فورد فوکوس 2022 فیس لیفت با به روزرسانی های داخلی و خارجی – Zomit رونمایی شد

[ad_1]

پس از به روز رسانی Fiesta ماه گذشته ، فورد قصد دارد تمرکز را با تعدادی تغییر در داخل و خارج به روز کند. طبق گزارشات موتورهمه انواع چراغ های LED استاندارد با لامپهای کم نور داخلی طراحی شده اند تا ظاهر نمای جلو را بهبود بخشند. چراغ های Pixel LED با هزینه اضافی با دوربین جلو کار می کنند و قسمت هایی از چراغ های جلو را خاموش می کنند تا رانندگان جلو کور نشوند. این چراغهای جلویی پیشرفته از دوربین برای مطالعه بیشتر و روشن شدن قسمت داخلی پیچ استفاده می کنند.

در مورد چراغ های عقب ، باید بدانید که مدل هاچ بک و استیشن واگن دارای لنزهای مشکی هستند و یک گزینه جدید و طراحی نورپردازی متفاوت برای چراغ های عقب LED با ناحیه وسط تیره وجود دارد. همانطور که فورد با Fiesta کوچکتر انجام داد ، انواع مختلفی از ارتقاء را برای Fox در نظر گرفته است ، از جمله خط ST با ظاهر اسپرت و یک اکتیو با ظاهر خشن.

بدون جایگزینی Fox ST ، طرح حلقه آلیاژی “Mean Green” جدید از Puma ST و Fiesta ST گرفته شده است. نسخه عملکردی در مدل های هاچ بک و استیشن واگن در دسترس خواهد بود. به طور خاص ، فورد در مورد موتور دیزل چیزی نمی گوید. زیرا فقط به موتور بنزینی EcoBoost اشاره شده است.

فورد فوکوس فیس لیفت / 2022 نمای سه چهارم فورد فوکوس آبی

کابین دستخوش تغییرات اساسی شده است و Fox 2022 مجهز به جدیدترین سیستم سرگرمی SYNC 4 فورد است. این صفحه نمایش لمسی بزرگ 13.2 اینچی از به روزرسانی های آنلاین و سازگاری بی سیم و ادغام با Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند. کنسول کنترل بزرگ دکمه ها و کنترل های فیزیکی تنظیمات تهویه مطبوع را برای ازدحام کم حذف می کند. اما ما معتقدیم که برخی دکمه ها و دستگیره های سنتی در نهایت برداشته می شوند.

نسخه های معمولی فورد فاکس از یک موتور بنزینی سه سیلندر توربوشارژ 125 اسب بخاری ، 155 اسب بخار قدرت و 155 اسب بخار استفاده می کنند که توسط یک گیربکس شش سرعته دستی جدید یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. موتور EcoBoost از فناوری نیمه هیبرید 48 ولت برای کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 استفاده می کند. موتور بنزینی سه سیلندر ممکن است بدون فناوری الکتریکی (سیستم نیمه هیبریدی) در دسترس باشد که 100 اسب بخار و 125 اسب بخار قدرت دارد و همچنین با گیربکس 6 سرعته دستی کار می کند.

مقالات مرتبط:

فورد هنوز موتور دیزلی را زنده نگه می دارد و یک موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری EcoBlu وجود دارد که می تواند 95 یا 120 اسب بخار قدرت تولید کند. هر دو پیکربندی موتورهای دیزلی با گیربکس دستی 6 سرعته استاندارد کار می کنند. اما یک پیشرانه قوی تر می تواند با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شود.

Ford Fox ST هیچ تغییر مکانیکی ندارد. چرا که این خودرو از موتور بنزینی 2.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 280 اسب بخار استفاده می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، هیچ نشانه ای از موتور 2 لیتری 190 اسب بخاری وجود ندارد ، که می تواند به این معنی باشد که خودروساز دیربورن تصمیم گرفته است تولید موتور EcoBlu را با فیس لیفت ST متوقف کند. در داخل کابین ، صندلی های عملکردی فورد ، که در فورد فیستا نیز استفاده می شود ، در فیس لیفت فورد فوکوس استفاده می شود.

فورد فوکوس فیس لیفت کابین ، داشبورد و نمایشگر / 2022 فورد فوکوس

نوع عملکردی واگن استیشن نیز نادیده گرفته نمی شود. این به این دلیل است که از فضای بار متنوع تری با پارتیشن عمودی و کفپوش جدید استفاده می کند. محفظه بار جدید به گونه ای است که در هر شرایطی به راحتی با شیلنگ آب قابل شستشو است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما