بدتر شدن شاخص فساد

[ad_1]

فرارو- اکثر جهان در شاخص های سالانه فساد منتشر شده از سوی سازمان شفافیت بین الملل امتیاز ضعیفی را کسب کرده است این سازمان غیر دولتی با استفاده از ارزیابی های ارزیابی و تحلیلگران تجاری از جمله ارقام و داده های بانک جهانی و مجمع جهانی اقتصاد کشور، از صفر تا صفر. اساس فساد در مملکت چیست اساس فساد چیست اساس فساد در دنیا چیست اساس فساد چیست؟

به گزارش فارورو به نقل از اکونومیست ; در آخرین دسته از تاریخ، آزمایشات گسترده ای وجود دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است. مهمترین معیار تاریخ جنوب، مهمترین معیار تاریخ جنوب. این یک امتیاز در غرب است.

برخی از دموکراسی های با امتیاز بالا در سال گذشته نیز وخامت قابل توجهی را نشان می دهند به طوری که آمریکا برای اولین بار از فهرست 25 کشور با کمترین میزان آلودگی خارج شد. در این میان باید در مورد آمریکا جستجوهای “دونالد ترامپ” برای برهم زدن نتایج انتخابات در سال 2020 میلادی و طرفداران تئوری های توطئه در آن کشور که در حال تبدیل شدن به جریان اصلی و غالب هستند را مقصر دانستند.

با این وجود، بیشترین کاهش و افول شاخص در بود که دولت های شان مطبوعات را سرکوب کرده و آزادی های مدنی را تحت پوشش پوشش از کوید -19 سرکوب کرده اند. بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست؟

حقوق سرکوب مدافعان بشر در زمان ریاست جمهوری جمهوری «رودریگو دوترته» در فیلیپین و خفه کردن مطبوعات آزاد در نیکاراگوئه و ونزوئلا باعث می شود تا آن کشور رتبه پایینی را کسب کند.

بهبود یک امر شخصی است. مشاوره در مورد چگونگی کسب تجربه از یک سال به سال دیگر با یک یا دو تجربه رتبه بالاتر متفاوت است. در این صورت افزایش قابل توجهی در تعداد موارد وجود دارد. برای ارمنستان، رتبه ارمنستان بیش از یک سال افزایش یافته است.

عتراضات سیاسی در سال ن نخبگان را به نه دولتی که اعتباراتی را علیه ماقام عالی ردبه ساب در. در این صورت دولت ارمنستان این قدرت را دارد. هیچ مدرکی در تاریخ فدراسیون روسیه وجود ندارد که شواهدی در این مورد وجود داشته باشد.

جهش ۱۰ واحدی آنگولا در مدت مشابه رخ داده است. بهترین راه برای گذران زندگی از آب این است که مطمئن شوید آب برای همه سالم است.

DIFFICULTY INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDUSTRY. در این حالت وضعیت خاک مشابه خاک است.

شفافیت بین‌الملل گزارش‌های اطلاعاتی درباره این گزارش منتشر می‌کند که شرکت‌های شان به مقامات خارجی رشوه می‌دهند و رتبه‌های برتر را در آن فهرست‌هایی که بر اساس شاخص اصلی سازمان به عنوان کمترین فاصد شناخته می‌شوند، هستند.

کشور‌ها حداقل قوانین ضد رشوه را می‌کنند. بر اساس گزارش شفافیت بین الملل، بریتانیا و سوئیس از جمله مجریان «فعال» این قوانین در حالی هستند که آلمان، نورژ و سوئد به صورت «متوسط» مجری این قوانین هستند.

کشورهای ثروتمند از آلوده مصون میانه. “اوون پترسون” نماینده سابق بریتانیا که پس از درگیر شدن در یک رسوایی لابی گری در نوامبر 2021 استعفا داد و در جریان آن حداقل 500 هزار پوند بر حقوق خود برای مشاوره و لابی از طرف دو شرکت را پذیرفته بود.

با این وجود، این پرداخت ها را در فهرست فهرست های مالی نمایندگان اعلام کرده اند، رسانه ها از طریق بیان او از آزادی و بیان، آن را افشا می کنند. سیستمدارانی در کشور‌های فقیر که قلبشان را رشوه می‌گیرند و به خرید آرا یا در استان شید می‌پردازند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما