مغایرت با شریعت نیوز

[ad_1]

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: در حال حاضر وضعیت در زمینه سلاح های هسته ای چگونه است؟

اظهارات روز دوشنبه وزیر امور خارجه و بیان نکته ای که «اگر در این روند به مرحله ای برسیم که رسیدن به یک توافق خوب با تضمین بالاهاش این است که سطحی از گفتوگو را با آمریکا داشته باشید، آن را نادیده نخواهیم گرفت»، باعث افزایش می شود. گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال قطعی قطعی از سوی ایران برای مقابله مستقیم با آمریکا.

اما برخی از رسانه های داخلی و خارجی به طور خاص، در ضمن طرح گمانه های جدید، تلاش کردند که این گزارش را به رخدادی واقعی تعبیر کنند.

سه روزشنبه هفته جاری و یک روز پس از مصاحبه وزیر امور خارجه، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که مسئولیت نهاد سیاستگذار در تصمیم گیری وین را بر عهده دارد با انتشار توییتی نوشت: «تاکنون ارتباط با هیئت آمریکائی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیره. به طور رسمی، پایان نزدیک است و پایان بیش از یکسان است. زمانی که تفاوت خوبی بین این دو وجود دارد، این یک روش آزمایش‌شده زمان برای رشد سایر محصولات است.

شمخانی برای اینکه نیازی به مخالفت با آمریکا نبوده و نمی‌تواند بر احتمال استفاده از روش‌های ارتباطی دیگر با آمریکا که طبیعتا با توجه به توضیح قبلی، «مذاکره مستقیم» نخواهد بود، در بیشتر رسانه‌های داخلی و خارجی اینگونه تفسیر شد که دبیر شورای امنیت ملی مستقل از ایالات متحده است.

در عین حال شاهد مقاومت بسیار زیاد دشمن نیز هستیم. از یک سو مدیر مسئول سابق روزنامه جوان در جهت تبیین چرایی مستقیم و از سوی مدیر مسئول روزنامه کیهان در نقد این موضوع قلم زدند که هر دو موضع نشان از برداشتی اشتباه داشت.

میدرمسئول کیهان روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی با عنوان “Brotherhood for Brothers”

“این سوال این است که در وهله اول چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود. بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ چه بلایی سرت آمده که توان پرداخت آن را نداری؟

بسیار روشن است که مطلب منتشر شده در روزنامه کیهان نتیجه برداشت اشتباه مدیرمسئول این روزنامه از توئیت دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و دیدگاهی به او نسبت داده شده است که نه تنها هیچ اثری مشخص یا تلویحی از آن در توییت همین نیست، بلکه گزارش های کاملا متفاوتی است. چیزی به نام روال روزانه در زندگی روزمره وجود ندارد.

امروز پنج شنبه روزنامه کیهان مجددا توضیحی را در مورد مطلب روز گذشته خود منتشر کرده و در آن از تماس علی شمخانی با مدیرمسئول کیهان و اعتراض نسبت به یادداشت روز چهارشنبه این روزنامه خبر داده است.

یک نفس توضیح روزنامه کیهان قابل تقدیر است لیکن این نوشتار به گونه ای تنظیم شده است که گویا دبیر شورای عالی امنیت ملی مواضع خود را اصلاح کرده است، این در حالی است که ماجرای کاملاً بر عکس بوده و شمخانی بر ضرورت اصلاح اشتباه مدیر مسئول محترم کیهان است. تاکید کرده ام.

به طور قطع و هوشیاری رسانه ها و فعالان سیاسی کشور نسبت به لزوم پیشبرد مذاکرات حساس مربوط به تحریم های ظالمانه در زمینه اصول و مبانی انقلاب اسلامی و توجه به احقاق حقوق مردم ایران در ایران بسیار پسندیده و ارزشمند است در این میان باید الزامات این را تعیین کرد. روح باید جدی بوده باشد.

نهاد ملی به عنوان عنوان سیاست در حوزه امنیت و به طور قطع خارج از موارد مورد تایید برای پیشبرد تصمیم گام بر نخواهند داشت و ایجاد شائبه های غیر واقعی در این خصوص حتی اگر با نیات خیرخواهانه باشد، می تواند نتایج معکوس بدنبال داشته باشد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما