خواص شگفت انگیز لیموترش منجمد

[ad_1]

خوردن میوه ها و سبزیجات برای داشتن بدنی سالم توصیه می شود. خانواده لیمو نیز یکی از غذاهایی است که می تواند شما را در رسیدن به این هدف مهم یاری کند.

به گزارش ایلنا، ترکیبات لیمو در اکثر رژیم ها وجود دارد و نقش سم زدایی در بدن دارد. چای لیمو، لیموناد و آبلیمو ترکیبات هستند. حال قصد داریم ترکیب جدیدی از استفاده از لیمو را به شما معرفی کنیم که خواص این میوه را تا حد امکان حفظ می کند: لیموی منجمد آن.

پوست لیمو دارای خواص متعددی برای حفظ سلامتی، کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرطان است. علاوه بر موارد فوق، پوست لیمو دارای خواص آنتی بیوتیکی نیز می باشد که می تواند از بدن در برابر عفونت های باکتریایی و قارچی و همچنین انگل ها و میکروب های داخلی محافظت کند.

استفاده از لیمو فواید مختلفی دارد:

کاهش التهاب

از آسم دوری کنید

تنظیم فشار خون بالا

تقویت سیستم ایمنی بدن

خطر سکته مغزی را کاهش دهید

سم زدایی کلیه و کبد

از افسردگی و استرس دوری کنید

از همه انواع سرطان دوری کنید
بیشتر بخوانید:
تاثیر معجزه آسای این ادویه برای کاهش وزن

ویتامین C موجود در لیمو در کنار سایر خواص آن می تواند با تومورهای بدخیم سرطان های مختلف ریه، سینه و روده مبارزه کند. برخی معتقدند که “لیمو درمانی” ممکن است مفیدتر از شیمی درمانی باشد زیرا سالم تر و ایمن تر است. آزمایشات نشان داده است که مصرف لیمو فقط سلول های بدخیم را تحت تاثیر قرار می دهد و ربطی به سلول های سالم ندارد.

ویتامین های پوست لیمو 5 تا 10 برابر بیشتر از لیمو است. از طرف دیگر، پوست لیمو به طور طبیعی تلخ است که با انجماد می توان آن را کاهش داد.

چگونه یک لیمو را فریز کنیم؟

ابتدا لیمو را بشویید و با سرکه سیب استریل کنید. سپس آنها را خشک کنید. سپس لیمو را در فریزر قرار دهید و بگذارید یک شب بماند. وقتی لیموها کاملا غلیظ شدند، آن ها را با پوست رنده کنید.

اگر قصد دارید بعداً از آن استفاده کنید، بهتر است آن را در سینی در کنار تکه های یخ قرار دهید. می توانید از لیمو رنده شده در سوپ، ماست، سس پاستا، سالاد، بستنی، اسموتی، آب میوه، چای و انواع غذاها استفاده کنید.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما