جنگ جهانی سوم توسط هومن سیدی روایت شد

[ad_1]

در رفتن فیلم های جنگ جهانی سوم، جدیدترین فیلم هومن سیدی در شمال کشور در حال تصویربرداری است. پلتفرم نماوا روی این فیلم سرمایه گذاری کرده است. این اولین بار است که یک پلتفرم وارد پروسه ساخت فیلم بلند می شود.

به گزارش فرارو، فیلم های جنگ جهانی سوم با سرمایه گذاری 100 درصدی نماوا ساخته می شود. ما قبلاً سرمایه‌گذاری در سریال‌های روی پلتفرم را دیده‌ایم. و آنها را به طور انحصاری پخش کنید. اما حالا برای اولین بار نماوا تصمیم گرفته است در کنار ساخت سریالی ویژه وارد پروژه سینمایی شود. این دومین همکاری Human Sidi با Nama است. «قورباغه» اولین همکاری سیدی در این پلتفرم بود.

مهران ملکوتی صدابردار است که با هومنه سیدی در فیلم جنگ جهانی سوم همکاری می کند. وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فیلم با سایر فیلم ها و سریال هایی که هومن سیدی تا به امروز جلوی دوربین برده است بسیار متفاوت است و فکر می کنم کارگردان در جنگ جهانی سوم به بلوغ بسیار خوبی رسیده است و عوامل در حال کار هستند و این راضی کننده است.البته این افزایش تولید روی پلت فرم مشکلاتی را برای فیلمسازی ایجاد کرده است که باعث شده برخی فیلمسازان برای یافتن عناصر خاصی با مشکل مواجه شوند.

در جنگ جهانی سوم محسن تنابنده نقش اول را مقابل دوربین هومن سیدی قرار می دهد. او تنها فرد برجسته در میان بازیگران این فیلم است. تنابنده در نمایشی متفاوت در نقشی دشوار دیده می شود. یکی از ویژگی های آثار سیدی استفاده از هنرمندان تازه کار و جدید و توانایی ایفای نقش های متفاوت است.

هومن سیدی تهیه کننده این فیلم است. جنگ جهانی سوم را با همکاری وزیر آریان و آرام جعفریان نوشت. به نظر می‌رسد که ششمین بازی هومان سیدی همچنان یک درام اجتماعی است و خلاصه‌ای مبهم ارائه می‌کند.

خلاصه جنگ جهانی سوم می گوید: «من همانی هستم که تو را جامه پوشاندم، تو را انسان ساختم، قدر تو را دانستم، من همانم…»
جنگ جهانی سوم توسط هومن سیدی روایت شد

هنرمندان جنگ جهانی سوم

کارگردان و تهیه کننده: هومن سیدی
نویسنده: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آرام جعفریان
بازیگران: محسن تنابنده، ندا جبرلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله صفی و حاتم مشمولی

بازیگران اصلی فیلم جنگ جهانی دوم با همایون سیدی عبارتند از پیمان شادمان فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی به عنوان مدیر فیلمبرداری و محسن نصرلا به عنوان طراح صحنه.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما