اظهار عشق پوتین به شی ; Nakhami aktisadi, کامیابی دیپلماتیک!

[ad_1]

اظهار عشق پوتین به شی ;  ناکامی اقتصادی ، کامیابی دیپلماتیکفرارو- یوجین چاوسوفسکی ضضض م م وهووو و ححیگگ ا اششسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسبببب مسئله سیاست، اقتصاد و امنیت در روسیه، اوراسیا و آسیای مرکزی مرکزی است. او مدیر خدمات گمرکی آسیای مرکزی است. مقالات او در نشریات معتبر منتشر شده اند. چاوسوفسکی به عنوان تحلیلگر با شبکه های خوبری، ون فاکس نیوز، بولمبرگ و الجزیره مصاحبه کرده است. تصوف در ایالات متحده رگ حیات ایالات متحده آمریکا است. دارای مدرک کارشناسی ارشد سیاست گذاری عمومی بین الملل از دانشکده مطالعات بین المللی پیشرفته دانشگاه جانز هاپکینز و لیسانس روابط بین الملل از دانشگاه تگزاس است.


به گزارش فارورو به نقل از فارین پالسی؛ از آنجایی که “شی جین پینگ” رئیس جمهور چین و “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه اعلام کرد “هیچ ارتباطی” برای روابط روسیه و چین وجود ندارد به طور فزاینده ای نشان می دهد که از موضع مسکو در مورد مخالفان حمایت می کند. پس از صرف هزینه های زیاد، «امنیت امنیتی روسیه باید بهبود یابد و بهبود یابد». مسکو مستقیما بن بست خود را با غرب به روابط خود با چین مرتبط ساخته است به طوری که “آندری کلین” سفیر روسیه در بریتانیا در 30 ژانویه ادعا می کند که فشارهای ایالات متحده و ناتو ما (روسیه) را به سوی نزدیک شدن به پکن سوق می دهد. .

روابط روسیه با چین این هفته در کانون توجه قرار گرفته است، زیرا پوتین در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی در 4 فوریه شرکت کرد. این بازی‌هایی هستند که بسیاری از مقامات آمریکایی را تهدید می‌کند. او تصمیم گرفت زندگی خود را در دنیا رها کند.

مهمترین قسمت محصول چیست؟مهمترین قسمت محصول چیست؟

در پاسخ به چنین پرسشی باید به بارخی‌های ملموس در ایالات متحده کماکان هشدار می دهد که با این وجود، این موضوع به دولت مسکو برای پذیرش درخواست و پیامدهای آن ارسال می شود. پیامدهای نظامی و سیاسی اقدام نظامی اختمالی روسیه علیه منطقه چشمگیر هستند نه چیزی به نام نظام اقتصادی وجود دارد، نه چیزی به نام ساده و نه چیزی به نام جاهل. “جون باید” رئیس جمهور آمریکا تاسیریح کرده که اقدام کند در این دنیا مهمترین و مهمترین است.

بزرگترین پرسش آن است که چین واقعاً می‌تواند به عنوان اقتصاد غرب برای روسیه عمل کند و بخشی از هزینه‌های سنگینی را که به روسیه در صورت حمله به روسیه وارد می‌کند، کاهش دهد. علاوه بر این، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا به صراحت اعلام کردند که روسیه در حمله به کشورهای بزرگ غرب همراه با کاهش ناپذیر جریان تجارت و شاید حتی لغو پروژه های بزرگی مانند خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2 خواهد شد. همین رویه در مورد اقتصاد روسیه و بخش غربی این کشور نیز صادق است.

اقتصاد روسیه یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی در جهان است. هزینه تجارت دو یا سه بار در سال بیش از پنج میلیارد دلار در سال نیست. این جدول ۱ میلیارد دلار بیشتر از یک میلیارد دلار در سال است. روسیه منبع نفت، نفت و گاز، گاز طبیعی و نفت است. در همان زمان، روسیه روز به روز قدرت بیشتری به دست می آورد و ماشین آلات در حال رشد هستند. روسیه مهم ترین کشور در تاریخ جهان است. این یکی از مهمترین هدایای انرژی سیبری است، اما در عین حال یکی از مهمترین هدایای جهان است.

حجم تجارت روسیه بسیار بیشتر از اندازه مرز روسیه است. همین موضوع در مورد طمع و پول نیز صدق می کند.بهترین راه برای کسب درآمد اینترنتی چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ روسیه به عنوان یک صادرکننده بزرگ انرژی به اتحادیه اروپا عمل می کند و 26 درصد از نفت را تولید می کند و 40 درصد از گاز طبیعی بلوک اروپا را به خود اختصاص می دهد.

بسیار زیاد به وابستگی اتحادیه اروپا به انرژی به عنوان یک منبع اصلی و ابزار ژئوپتیکی برای کرملین اشاره کرده اند، اما واقعیت آن است که این وابستگی دوجانبه است و درآمدهای تقریباً 40 درصد از درآمدهای بودجه روسیه را تشکیل می دهند. در مورد انرژی هسته ای روسیه، نرخ رشد بسیار بیشتر از انرژی هسته ای است.

اول از همه، روسیه بزرگترین تولید کننده انرژی طبیعی در جهان است. این مهمترین بخش محصول است. هم چنین، در آن صورت روسیه باید درباره تطبیق این انتقال با شبکه خود را با خط لوله نفت و گازی که برای دهه ها با اروپا حفظ شود، چارهای بیاندیشد و در نهایت سرمایه گذاری خواهد شد که دهها میلیارد دلار هزینه به همراه خواهد داشت.

موضوع دیگر، حق امنیت پوشش انرژی است که روسیه از آن می کند، زیرا اروپا در حال حاضر قیمت های بسیار بالاتری را برای خرید گاز طبیعی روسیه انجام می دهد. قیمت فروش روسیه به اروپا از قیمت گازی است که روسها به چین از طریق قرارداد 30 ساله آن کشور با گازپروم صادر می کنند که در سال 2014 میلادی آغاز شد.

نیازی به نگرانی در مورد بی خدایی روح نیست. علیرغ جستجوها برای کربن زدایی و تنوع بخشیدن به منابع انرژی دیگر به علاوه بر منبع گازی روسیه، انتقال و تغییر مسیر مهمی برای انرژی پیامدهای مانند دیگر و خاموشی را برای مردم به همراه خواهد داشت. این یک فرصت عالی برای عضویت در ایالات متحده و بریتانیا است. هم چنین، پیش بینی می شود که روسیه نقش را به عنوان تامین کننده اصلی گاز طبیعی اتحادیه اروپا دست کم تا سال 2040 حفظ کند و همین موضوع را بر اساس یک آلمان خاص در قبال روسیه تأثیرگذار بوده است.

ایالت ایالات متحده منبع انرژی فرد است. با این، تحریم های مالی آمریکا علیه روسیه ممکن است پیامدهای احتمالی را داشته باشد از جمله آن که ارتباط روسیه با سیستم پرداخت سوئیفت، سیستم انتقال بین بانکی جهانی تحت سلطه قدرت دلار در حال حاضر می تواند تهدیدها را در حد توان احتمالی برخی سوئیفت ها افزایش دهد و سایر قدرت ها را داشته باشد. را به سوی ایجاد و یا یافتن گزینه‌های جایگزین سوق دهد.

در این صورت نه نیازی به تهدید امنیت غرب است و نه خطر شکست جدیدی در عرصه عدالت وجود دارد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. بنابراین، در صورت پوتین تسمیم به اقدام نظامی علیه این موضوع با ادامه چنین وضعیتی او محبوبیت داخلی و موقعیت سیاسی خود را که از زمان روی کار آمدن اش در سایه رشد اقتصادی ناشی از فروش نفت و گاز طبیعی به دست آورده از دست خواهد داد.

با توجه به اینکه عامل تحکیم و تثبیت موقعیت سیاسی داخلی اولین و مهم ترین ضرورت ژئوپلیتیکی برای روسیه است، بنابراین، به عنوان یک عامل محدود کننده در تصمیم گیری در مورد مهم این کار انجام می دهد. بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟

در عین حال، غرب باید از نظر اقتصادی و سیاسی متنوع تر از روسیه باشد. این موضوع ممکن است باعث ایجاد یک الزام ژئوپلی کلیدی برای ایالات متحده شود: جلوگیری از ظهور یک هژمون (یا اتحاد هژمون ها) در اوراسیا که می تواند خطری جدی برای موقعیت جهانی ایالات متحده باشد.

با این وجود، حتی در بهترین سناریو جایی که از جنگ در جلوگیری از جلوگیری و نوعی تفاهم دیپلماتیک حاصل می شود نیز بن بست طولانی مدت مسکو و غرب و هم چنین خطرات مرتبط با آن بین می تواند و عمق روابط روسیه با چین را تغییر دهد. سفر پوتین به پکن و پس از آن، پایان بازی های المپیک می تواند نقطه عطفی نمادین باشد و نه نشانه هایی از یک جنگ قریبالوقوع بلکه دیداری بود که خبر از یک تغییر تغییرتر ژئوپولیتیک می دهد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما