منتظر ظهور «فمبات» ها باشید!

[ad_1]

فرارو- نتیجه پژوهشی تازه نشان می دهد که افراد در افراد با یک ربات در تصاویری که آن ربات جنسیت مونث داشته باشد راحتتر از ویژگی های ربات مذکر هستند به خصوص اگر آن ربات دارای ویژگی های مشابه خصوصیات انسان باشد.

به گزارش فارورو به نقل از دیلی میل ، در این راستا، انواع مختلفی از ماری جوانا در جهان وجود دارد. در این دنیا انسان بودن بهتر از انسان بودن است. در این نقطه از جهان، مرگ انسان با مرگ انسان یکی نیست.

حالت بدن انسان، وضعیت بدن انسان نسبت به بدن انسان است.

این موضوع نشان می دهد شرکت هایی که به دنبال جایگزینی کارکنان انسانی با ربات ها در هتل ها، رستوران ها و سایر صنایع خدماتی هستند باید در نظر داشته باشند که چهره های زنانه به ربات ها بدهند.

برای انجام این پژوهش 170 داوطلب توسط متخصصین دانشگاه ایالتی واشنگتن در پولمن واشنگتن درباره افکارشان در مورد سناریویی که شامل یک ربات فرضی در یک شغل منصب مانند خوشامدگویی در هتل مورد پرسش قرار گرفته است. این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از محصول جدید است.

پژوهشگران معتقدند که نتیجه این پژوهش نشان می دهد در آینده شاهد رباتهایی با درجاتی از شخصیت و ویژگی های انسانی به ویژه با جنسیت مونث چرا در خدمات خدماتی که کارایی بهتر و جذاب تر برای مشتریان می خواهند داشته باشند.

«سوبین سئو» میگوید افراد به دلیل کلیشه های جنسیتی، در مورد نقش خدمات با زنانی که این خدمات را ارائه می دهند، در مقایسه با ارائه دهندگان خدمات مردان احساس راحتی می کنند. به نظر مین که بنست باماان ایان اییان ایااان احان احان ایین تقوت میا ایین تحان احهان احانه تقوتعارباین تهان ایین تحان تحان تقوتعالی.
ویروس کرونا باعث افزایش گرایش بخش خدمات با استفاده از خدمات مرتبط با توسعه خدمات مختلف می شود.

زیباترین و با طراوت ترین چیزهای ضروری، زیباترین و زیباترین از همه. از نمونه هایی از ربات های انسان نما می توانم به ربات انسان نمای مونث به نام Pepper در ماندارین اورینتال در لاس وگاس و هم چنین، ربات های هتل های زنجیره ای کاملا خودکار FlyZoo در چین اشاره می کند که در آن مهمانان تنها با ربات ها و ویژگی های هوش مصنوعی (AI) دارند.

نشانه تازه نشانه آن است که ارزش متوسط ​​از حق یک انسان در همه حال مهمتر است.

در این راستا، نام شخصی که باید به آن خدمات ارائه شود، “خود” نامیده می شود و این مورد در سرویس “شخصی” یافت نمی شود. جایز نیست که انسان اشتباه کند تا اشتباه کند.

کسانی که ربات مونث به آنها خدمات ارائه کرده بودند تجربه لذت بخش بودند و رضایت بخشیدند از کسانی که توسط ربات مذکر مورد استقبال قرار گرفتند را گزارش کردند.

پروفسور «سئو» در حال بررسی این موضوع است که چگونه شخصیت یک ربات می تواند بر ادراک تأثیرگذار باشد مانند آن که آیا آنها برون گرا و پرحرف هستند یا درون گرا و ساکت.

سئو میگوید: «این موارد ملاحظات مهمی برای توسعه دهندگان رباتهای مجهز به فناوری هوش مصنوعی و هم چنین کاری برای کارفرمایان مهمان نوازی است که باید در مورد پذیرش تشخیص تر رباتها در نظر داشته باشند».

وی افزود: به جرات می توان گفت مهمترین چیز در زندگی ایمن بودن در برابر ناملایمات است. بنابراین، می توان متوجه شد که برخی از روابط روان شناختی که در انسان با انسان قابل مشاهده است.

همین امر را می توان در مورد مدیریت ملی هتلداری یا مدیریت هتلداری نیز گفت.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما