اعلام نظر سازمان اطلاعات سپاه درباره دلار ۴۲۰۰ تومانی در جلسه غیرعلنی مجلس

[ad_1]

هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز گفت: در جریان جلسه امروز نظرات دستگاه های امنیتی مطرح شد، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاهی به این مجموعه را تشریح کرد و پس از آن هم رئیس جمهور کل دیوان محاسبات نظر و نگاه تخصصی این بود. دستگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی رئیس هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان مجلس، گفت: صبح امروز و در ابتدای ورود به بررسی گزارش گزارش تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال 1401، درباره روند بررسی نگاه ها در مورد بودجه و تصمیم گیری برای حذف یک‌وشنود میان نمایندگان گفت و مسئول مربوطه شکل گرفت.

وی ادامه داد: برای برگزاری این جلسه این است که بودجه صرفاً نسخه ای برای دولت نیست و برای زندگی مردم و امورات جاری همه عوامل تأثیرگذار است و با توجه به اینکه در لایحه بودجه سال آینده چه چیزی مهمتر است موضوع حذف آرزو می شود. ؛ پس از ورود به برسی بودجه این جلسه غیرعلنی را بد برگزار کرد.

موسوی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه نماینده محترم دولت رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر جهاد کشاورزی حضور پیدا کرده و به تشریح نظرات این دستگاه ها پرداختند.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز رؤسای کمیسیون اقتصاد، برنامه و بودجه و انرژی در رابطه با آرزوی تصمیم گیری برای صحبت کردن و حذف آن از شش تن از نمایندگان به قید قرعه صحبت و به تشریح دغدغه های خود پرداختند.

هیئت رئیسه مجلس در ادامه بیان کرد: در جریان جلسه امروز نظرات دستگاه های امنیتی هم مورد اعلام شد، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه کارشناسی این را تشریح کرد و پس از آن هم رئیس کل دیوان محاسبات نیز نظر و نگاه تخصصی این دستگاه را تشریح کرد.

وی افزود: هدف از این چشم انداز چیست؟هدف از این چشم انداز چیست؟هدف از این چشم انداز چیست؟ بهترین راه برای تصمیم گیری نزدیک بودن به جلسه و ایالت راه درست است.

موسوی در خصوص نتایج اظهار داشت: لزوم و لزوم هماهنگی بین دولت و مجلس در موضوع بودجه و تصمیم گیری و همینطور در نظر گرفتن یک نظام حمایتی به عنوان محورهای مهم این جلسه از رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب جمع بندی پایانی مطرح می شود. شد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما