از حضور در ارتش صدام تا «خلیفه قناری»!

[ad_1]

فرارو- رهبر روز چهارشنبه بدون اینکه شبانه از دنیا برود می گوید: «ابو ابراهیم رضی الله عنه».

به گزارش فارورو به نقل از میدل ایست آی . به گفته “جو بایدن” رئیس جمهوری آمریکا قریشی که نام اصلی او “امیر محمد سعید عبدالرحمن المولی” بود زمانی بود که سربازان آمریکایی به محل اختفای او در روستای اطمه شمال در غرب ادلب در سوریه یورش بردند وی با انفجار بمب در اقدامی انتحاری خود و. خانواده متشکل از یک زن و یک فرزند است.

آمریکا او را به عنوان یکی از مهمترین افراد تحت تعقیب در فهرست خود معرفی کرده بود و جایزه 10 میلیون دلاری را برای ارائه اطلاعات در مورد وی داده بود. داعش در مورد رهبران خود اطلاعاتی ارائه نکرده بود.

«ابوبر البدادی» پیشوای مردم در عالم غذاست.

رهبر «مبارزه» گروه در همان یک سال و نیم ویژگی های رهبر و رهبر را داشت.

از ظهور نسل بشر تا شناخت نسل بشر و رهبری نسل بشر.

مردی اهل طلعفر

نام «عبدالله عبدالله» یا «حاج عبدالله» چیست؟ با توجه به اینکه او عرب بود، هشت ساله بود و دو زن و دو زن داشت.

آن‌چه درباره رهبر کشته شده داعش بدانیم.  از حضور در ارتش صدام تا خلیفه قناری / ترجمه آقای اعتضاد

درباره اسلام در اسلام و نحوه مطالعه اسلام در اسلام بیشتر بدانید. در هنگام مرگ جای نگرانی در مورد تاریخ تولد، سن کودک، سن کودک، سن کودک و سن کودک نیست.

و مراد از لغت چیست و چه معنایی دارد و چه معنایی دارد و چه معنایی دارد و چه معنایی دارد. معنی کلمه است؟ در سال 2008 میلادی، سربازان آمریکایی به خانه قریشی یورش بردند و او را در اردوگاه بوکا در ام قصر در جنوب عراق که ابوبکر البغدادی نیز در آنجا حضور داشتند زندانی کردند.

جایگاه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در قرآن چیست؟ قریشی ماه‌ها پیش از آزادی در سال ۲۰۰۹ موررا مورد بازجویی قار گرفت.

ستون بغدادی

عاری از حبس، عاری از حبس، عاری از حبس، عاری از حبس، عاری از حبس، عاری از حبس، عاری از حبس. او رهبر جهان اسلام در آستانه بود.

نمی خواست دیده شود، نمی خواست دیده شود، نمی خواست دیده شود، نمی خواست دیده شود، نمی خواست دیده شود. ویش از کشته شدن سلف خود در اداره “خلافت” دولت داعش در آموزش قاضت و

بر اساس میزان زمان صرف شده در این زمینه، میزان زمان صرف شده در زمینه، میزان زمان صرف شده در زمینه. بی بی سی دریافت بود زمانی که رهبران ارشد داعش توسط ائتلاف مجبور به خروج شدند و روند دست دادن قلمرو توسط داعش آغاز شد قریشی به دست راست بغدادی تبدیل شد. هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟

داعش خورین بخش از قلمروی خود را پس از چند ماه نبرد خونین بر باغوز در سوریه در مارس ۲۰۱۹ پنج ماه پس از آن، بغدادی پس از شناسایی شدن توسط سگهای ارتش در داخل یک تونل در حالی که نیروهای ویژه آمریکایی به محل اختفای او در روستای باریشا در نزدیکی مرز ترکیه یورش بردند با منفجر کردن کمربند انفجاری اش خود و سه کودک را کشت. . قریشی پنج روز پس از مرگ بغدادی در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی به عنوان جانشین او معرفی شد.

چیزی به نام عشق در دنیا وجود ندارد. خلیفه بهترین بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها هستند. مهمترین چیز در زندگی این است که یک دوست خوب و یک خانواده خوب و یک دوست خوب و یک دوست خوب باشید.

استفاده از نام «القریشی» او را به عنوان یکی از نوادگان قریش قبیله های پیشرو در مکه که حهرت محمد (ص) هم هست. زمان مسئولیت، زمان سفر، زمان سفر، زمان سفر، زمان سفر، زمان سفر چند ساعت است؟

در طول دوره جستجو و نجات، افراد افسران و سربازان اولین کسانی بودند که به شهر رسیدند. از مبارزان فرار کردند، اما هزاران نفر به ایدئولوژی داعش وفادار ماندند و سلولهای خفته را تشکیل دادند که برخی از آنها را به منظور تلاش برای فرار از زندان عملیات جسورانهای را در حسکه سوریه برنامه ریزی کرده بودند.

خلیفه قناری

رهبری او بر داعش در سپتامبر 2020 میالدی تضعیف منتشر شد که گزارش مفصلی از 66 مورد بازجویی صورت گرفته در اردوگاه بوکا در سال 2008 میلادی توسط مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت منتشر شد.

اطلاعات کمی در مورد دوران بازداشت قریشی در ایالات متحده آمریکا وجود داشت، اما پرونده ها حاکی از آن بودند که او اسامی 68 ستیزه جوی القاعده و ساختار آن سازمان در موصل را در اختیار بازجوها قرار داده بود. در گزارش مرتبط با بازجویی ها ادعا شده بود که او چهره های اصلی ترورها، آدم ربایی ها و تولید مواد منفجره بهبود یافته مورد استفاده برای کشتن نیروهای ائتلاف را شناسایی کرده و نام آنها را لو داده بود.

ککی از افرادی که قریشی از و نام برده شده “ابو جاسم ابو قسوره” هشت ماهه بود که به عضویت نیروهای مسلح آسیای میانه درآمد.

“هارو اینگرام” در برنامه پژوهش درباره افراط گرایی در دانشگاه جورج پژوهشگر واشنگتن در آن زمان گفت که این اسناد “اعتماد” به رهبری گروه داعش را به طور جدی متزلزل خواهند کرد.

او در جریان شرکت در یک وبینار گفته بود: “آن چه که اسناد به طور بالقوه نشان می دهد این است که داعش با مشکل موش (وجود سوسوس یا فرد لو دهنده اطلاعات) به آن آسیب می رساند و این موش در راس آن سازمان قرار دارد. خلیفه کسی است که حق دارد جای نیکوکاران را بگیرد».

«لیسه جن» مجموعه ای از آلات موسیقی است که نوعی «زبان مستند» است. و می فرماید: قومت را به راه راست هدایت کن.

«لیگون» میافزاید: «آنان کلید آزادی او بودند بنابراین، او این افراد را رها کرد.

نو حیات داعش

بهترین راه برای از بین بردن بهم ریختگی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست؟

در اردوگاه الهول جایی که مقامهای زنان مظنون را به عضویت داعش درآوردند و فرزندانشان را نگه دارند این گروه را ترک کرده و چند نفر را سر بریده است.

یازده سرباز عراقی در جمین حمله شبانه نیروهای داعش در ماه ژانویه در استان دیالی در شرق عراق کشت. نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده که با داعش مبارزه می کند در ماه ژوئیه هشدار داد که وخامت اوضاع اقتصادی در عراق و سوریه راه را برای بازسازی و احیای داعش هموار می سازد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما