واکنش شریعتمداری به فایل سوتی فرمانده سابق سپاه

[ad_1]

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از نیروهای دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، دست به دست و برخی مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی علیه سپاه یقه چاک می کنند!

این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه های هم دریافت شده بود و اکنون پس از دو سال بار دیگر و این بار از سوی رادیو آمریکا باز نشر شده و علاوه بر شماره مدعیان اصلاحات، تقریبا همه رسانه های غربی و عبری و عربی برای مقابله با سپاه به آن پرداخته و هنوز هم این حجوم همه جانبه ادامه دارد.

در این فایل صوتی از مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوء استفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می دهد. تا اینجای ماجرای بسیار طبیعی است و گزارش فساد مالی به فرمانده سپاه نه فقط ناپسند و مذموم نیست، بلکه اقدامی پسندیده و حاکی از مسئولیت شناسی طرفین مکالمه نیز هست.

سرداری، فرمانده وقت سپاه بعد از استماع گزارش و اطمینان از صحت آن، دستور عزل شریفی – شخص جعفر سوءاستفاده کننده- را صادر کرده و او را به دستگاه قضایی معرفی می کند. شکی نیست که مسئولیت بر عهده فرمانده است و گیرنده با فرمانده یکی نیست.

دستگاه قضایی شخصی سوء استفاده‌کننده را تحت پیگرد قضایی قرار داده و حکم جلب او را سادر می‌کند این نشانه صلح نیست، بلکه نشانه صلح و عدالت است.

قبل از اینکه به خارج از کشور می‌گریزد، دکتر قباف که معاون وی را در شهرداری تهران یاد می‌کند، بعد از اطلاع از موضوع، و با لطایفالحیل معاون سابق و سوءاستفاده‌کننده خود، اقدام می‌کند. نه خرج كردن در ايران جايز است و نه هزينه كردن در آن جايز است و نه جايز است. نه گریزی از دشمن است، نه مسئولیتی است، نه فرمانی است و نه گریزی.

دادگاه در دستگاه قضایی محاکمه می شود و علاوه بر حبس، استرداد اموال به غارت نیز از جمله محکومیت های اوست که هماکنون زندانی است و بخشی از اموال هم از او باز گرفته شده است.

زمان فرماندهی زمانی است که رهبر نظامی و رهبر باید در خط مقدم باشند. شیریفی نیز مانند سایر مفسدان اقتصادی دست به فساد زده و از سوی سپاه عزل و معرفی و ایمن بودن بهتر از متاسف بودن و رهایی از خرج کردن و در امان ماندن است؟

از رسانه های آمریکایی و اروپایی و داده ای و نوکران عربی باید انتظاری ندارند، آنها هم داستان را وارونه جلوه دهند و از این ماجرا علیه سپاه پاسداران که آرزوهای استکباری و حاکمیت های دستشانده و مزدور آنها را برباد و می دهد انتقام می گیرند، اما برخی از مدعیان اصلاحات. چه روش شگفت انگیزی برای به هم زدن مردم! و چه کینه‌ای از سپاه دارند؟!

در بخشی از مکالمه یاد شده سخنانی از شهید بزرگوار، سپهبد قاسم سلیمانی نیز به میان آمده است و به این موضوع اشاره شده است که قرار است سپاه قدس هم از شرکت یاد شده باشد. کجای این ماجرا ناپسند و پلشت است ؟! و به عنوان یک مورد اشاره با فساد یکی از اعضاء روبهرو نشده و درآمدی کسب کرده بود و حاج قاسم عزیز و بزرگوار ما سهمی برای سپاه قدس میکرد، آن را در چه راهی دریافت میکرد؟

آیا نجات زن و مرد و کودک این مرز و بوم از چنگال تکفیریهای وحشی جرم بود؟ و کسانی که ناجوانمردانه این مجرا را وارونه جلوه می‌دهند به اسارت زنان و راضی بوده و هستند؟! و آیا حتی از آن نیز پشتشان نمی‌لرزد؟! کجای مکالمه یاد شده از – خدای نخواسته- سوء استفاده از شهید سلیمانی حتی به ایمان و اشاره نیز سخنی

این یک نوع تعصب نسبت به فساد است و مضحک است. ظهررهرهره روررررززززززززززززززززززززززززززززز زندان ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ……………….. … پرونده فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعه و خودروساز که اخیرا در دادگاه معلوم شد بخشی از اموال غارتکرده خود را به ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات میداده، فساد کلان رشت الکتریک، شرکت نفتی توتال فرانسه، برادر فلان مسئول پایه مدعی اصلاحات و برادر آن دیگری و …

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما