احمد خاتمی: حضور مردم در مناطقی که نظام الزامی است

[ad_1]

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز در عرصه اقتصادی با استکبار جهانی مواجه هستیم و امیدواریم در دولت جدید انقلابی با برنامه ریزی دقیق و تکیه بر فرهنگ «ما می توانیم» مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

به گزارش تسنیم، سیداحمد خاتمی یکی از عزاداران شهادت حضرت زهرا(س) در سیرجان با ابراز تاسف از ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: پاسداشت دین و ولایت، بصیرت و بصیرت حرف اول را می زند. ” نکته مهم این است که یکی از بارزترین وجوه شخصیتی این بانوی بزرگ، جهان اسلام و یکی از گفتمان های احیا شده توسط حضرت فاطمه (س) است.

وی با اشاره به ویژگی های افراد متدین گفت: متدینان در متن دین هستند، برای دین هزینه می کنند، آن را احیا می کنند و آرمان های دین را زنده نگه می دارند و جان و مال خود را فدای دین می کنند.

در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم خطه کرمان در جمع مردم متدین، مردم دین شعار سر دادند و افزودند:

وی بر ضرورت توجه به دین، نظام و نیازهای جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: افراد جامعه اسلامی باید بصیر، آگاه به نیازهای جامعه، آگاه به آن و در همه جا باشند. آنها باید روی صحنه باشند.

خاتمی با اشاره به اینکه مردم بزرگترین سرمایه نظام اسلامی هستند، گفت: مسئولان باید حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند و این مهمترین مشکل امروز مردم در بخش اقتصادی است.

وی گفت: امروز ما با رونق جهانی در بخش مالی مواجه هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تولیدکنندگان داخلی نیز باید پیشتاز کار خود باشند و کالاهای باکیفیت و قابل رقابت با همتایان خارجی را توزیع کنند، خاطرنشان کرد: مردم ما نیز قدردان تولیدکنندگان با استفاده از کالاهای داخلی هستند و از تولیدکنندگان حمایت می کنند. “

وی با اشاره به اینکه اعتماد ملی و فردی و وابستگی و استحکام درونی از مهمترین عوامل رشد و توسعه یک جامعه است، گفت: در مقابل، اعتماد به این نتیجه می رسد که یک ملت می تواند انجام دهد.

این عضو پزشکی قانونی شورای نگهبان در ادامه با بیان اینکه نمی توانیم، دلیل اصلی فروپاشی جامعه همین است، تصریح کرد: امام انقلاب به فرهنگ «ما می توانیم» وابسته بودند و جواب گرفتند.

وی با بیان اینکه فرهنگ «ما می توانیم» باید در کشور نهادینه شود، افزود:

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما