اطلاعات شرکت ها و صنایع کشور با یک کلیک

[ad_1]

هر از چند گاهی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نام یکی از فعالان اقتصادی یا سیاسی به همراه نام یک سایت مطرح می شود. سایتی که مردم به امید درک شبکه فعالیت های اقتصادی و روابط بین افراد مختلف از آن بازدید می کنند. مجاز. سامانه ای که ادعا می کند موتور جستجو و تحلیل داده های رسمی کشور است.

این اولین بار است که چنین اطلاعاتی در کشور ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم، از حساب رسمی توییتر وی بازدید کردم. یکی از کاربران در پستی در این اکانت نوشت: روزی روزگاری گرفتن این آمارهای ناچیز خودش یک ماجراجویی بود دم همه اهالی رسمی گرم!

این کار رسمی بود. جمع آوری داده ها و اطلاعات رسمی منتشر شده توسط شرکت های کشور از سایت های مختلف دولتی و ارائه آن به کاربران به صورت تمیز و طبقه بندی شده و افزودن برخی تحلیل ها. کاری که قبل از کار رسمی در کشور وجود نداشت.

خبرنامه رسمی شروع رسمی با اطلاعات شرکت

او با گرفتن اطلاعات رسمی شرکت های داخل کشور کار خود را رسما آغاز کرد. اطلاعات مربوط به وب سایت شرکت روزنامه رسمی در گذشته بود، اما پیچیدگی و دشواری استفاده از این سایت به حدی بود که مخاطبان اغلب از دریافت اطلاعات مورد نظر خود ناامید می شدند. این شرکت به طور رسمی اطلاعات روزنامه رسمی را جمع آوری کرده و به طور منظم با طبقه بندی اطلاعات پایه کلیه شرکت های کشور را طبقه بندی می کند.

با موفقیت در این مرحله از فعالیت رسمی، سیستم به تدریج بهبود یافت و پایگاه های اطلاعاتی دیگری پیرامون اطلاعات شرکت های کشور اضافه شد. با مراجعه به هر یک از صفحات شرکت در این سامانه، علاوه بر اطلاعات اولیه شرکت و اطلاعات اعضای هیئت مدیره، به راحتی می توان از محصولات شرکت، میزان ارز دریافتی از شرکت اطلاعات کسب کرد. شرکت، شرکت های مادر مادر و زیرمجموعه های شرکت و… دسترسی.

آنها رسما تغییر کردند!

به دنبال این تحولات، این ماه رسما از نسخه جدید خود رونمایی کرد. نسخه ای که بسیار متفاوت از گذشته است و علاوه بر ارائه داده ها و اطلاعات بیشتر از شرکت ها، قابلیت های مختلفی برای سهولت دسترسی به اطلاعات شرکت مورد نظر اضافه شده است.

در اینجا برخی از ویژگی های اضافه شده به نسخه رسمی جدید آورده شده است:

1- تحقیقات پیشرفته; شرکت های هدف را پیدا کنید!

سرویس جدیدی به نام «جستجوی پیشرفته» در نسخه رسمی جدید. با این سرویس می توانید شرکت های کشورهای دارای بیش از 20 متغیر اطلاعاتی را فیلتر کرده و به لیست شرکت های مورد نظر خود برسید. به عنوان مثال با شرکت های ثبت شده در ورامین آشنا شوید. یا به یک شرکت دانش بنیان در استان اردبیل بپیوندید. یا نام و نمونه شرکت های فعال در زمینه تولید در استان سیستان و بلوچستان را دریافت کنید.

2- نمودار ارتباطی; در این زمان حرفه ای تر از همیشه

یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین ویژگی های رسمی نسخه قبلی، نمودار ارتباطی بود. در افسر جدید، نمودار گفتگو حرفه ای تر و قابل استفاده تر است. Formal نمودارهایی را در دو سطح ایجاد کرده است که رابطه بین شرکت ها و شرکت کنندگان را نشان می دهد:

  • در سطح شرکت، با در نظر گرفتن اطلاعات سهام شرکت ها و عضویت هیات مدیره سایر شرکت ها، یک نمودار گفتگو که ارتباط بین شرکت ها را مشخص می کند، ایجاد می شود.
  • در سطح مشارکت کننده: در این سطح می توانید در این نمودار مشاهده کنید که هر فرد از طریق اعضای هیئت مدیره شرکت با چه کسانی در تعامل است.

نکته خاص این است که هر دو نمودار را در یک نمودار به شما نشان می دهد. این به معنای چیزی عالی و منحصر به فرد است.

3- اطلاعات صنعت; یک تحقیق سریع بازار!

یکی از سرفصل های نسخه رسمی جدید پایگاه داده صنعت است. برای اولین بار در ایران، چنین ارائه دقیق و جامعی از مبانی و امکان درک کامل صنعت، پتانسیل شرکت های ایرانی و بازارهای جهانی فعال در تولید و تجارت کالاهای مختلف، به صنعتگران، تجار و فروشندگان امکان می دهد تا بهترین و دقیق ترین تصمیمات با استفاده از این اطلاعات می توانید به طور کامل با عملکرد شرکت های سراسر کشور در صنایع مختلف آشنا شوید. این ویژگی جدید شامل آمار تجارت جهانی بر اساس طبقه بندی HS، تجارت ایران، تولیدکنندگان، واردکنندگان، تعرفه ها و قوانین کلیه کالاهای کشور می باشد و به این اطلاعات می توان دسترسی داشت.

اطلاعات شرکت ها و صنایع کشور با یک کلیک

4- دعوت از مجامع شرکتهای غیر بورسی. من دیگر مجلس را ترک نمی کنم!

این سرویس رسمی نیز یکی از خدماتی است که کار بسیاری از سهامداران شرکت را حل خواهد کرد. مشکل سهامداران شرکت به خصوص سهامداران زیر 30 درصد عدم اطلاع آنها از زمان جلسه و عدم حضور آنهاست. از طرفی در قانونگذار برای سرمایه شرکت تصمیم گیری می شود که در واقع سرمایه این افراد است که کاملا از آن بی اطلاع هستند. مسئولان راه حلی برای این مشکل دارند. این سامانه روزانه 40 روزنامه پرکاربرد کشور را بررسی می کند. تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و با پردازش متن موجود در تصاویر، متن دعوت جلسه را شناسایی و جمع آوری می کند. این آگهی ها با اطلاعات شرکت در سیستم مطابقت دارد و هر آگهی با توجه به اینکه متعلق به چه شرکتی است مشخص می شود و این آگهی برای اطلاع رسانی به افرادی که آن شرکت را دنبال می کنند ارسال می شود.

5- تکمیل اطلاعات شرکت; آشنایی با شرکت ها در یک نگاه!

تفاوت اطلاعات شرکت نسبت به نسخه رسمی قبلی، طبقه بندی داده های شرکت در مرحله اول و نمایش منظم داده ها و افزودن برخی داده ها و اطلاعات در این قسمت مانند مجوزها، دارایی های شرکت است. و تجارت آنها و سوابق تجاری همچنین منابع مربوط به داده های قراردادهای دولتی و عمومی شرکت ها و همچنین محصولات آنها به صورت گسترده تری در این قسمت منتشر شده است.

فرصت محدود برای خرید تخفیف در اشتراک های رسمی سیستم

آخرین نسخه سامانه رسمی هم اکنون در سایت rasm.io موجود است و با مراجعه و خرید اعضای مختلف این سامانه طراحی شده برای کسب اطلاعات مختلف می توان از اطلاعات شرکت ها و صنایع کشور مطلع شد.

حتما به شما توصیه می کنیم از این سامانه دیدن کنید و در صورت تمایل به عضویت حتما از تخفیف شب یلدا استفاده کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما