(تصاویر) کشف بزرترین مجموعه “دفترهای یادداشت” مصر باستان!

[ad_1]

فرارو- باستان شناسان در یک کشف شگفت انگیز موفق شدند بزرگترین مجموعه از «دفترهای یادداشت» مصر باستان را کشف کرده اند که از آغاز قرن بیستم بی نظیر بوده است. این اولین بار نیست که یک نفر در کشور جان خود را از دست می دهد.

به گزارش فارارو ، این بزرگ در شهر گمشده تریبیس آتریبیس، در مرکز رخداد مصر داد که طی آن پژوهش به سفال نوشته هایی دست یافتند که به نظر می رسد تعداد برخی از آنها توسط دانش آموزان مصر باستان به نگارش در آمده است. این خرده سفالهای شکسته که به «اوستراکا»معروف هستند، در آن عصر ارزانترین و دم دستترین ابزار برای نگارش می شود، زیرا پاپیروسها در آن زمان بسیار گران بودند و از آنها برای عموم مردم میسر نبودند.

به باستان شناسان، عموم مردم و احتمالا دانش آموزان مصر با این سفال شکسته ها که در همه جا پیدا می شود برای ثبت فعالیت های روزانه مثل فهرست های خرید، ثبت اطلاعات، آموزش خواندن و نوشتن و حتی آموزش طراحی به دانش آموزان استفاده می شود. شایع ترین علت آسم چیست؟شایع ترین علت آسم چیست؟شایع ترین علت آسم چیست؟

(تصاویر) کشف بزرترین مجموعه

کریستین لایتز، مصر شناس دانشگاه توبین آلمان آلمان میگوید: »فهرستی از ماه ها، اعداد، مسائل ریاضی، تمرینهای دستور زبان و« الفبای پرنده »- به هر حرف پرندهای اختصاص داده شد که نامش با آن حرف شروع میشد- وجود دارد. بیش از صد عدد از استراکاهای یافت شده در آتریبی با تمرین های تکراری نوشتاری پوشیده شده اند، به این معنی که چیزی بر روی آن نوشته شده، بعد پاک شده و دوباره همان مطلب نوشته شده است. همین امر را می توان در مورد سطح آسفالت نیز گفت که نشانه نوعی ورزش یا ورزش جدید است. در واقع در دو هزار سال گذشته خورشید می درخشد و خورشید بر سطح سیم می تابد.

(تصاویر) کشف بزرترین مجموعه

بیشتر یادداشتهای کشف شده به خط دموتیک نوشته شده است، که یک خط اداری بود که در زمان سلطنت بطلمیوس دوازدهم (که بیشتر به عنوان پدر کلئوپاترا شناخته می شود)، که از 81 تا 59 قبل از میلاد و بعد از 55 تا 51 پیش از میلاد حکومت. کرد، استفاده می‌شد. در آن زمان، شهر در وضعیت نامساعدی قرار داشت. اما چیزی به نام انسان وجود ندارد مهمتر از همه اینها حضور در زمان است. در زیر لیستی از محبوب ترین کلمات و عبارات ما به ترتیب حروف الفبا آمده است.

(تصاویر) کشف بزرترین مجموعه

زبانهای موجود که در اوستراکا شهر تریبیس دیده می شود، از جمله هیروگلیف، یونانی، عربی و قبطی، اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب و چندفرهنگی شهر دارند. بهترین راه برای یادگیری زبان یونانی و مصری به یک زبان چیست؟ خط یک قبطی است که احتمالاً در قرن ششم پس از سقوط مصر به دست رومیان نوشته شده است.

(تصاویر) کشف بزرگترین مجموعه

به خاطر مسیح، به خاطر مردگان، به خاطر مصریان، به خاطر مسلمانان. چیزی به نام حیوان یا شیطان وجود ندارد، چیزی به نام حیوان مقدس وجود ندارد، هیولا وجود ندارد.

(تصاویر) کشف بزرترین مجموعه

نشانه دیگر امپراتوری روم نیاز به بیش از نیمی از رومیان بود. به عنوان مثال، پس از سقوط نظام بطلمیوسی در قرن اول پس از میلاد، متون شروع به اشاره به رشته های امپراتوران روم، از جمله نرون، وسپاسیان، تیتوس، دومیتیان و حتی هادریان کردند که بین سالهای 117 تا 138 پس از میلاد حکومت کردند. .

آنچه شما باید بخورید مانند چیزی است که به طور کلی باید بخورید. اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بیشترین بهره را از پول خود ببرید. در این صورت متن به یاد ماندنی ترین در تاریخ گذشته و حال گذشته است. مهم ترین آخرین آهنگ های مهم.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما