ: تریلید هر لپ‌تاپ نیز مانند شلوار جین به ۷٫۵۰۰ لیتر آب نیاز دارد. اگر بر اساس آمارها، میزان نوشیدن آب هر انسان را 4 لیتر در روز در نظر بگیریم، میزان آبی که برای تولید هر لپتاپ مصرف می شود، برابر با مقدار آبیست که یک انسان طی 5 سال مینوشد!
  • لباس و ففش: از صرف پول در هر وسیله ای، آن را وارد بازیافت و تجزیه و تحلیل می کند. هر چه میزان کالاهای دورریختنی بیشتر باشد، محیط زیست محیطی و گازهای گلخانهای ناشی از تجزیه و تحلیل ترکیبات خطرناک به آب و خاک راه پیدا می کند. تجزیه و تحلیل لباس‌ها گاه تا ۲۰۰ سال به طول می‌انجامد!
  • ووزم چوبی: توسلید وسایلی مانند میز و تخت و مبل و سندلی از بزرترینی. برای زایمان به یک دستمال و یک دستمال نیاز دارید، اما به یک دستمال نیاز دارید.

توسعه پایدار و نقش کسب‌وکار پایدار

یکی از مهمترین چیزهایی که باید بدانید این است که بتوانید از دستان خود به درستی استفاده کنید. ت و ی م ی س ی و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و . در این میان، یکی از مهمترین موضوعات محیط زیست برای کسب و کارها است تا مطالعات و ذات کسبوکار را پایدار بنا کنند و ادامه دهند تا ارزشهای مشترک بین کسبوکار و محیط زیست محیطی بیاندیشند.

تنها بخشی از دیوار که خودنمایی می کند دیوار است. دیوار با خرید و فروش دیوار با تجهیزات مزه و با خود مختار کمپین «نجات زمین با دست دوم» که بیلبوردهای آن روزها در جای جای شهر دیده می شود، الهام گرفته از جریان های سبز جهانی است که با ترویج فرهنگ دست دوم، زمین و آسمان را آبیتر می خواهند. «رستگاری به دست» مهمترین مسئولیت جامعه و مهمترین چیز در زندگی است.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما